Wszyscy zyja?

51. Data: 2020-03-11 22:27:41

Temat: Re: Wszyscy zyja?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/03/2020 o 20:14, Sylvio Balconetti pisze:

> Zacytuje siebie, bo nie chce mi sie duzo pisac:

> rekonwalescencji, przezyciu operacji, gojeniu sie ran, a pokropki
> samochodow zmniejszaja podatnosc na rdzewienie, wypadkowosc i kradzieze.
> Terliki i Ziemkiewicze chyba w to wierza? <
>
> A tu aktualne z twittera:
>
> https://twitter.com/i/status/1237794939523694594

a to dobre jest, tez mam kaptur, alleluja i slodkiego jajka

--
gazebo

52. Data: 2020-03-11 23:48:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> rekonwalescencji, przezyciu operacji, gojeniu sie ran, (...)

Ja nie muszę o tym ,,czytać relacji".
Ja byłam świadkiem. Ateista przed superciężką operacją mózgu - w przeddzień
operacji dałam mu różaniec od JPII oraz obrazek ,,Jezu ufam Tobie" z
instrukcją odmawiania Koronki na odwrocie, które o dziwo przyjął i mnie nie
spiorunował i nie wiem, co z tym dalej zrobił, ale się domyślam - nast dnia
rano na ostatniej tomografii tuż przed operacją okazał się ZUPEŁNIE ZDROWY.
Znikła przetoka płynu mozgowo-rdzeniowego do ucha. Prof. Kukwa i drugi
operator, natychmiast po tej tomografii, bladzi jak ściana, odwołali
operację mówiąc ,,Panie B., operacji nie będzie - jest pan zdrowy."
Profesor na pewno do dziś pamięta Jerzego B. z Bystrej.
I nie nazywam się Terlikowska ani Ziemkiewicz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

53. Data: 2020-03-12 01:06:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

wiara w Dobro [w dobry KOniec- czyli tzw The End zycia czy pandemii rowniez] POmaga
przetrwac najgorsze sprawy.
Ale zeby wierzyc trzeba ta wiare cwiczyc, czyli pamientac o przedmiocie swojej wiary.
A tom pamienc zapewnia nic innego jak wlasnie "modlitwa" czyli glosne lub w myslach
przywolywanie przewdmiotu swej wiary [w Dobro] w rozmaitych jej aspektach... ;)

54. Data: 2020-03-12 13:51:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2020 o 23:48, XL pisze:

> Ja nie muszę o tym ,,czytać relacji".

Musisz. Bo to efekt znany tyko z relacji, a nie fakt naukowy.

> Ja byłam świadkiem.

Świadkiem czego?

> Ateista przed superciężką operacją mózgu - w przeddzień
> operacji dałam mu różaniec od JPII
> rano na ostatniej tomografii tuż przed operacją okazał się ZUPEŁNIE ZDROWY.

I wyciągnęłaś z tego durny wniosek, że dzięki temu wyzdrowiał.
Skoro wyzdrowiał, to znaczy, że wyzdrowiałby i bez tego.

A ja byłem świadkiem kiedy chory wyzdrowiał, a różańca nie dostał.
I z tego mam wyciągnąć równie durny wniosek, że ci którzy wyzdrowieli
bez różańca, wyzdrowieli właśnie dlatego, że różańca nie dostali?
Zapewne jakby go dostali, to na bank by umarli?

> I nie nazywam się Terlikowska ani Ziemkiewicz.

A Terlikowski nie nazywa się jak Ziemkiewicz, a Ziemkiewicz nie nazywa
się jak Terlikowski.
I co z tego? Co za różnica jak się nazywasz, skoro piszesz takie same
głupoty jak oni?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

55. Data: 2020-03-12 16:53:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> się jak Terlikowski.
> I co z tego? Co za różnica jak się nazywasz, skoro piszesz takie same

Durniu,
NIEZNANY BYŁ PROFESOROWI ani drugiej towarzyszącej mu sławie chirurgicznej
przypadek, aby w ciągu kilkunastu godzin między tomografiami (popołudniowa
i poranna) TO KONKRETNE SOMATYCZNE ciężkie schorzenie znikło bez śladu.
Medycyna nie zna takiego przypadku - jak stwierdził po porannej tomografii.
Podałam nazwisko profesora, które starannie wyciąłeś - czyli doskonale
wiesz, co jest, a będziesz szedł w zaparte.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

56. Data: 2020-03-12 17:00:24

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.03.20 um 22:27 schrieb gazebo:

> a to dobre jest, tez mam kaptur, alleluja i slodkiego jajka

Alleluja i do przodu! Slodyczy u nas od cholery, ale zaczynam gustowac w
Eierlikör (pol. advokat).

https://gph.is/1EElOXM

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

57. Data: 2020-03-12 20:36:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/03/2020 o 16:00, Sylvio Balconetti pisze:

> Alleluja i do przodu! Slodyczy u nas od cholery, ale zaczynam gustowac w
> Eierlikör (pol. advokat).
>
> https://gph.is/1EElOXM

zawsze lubilem te spiewajaca zakonnice :)

--
gazebo

58. Data: 2020-03-12 20:37:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/03/2020 o 22:48, XL pisze:

> [...]
> Profesor na pewno do dziś pamięta Jerzego B. z Bystrej.
> I nie nazywam się Terlikowska ani Ziemkiewicz.

a ja myslalem, ze to tylko problem wieku, hormony itp.

--
gazebo

59. Data: 2020-03-12 20:41:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/03/2020 o 15:53, XL pisze:

> [...]
> Podałam nazwisko profesora, które starannie wyciąłeś - czyli doskonale
> wiesz, co jest, a będziesz szedł w zaparte.

zapal paznokcie i odkadz pomieszczenie

--
gazebo

60. Data: 2020-03-12 21:12:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.03.2020 o 16:53, XL pisze:

> [...]
> i poranna) TO KONKRETNE SOMATYCZNE ciężkie schorzenie znikło bez śladu.

LOL :)
Baszabora wskrzesza zmarłych. Jak ja o tym słyszałem, to twój profesor
także.

> Medycyna nie zna takiego przypadku - jak stwierdził po porannej tomografii.
> Podałam nazwisko profesora,

I ma rację. Medycyna nie zna takiego przypadku, żeby jakiś łańcuszek
kogoś wyleczył.

> które starannie wyciąłeś - czyli doskonale
> wiesz, co jest, a będziesz szedł w zaparte.

Bredzisz. I próbujesz manipulować jak typowy bezmózgi katol.
Podpierasz swoje brednie czyimś nazwiskiem, co nie czyni twoich bredni
wiarygodnymi. Ten pan profesor nie będzie zadowolony, że wykorzystujesz
jego nazwisko do swoich oszołomskich głupot. Poproś tego profesora żeby
publicznie potwierdził, że łańcuszek spowodował wyleczenie. Powodzenia.

Zapominasz, że nie masz do czynienia z debilem, że jak napiszesz
nazwisko profesora to klękajcie narody... Profesor wie, że robisz z
niego pośmiewisko i w ten sposób podważasz jego autorytet?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Czego bojom siem LGBTowcy? wyLECZENIA! ;P
Zchiso a papierochy...no to jak jest?
O[d]puszciliscie POklad PSP? ;P
Szczęściem się...
[Nie]milosierny [anty]natalizm czyli afilozofia