Wszystkim

291. Data: 2019-03-07 18:32:19

Temat: Re: Wszystkim
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/03/2019 o 01:49, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Raczej używa się określenia: "słoma z butów wyłazi".

no popatrz, za duzo papierosow

--
gazebo

292. Data: 2019-03-07 18:34:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/03/2019 o 17:31, gazebo pisze:

> nie widze cie

pies mi zaslania
http://www.petpaw.com.au/wp-content/uploads/2014/06/
Komondor-4-1030x760.jpg

--
gazebo

293. Data: 2019-03-08 15:25:24

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 5 Mar 2019 12:46:19 +0100
doszła do mnie wiadomość <q5lnjh$vgq$1@node2.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>śmiej, się, smiej
>
>// i tak masz sporo odwagi, że linków nie usuwasz

To jeszcze dodam link, Bartosz Janik tłumaczy, co neuronauka mówi o
urojeniach.
https://www.youtube.com/watch?v=wO3e1S6FJak
--
Kiedy kitę odwalę będzie wspaniale
https://www.youtube.com/watch?v=M4aZeAC_moo

294. Data: 2019-03-08 18:36:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/03/2019 o 11:46, Ilona pisze:

> // i tak masz sporo odwagi, że linków nie usuwasz

a czy ty wiesz chlopcze drogi, ze z internetu nic nie mozesz usunac?
nawet jak skanselujesz posta to on jest, tylko na ciupenke innej grupie,
a zreszta niektore czytniki nie pozwalaja na kansele, i jak teraz z
twoja odwaga?
--
gazebo

295. Data: 2019-03-08 20:14:36

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-07 18:34, gazebo wrote:

> pies mi zaslania
> http://www.petpaw.com.au/wp-content/uploads/2014/06/
Komondor-4-1030x760.jpg

Obrzydliwość! A fe!

Takich zwierząt nie powinno się kreować, w ogóle.
Całe ich życie, to jedno cierpienie spowodowane deformacjami i dysfunkcjami.

Hip dysplasia
Bloat
Ear infection
Skin problems during the hotter months of the year or if not
groomed properly
Parasites - fleas, ticks, etc., that hide in the heavy coat
Allergies

296. Data: 2019-03-08 20:27:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/03/2019 o 19:14, Ilona pisze:

Komondor-4-1030x760.jpg

> Obrzydliwość! A fe!

nie wiem jak ty patrzysz w lustro
--
gazebo

297. Data: 2019-03-08 20:28:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/03/2019 o 19:27, gazebo pisze:

Komondor-4-1030x760.jpg

> nie wiem jak ty patrzysz w lustro
tak poza tym, zaakceptuje siebie, masz fiuta i chuj

--
gazebo

298. Data: 2019-03-08 20:29:28

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-08 15:25, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> od Ilona <i...@u...net> :

> To jeszcze dodam link, Bartosz Janik tłumaczy, co neuronauka mówi o

Już z 70 lat temu, w ramach teorii krytycznej, wprowadzono pojęcie
'dyskursu społeczneo' i 'negocjowalnej prawdy'.
Wygląda to, jak zajęcia praktyczne w w/w zakresie.
//życze owocnych obrad :)

299. Data: 2019-03-08 20:32:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-08 18:36, gazebo wrote:

> [...]
> nawet jak skanselujesz posta to on jest, tylko na ciupenke innej grupie,
> a zreszta niektore czytniki nie pozwalaja na kansele, i jak teraz z

Tym bardziej, pomyśl o swojej manii prześladowczej.

300. Data: 2019-03-08 20:38:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/03/2019 o 19:32, Ilona pisze:

> Tym bardziej, pomyśl o swojej manii prześladowczej.

znaczy sie zatkalo cie

--
gazebo

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!