Wszystkim

311. Data: 2019-03-08 23:37:07

Temat: Re: Wszystkim
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-08 22:40, gazebo wrote:

> i nie rob sobie naswietlan

naświetlanie dobrze wchodzi z tripem

https://youtu.be/bKIWPUiDqrk?t=11

312. Data: 2019-03-09 10:33:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/03/2019 o 22:37, Ilona pisze:

> naświetlanie dobrze wchodzi z tripem

ciesze sie, ze ci pomaga

--
gazebo

313. Data: 2019-03-09 23:43:05

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-09 10:33, gazebo wrote:

> https://youtu.be/bKIWPUiDqrk?t=11
> ciesze sie, ze ci pomaga

Popróbuj
https://www.youtube.com/watch?v=FIA4m2u0b1E&feature=
youtu.be&t=33

a jak nie pasi, to jest jeszcze topienie smalcu :)

314. Data: 2019-03-10 09:03:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/03/2019 o 22:43, Ilona pisze:

> Popróbuj

e tam

--
gazebo

315. Data: 2019-03-10 09:21:16

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-04 o 15:40, Ilona pisze:

> Na tym polega zarządzanie społeczeństwem.
> To najprostrza z metod cybernetyki społecznej, polegająca na
> przeciwstawianiu jednej grupy społecznej, drugiej grupie.
>
> Gdyby, wszyscy wszystkich szanowali i tolerowali, to nie potrzebna
> była by tzw. 'wadza'.
>
> tu nowa wersja, poszerzona o grupy społeczne, posiadające najwiekszy i
> niewyczerpywalny, potencjał rewolucyjny:
> https://youtu.be/yFsdR71jhy4?t=9

Element o zapędach dyktatorskich nawet rozumiem, nie rozumiem tylko tego
dlaczego wy się na to godzicie. Dlaczego nie mówicie szumowinie jednej z
drugą - precz, tylko licytujecie się w wyliczankach który lepszy z nich
pan?

316. Data: 2019-03-10 09:22:41

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-04 o 15:23, Ilona pisze:

> Jesteś przedstawicielem klasy średniej, w ujęciu klasycznym.

No wiesz, zaraz musisz obrażać?

> To nie komuna. W komunie, niezmiennie trwa walka klas o środki
> produkcji a właściwie o zarząd nad nimi, ( i w konsekwencji o wpływ na
> podział dóbr ).
> To co opisujesz, to tak własnie wygląda społeczeństwo zlożone w
> większości z klasy średniej.

Nie znam innego określenia na taki stan rzeczy niż komuna. W sumie
"demokracja" z założenia też nie jest złym pomysłem. Problem w tym że
nikt tego nie praktykuje. Zarówno ta komuna jak i ta demokracja to tylko
puste nazwy, w zależności od kraju - mniej i więcej puste.

317. Data: 2019-03-10 09:23:57

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-03 o 08:50, j...@o...pl pisze:

> trudno odpowiedzieć na tak skonstruowane pytanie, które miesza
> pewne obszary. zależy po prostu, o co pytasz?
>
> jesli o to, że jesteśmy skurwysynami żyjąc w dobrobycie,
> a tam w Afryce z głodu zdychają, to tymi skurwysynami jesteśmy.
>
> jesli pytasz mnie o sferę duchową, to oni mogą się opierać na Duchu Świętym,
> choć tak zazwyczaj nie czynią. troszeczkę podobnie jak ja, czy choćby ty.
>
> jacek

Pytanie jest proste - ktoś nas stworzył, a więc wegetujemy wg
scenariusza jaki Stwórca dla nas nakreślił. W międzyczasie stworzyliśmy
trochę czynników które sprawiają że sama wegetacja jest jakby łatwiejsza
i jakby przyjemniejsza, pytanie czy te czynniki coś zmieniają znacząco
żeby można już powiedzieć - kończymy/skoczyliśmy z wegetacją i teraz to
już naprawdę żyjemy?

