Wrzosy i wrzosce - gdzie kupic ?

31. Data: 2005-09-02 19:12:34

Temat: Re: Wrzosy i wrzosce - gdzie kupic ?
Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> U P.Wolskiego ? Nigdy !
> Przestraszył mnie ceną.

Kupujesz tanie i marzna, kupisz drozsze i przezimuja....

Elfir

32. Data: 2005-09-02 22:29:32

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> U P.Wolskiego ? Nigdy !
> Przestraszył mnie ceną.
>
> Pozdrawia z dreszczem boletus

Masz dreszcze ale chyba ze wstydu, bo siejesz wrogą propagandę.
Przypuszczam, że nie znasz ceny Rafałowych wrzosów.
Ja nigdzie tańszych nie spotkałam.
A do tej niskiej już ceny, przy zakupie większych ilości, dostajesz jeszcze
rabat.
Dokładnie tak jak napisał Rafał. O katalogu nie wspomnę.

Pozdrawiam - Jagoda z wrzosami od Rafała kwitnącymi od początku lipca.

33. Data: 2005-09-02 22:40:04

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dokładnie tak jak napisał Rafał. O katalogu nie wspomnę.
>
> Pozdrawiam - Jagoda z wrzosami od Rafała kwitnącymi od początku lipca.

Nie chcę jego wrzosów nawet za darmo !

Pozdrawia bez badziewia boletus

34. Data: 2005-09-02 22:45:04

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze

> Nie chcę jego wrzosów nawet za darmo !
>
> Pozdrawia bez badziewia boletus

Masz rację, bo nawet gdybyś chciał, to byś nie dostał.
Co najwyżej w czaszeczkę ... ode mnie.

Pozdrowiska - Jagoda

35. Data: 2005-09-03 04:47:44

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz rację, bo nawet gdybyś chciał, to byś nie dostał.

Nie zwykłem kupować byle czego byle gdzie.

Pozdrawia do tego boletus

36. Data: 2005-09-03 05:16:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz rację, bo nawet gdybyś chciał, to byś nie dostał.

> Pozdrowiska - Jagoda

Gdybym (przypadkiem) chciał, kupiłbym droższe,
czyli zdrowsze (lepsze) w Pisarzowicach, o 200km
bliżej. Obsługa tam normalna, a i sam producent
nie straszy prokuratorem potencjalnego klienta.

Pozdrawia wybornie boletus

37. Data: 2005-09-03 05:17:35

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrowiska - Jagoda

Mirzan, królu mój, nie masz przypadkiem wrzosów ?

Pozdrawia w ciemno boletus

38. Data: 2005-09-03 20:37:54

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zwykłem kupować byle czego byle gdzie.
>
> Pozdrawia do tego boletus

Bardzo słuszne podejście.
Jeszcze mógłbyś nie gadać byle czego.

Pozdrowiska - Jagoda

39. Data: 2005-09-03 20:55:14

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo słuszne podejście.
> Jeszcze mógłbyś nie gadać byle czego.
>
> Pozdrowiska - Jagoda

Wystarczy, że nie robię byle czego.

Pozdrawia byle dobrze boletus

40. Data: 2005-09-03 20:56:26

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybym (przypadkiem) chciał, kupiłbym droższe,
> czyli zdrowsze (lepsze) w Pisarzowicach, o 200km
> bliżej.

Ależ nikt Ci nie każe kupować wrzosów u Rafała !!!
Tylko nie siej fałszywych informacji na cały kraj !!!
Jeśli Ci nie przezimowały Jego wrzosy, to znaczy że nie zapewniłes im
odpowiednich warunków glebowych i tyle.

> Obsługa tam normalna, a i sam producent
> nie straszy prokuratorem potencjalnego klienta.

Ha ha ha !!! Kliencie im-potencjalny !!!
Ty wiesz co z Tobą by zrobił ten producent, gdybyś mu zrobił taką złą prasę
jak Rafałowi ???
Nie zajmowałby się żadnym straszeniem, tylko powiesiłby Cię za ... ogonek i
ususzył (:-).

> Pozdrawia wybornie boletus

Pozdrawiam wybiórczo - Jagoda

Leycesteria formosa Purple Rain
Pnącze zimozielone
Egzotyczne drzewo Jagody - po raz trzeci
chemikalia!
rozmnazanie tui i modrzewi