Wszystkim

111. Data: 2019-02-20 21:52:51

Temat: Re: Wszystkim
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-20 08:57, Trybun wrote:

> Mam podać definicję tego znaczenia?
>
> O - to bardzo ciekawe, ale wobec tego skąd wiadomo że jest, i jakie mogą
> być motywy takiego powodowania?

Chodzi o to aby doprowadzić do zezwierzęcenia człowieka.
Takim społeczeństwem, złożonym z ludzi, którzy odczuwają tylko dwa
aspekty duszy, ten wegwtatywny i ten zwierzęcy, bardzo łatwo rządzic.
Wystarczy, tak jak zwierzętom dosypuwać do koryta, tak zezwierzęconym
ludziom, wystarczy systematycznie dodrukowywac pieniędzy.
Krótko, chodzi o to aby człowiek nie odczuwal potrzeb wyższych niż
materialne. Tak jak w tej uproszczonej, pięcio piętrowej piramidzie Maslowa.
(choć wszyscy wiedzą, że oryginał na osiem pięter).

112. Data: 2019-02-20 22:00:01

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-20 08:59, Trybun wrote:

> Mam inne wrażenie - do prawdy i faktów nie przybliżymy się w świetle
> neonów wielkich miast.

To możliwe.
Historia odkryć pokazuje, że pojawiały sie nie zawsze tam gdzie się ich
spodziewano.
Dlatego, nie zdziwił bym się, gdyby okazało się, że prawdziwe badania
prowadzi się w ukryciu a oficjalna nauka pełni role kamuflażu.

113. Data: 2019-02-20 22:01:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-20 08:57, Trybun wrote:

> Duch raczej nie ma nic wspólnego z cudem/cudami. Aczkolwiek poltergeist
> podobno nieźle może namieszać w naszej ludzkiej rzeczywistości.

Ale za to, duchy przodków, najczęściej pomagaja :)

114. Data: 2019-02-22 05:24:57

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 lutego 2019 06:11:28 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> od kreowania zdaje sie jakby jestes ty
>
> --
> gazebo

jeśli tak jest, przepraszam.
jacek

115. Data: 2019-02-22 05:27:28

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 lutego 2019 10:08:07 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Ale ogólnie cudy są, albo przynajmniej były? Przecież chcemy w nie
> wierzyć. Trzecia ręka i czwarta to zdaje się już nie długo nie będzie
> zasługiwała na miano cudu, poznaliśmy się już na znaczeniu komórek
> macierzystych, a więc wystarczy pomanipulować genami i będziemy w stanie
> tworzyć jednostki uwarunkowane do pracy fizycznej, bez odwoływania cie
> do czegoś nadprzyrodzonego.
>
> Skoro w powłoce cielesnej nie możemy odczuć obecności Aniołów to skąd, z
> czego teoria że w ogóle istnieją?

z doświadczenia.

jacek

116. Data: 2019-02-22 05:38:27

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 lutego 2019 10:08:51 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> A chciałbyś Je zobaczyć? Jeżeli w ogóle są to nie wiadomo co
> reprezentują.. Może to właśnie One sprawiają że przez całą naszą
> egzystencję musimy walczyć o kolejny dzień wegetacji?

widziałem je tak jak mogę zobaczyć prawdziwie ze swojej ludzkiej perspektywy.
czy chciałbym być Aniołem? tak, może kiedyś, kiedy mógł nim być będę.
co do walczenia o wegetację, to jakoś nigdy mnie nie dotyczyło, a egzystencję
wszyscy mamy zawarowaną, gdy ku Dobru zmierza.

jacek

117. Data: 2019-02-22 05:49:11

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 lutego 2019 09:02:18 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Jak na razie _żadnej_ duszy nie stwierdzono u istot ludzkich.

tak jak żadnego zapisu w naszej pamięci, choć przecież pamiętamy.
tak jak żadnych uczuć jakiejkolwiek istoty, oprócz tych uczuć przejawów, nieprawdaż?

jacek

118. Data: 2019-02-22 06:52:10

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 1 lutego 2019 13:01:39 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Nie. Od uczenia innych są naukowcy, nauczyciele - ludzie, którzy mają
> wiedzę. Ewentualnie praktycy, którzy potrafią swoją wiedzę przekazać.
>
> Kapłan nie ma nic wspólnego ani z jednym, ani z drugim.

> Mogliby np. wziąć się do pracy, a nie żyć na cudzy koszt.
>
> Pisanie rozpraw o kolorze piórek aniołków nie ma żadnej wartości. No
> chyba, że to jakieś s-f dla rozrywki, bo akurat rozrywka ludziom jest
> potrzebna.

chyba żaden kapłan nie pisze o kolorze piórek Aniołów.
co do s-f to naprawdę poczytaj, a znajdziesz tam o wiele więcej
opracowań istoty rzeczy niż we wszystkich naszych naukowych odkryciach,
oczywiście w żadnym stopniu nie umniejszając wagi naukowcom.
są po prostu ludzie którzy wyprzedzają swój wiek w sferze duchowej
i na łamach ich książek bardzo często wyświetlane są prawdy i idee wiekuiste.

jacek

119. Data: 2019-02-22 06:58:11

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 1 lutego 2019 13:57:41 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> przeciwieństwie do linii trendu w kapitalizmie, która obrazuje wiele
> gwałtownych spadków i zapaści i nie wykazuje tendencji wzrostowej".
> Taki był sens. Zdawano z tego egzaminy, robiono ,,badania", pisano prace
> doktorskie, habilitacyjne, rozprawy... i twoje podręczniki :->

> Wiem, wiem, marzą ci się ,,naprawczo-poprawcze" gułagi dla tych, których
> określisz jako ,,niebezpiecznych" :->

> Lewacka ,,potrzeba rozrywki" to za 50 złotych popatrzeć na sodomitę
> ,,obracającego" figurę papieża albo na jaja na krzyżu. Wara od mojej

ikselkuś, masz całkowitą rację co do ich majestatycznej rozrywki.

120. Data: 2019-02-22 21:35:47

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-22 06:58, j...@o...pl wrote:

> ikselkuś, masz całkowitą rację co do ich majestatycznej rozrywki.

w kwestji formalnej:

To nie jest rozrywka. To zasadniczy element antykultury.
To celowe, programowe, zadaniowane, opluwanie świętości, (tzw. tabu).

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!