318. Data: 2019-03-10 09:25:46

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-03 o 09:42, j...@o...pl pisze:

> Bo On Stworzył nasz Wszechświat. Może później troszkę dopomógł dla Ziemi,
> żeby jakieś tam istoty rozumne wykluć się mogły. Też przypuszczam,
> że w pewnym momencie troszkę zaingerował w nasze głowy, abyśmy stali się
> tymi rozumnymi.
> Później dał nam duszę, bo wiedział przecież, że własne jestestwo to już
> sami wypracujemy.
>
> Współpracował po prostu z Naturą i stąd jesteśmy, jacy jesteśmy.

Śmiała teza, za śmiała - zarzucać Stwórcy że tworzy rzeczy które
wymagają późniejszej korekty.

> Dużo by o tym mówić, bo musiałbym od początku wszystkie swoje motywacje
> na ważnych etapach życia omówić.
>
> Konkludując: Bóg nie ma nic przeciwko sekwencjonowaniu DNA
> czy np. skracaniu telomerów, aby życie wydłużyć. Fajnie nawet by było,
> gdybyśmy byli Pierwszym Pokoleniem które, nie patrząc na siebie,
> dałoby następnym długowieczność.
>
> Bóg naprawdę jest tylko Dobry.
>
> jacek

Stwórca jakby chciał to sam by to zrobił. Kto wie czy Kościół od samego
początku nie miał racji piętnując w taki czy inny sposób bluźnierców
usiłujących "poprawiać" Dzieło Boże.

319. Data: 2019-03-10 09:27:33

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-03 o 10:04, j...@o...pl pisze:

> [...]
> rotmistrz albo hetman zwracał się do niej w ten np. sposób:
> "czy zechcieliby panowie zaatakować wroga lewe skrzydło(?)".
> i choć był to rozkaz, to jednak w formie życzeniowej,
> aby nikomu swoim majestatem nie ubliżyć, ani nie pomniejszyć jego wagi.
>
> i dodajmy jeszcze, że szlachta tylko wówczas szła na wojnę, gdy uznała
> ją za sprawiedliwą.
>
> i dodajmy jeszcze, że materialnie wystawianie pocztu nikomu się nie opłaciło,
> oprócz tego, że żyło się w wolnym, jak na ówczesne światowe warunki, kraju.
>
> i zapewniam cię, że u Aniołów jest to jeszcze o wiele bardziej naturalne

E tam, szlachta z reguły szła na wojnę dla swoich korzyści. Możliwe że
pojecie sprawiedliwości było zupełnie obce - ot sprawiedliwość dla nich
to był "Kalizm", tak że nie przypisujmy szlachcie jakichś wyższych cech.
Już samo to że mianowali się na "szlachtę " świadczy o ich prymitywnej
małości.

Mam, pozostaje mieć nadzieję że u Aniołów jest inaczej.

320. Data: 2019-03-10 09:29:15

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-03 o 10:27, j...@o...pl pisze:

> przecież za to nikt nikogo sądził nie będzie. a co do zasad to one zawsze,
> wszystkim rozumnym istotom, są znane od ściśle nieokreślonego wieku istnienia.
> jednak, o ile mogę coś powiedzieć o Panu Jezusie, On znajdzie wielokrotnie
> więcej dowodów na to, że dana osoba mniej zła niż dobroci uczyniła,
> choćby miał w tym powoływać się na nieświadomość czynu, o czym piszesz.

No nie wiem, są różne wersje  odpowiedzi na to, i prawie każda religia
wspomina o "Sądzie Ostatecznym".
Przecie w naszej rzeczywistości nawet zło i dobro to rzeczy względne.

> to, że mamy biologicznie dwoje oczu z przodu, jeszcze nie świadczy,
> że przez to nie mamy rozumu, a w nim mądrości i zwykłego poczucia uczciwości,
> czy choćby zwykłej przyzwoitości człowieczej zawarte.
>
> o prowadzeniu się narosło wiele bzdur, także przez Kościół popieranych.
> doprawdy łatwo jest być Świętym, kiedy nie ma się własnej, prawdziwej rodziny.
>
> jacek

Niestety wbrew utartej, ale gołosłownej teorii - tak naprawdę nie mamy
rozumu. Nie rozumiemy nawet reguł na których oparta jest nasza egzystencja.

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!