Wszystkim

31. Data: 2019-02-02 10:49:49

Temat: Re: Wszystkim
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 00:36, Ilona pisze:

> Przy IQ~500, kończy się moje wyobrażenie o IQ.
>
> // siebie oceniam raczej przecietnie

Proszę o jeden przykład możliwości działania jednostki ludzkiej
posiadającej IQ na wymienionym poziomie.

32. Data: 2019-02-02 10:50:16

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 00:40, Ilona pisze:

> Jednakowoż, egregor ludzkości znajdzie i na to sposób.
> Ufajmy!

Niestety - nie. Zdaje się nie ma w tym świecie miejsca dla ludzi
myślących samodzielnie. Właściwie to nawet nie zdaje się ale tak jest na
pewno. Już od dzieciaka jednostka jest urabiana do konsystencji bawolego
odchodu.

33. Data: 2019-02-02 10:52:48

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-01 o 15:05, XL pisze:

> Od tej lewackiej ,,wolności" zachowaj nas, Panie.

Od fałszywie lewicowej. Takiej jak chociażby zachowanie p Watlzowej,
która to będąc przez długi czas przy władzy mogła wspomóc pedałów czymś
więcej niż potęgującą nienawiść "Tęczą" w mieście. Za taką "lewicówę" i
taką wolność to i ja dziękuję. Przypominam że p Waltz bardzo wielu
tytułuje "lewicówką". Na drugi przykład weźmy takiego co sam tak się
tytułuje - L. Millera - np. to nie jakaś menda prawicowa nosiła się z
zamiarem odbierania inwalidom zapomóg a on sam. Tacy on i ona "lewicowi"
że aż rzygać się chce.

34. Data: 2019-02-02 12:28:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 10:52, Trybun pisze:

> potęgującą nienawiść "Tęczą" w mieście.

W jaki sposób tęcza potęguje nienawiść?

Być może są ludzie, u których patrzenie na kamień czy but potęguje
nienawiść do czegoś tam.
Ale z tego nie wynika, że buty potęgują nienawiść.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2019-02-02 14:04:31

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 12:28, Kviat pisze:

> [...]
> nienawiść do czegoś tam.
> Ale z tego nie wynika, że buty potęgują nienawiść.

Sama tęcza - NIE, - ta Tęcza - TAK. Właściwie to siebie samego zapytaj -
co sprawia że nielubionych religiantów zaczynasz wręcz nienawidzić gdy
nachalnie publicznie  propagują swoje symbole?

36. Data: 2019-02-02 16:23:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 14:04, Trybun pisze:

> Sama tęcza - NIE, - ta Tęcza - TAK.

Same buty nie, a TE buty TAK?
Bez sensu.

> Właściwie to siebie samego zapytaj -

U mnie ani tęcza, ani buty nie potęgują nienawiści.
Masz jeszcze jakieś pytania?

> co sprawia że nielubionych religiantów zaczynasz wręcz nienawidzić gdy
> nachalnie publicznie  propagują swoje symbole?

Po pierwsze, nie nienawidzę religiantów. To biedni zakompleksieni
ludzie, których ktoś (często rodzice) pozbawił umiejętności
samodzielnego myślenia. Ja im współczuję.

Po drugie, od religianta do fanatyka religijnego, który nachalnie wciska
swoją wiarę innym (począwszy od wciskania na siłę swoich symboli
religijnych, skończywszy na obcinaniu głów niewiernym) droga daleka.
I tak, tych nienawidzę.

Ale co to ma wspólnego z tęczą?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2019-02-02 18:51:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-02 10:49, Trybun wrote:

> Proszę o jeden przykład możliwości działania jednostki ludzkiej
> posiadającej IQ na wymienionym poziomie.

Ale, którym poziomie?

38. Data: 2019-02-02 18:54:33

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-02 10:50, Trybun wrote:

> [...]
> myślących samodzielnie. Właściwie to nawet nie zdaje się ale tak jest na
> pewno. Już od dzieciaka jednostka jest urabiana do konsystencji bawolego

Nie wiem jaką konsystencje mają bawole odchody, ale z tym urabianiem od
dziecka to masz sporo racji.

39. Data: 2019-02-02 18:58:29

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-02 16:23, Kviat wrote:

> [...]
> swoją wiarę innym (począwszy od wciskania na siłę swoich symboli
> religijnych, skończywszy na obcinaniu głów niewiernym) droga daleka.

A masz jeszcze ten zegarek, który dostałeś na Pierwszą Komunie?

40. Data: 2019-02-03 11:50:33

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 18:51, Ilona pisze:

> Ale, którym poziomie?

Wymienionym, mowa była o 500.

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!