Wszystkim

391. Data: 2019-03-18 16:48:18

Temat: Re: Wszystkim
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-18 12:09, Trybun wrote:
> [...]
youtu.be&t=15

> Pewnie tak. Tylko ta zbiorowość to hamulec do wszelkiej indywidualności.
> Być może nawet to właśnie ona (zbiorowość) jest powodem niemożliwości
> wstąpienia na jakiś wyższy poziom egzystencjalny.

Chciałeś przez to powiedzieć, że ludzkie dziecko, pozostawione same
sobie, na zasadzie: 'róbta co chceta', bez jakiejkolwiek edukacji, jest
w stanie tego dokonac?

392. Data: 2019-03-18 16:58:05

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-18 12:10, Trybun wrote:
> [...]
youtu.be&t=15

> Czyżby? Reguły (a te są przecie jasne) raczej się nie zmienią po
> wysłuchaniu czyjegoś zdania na ten temat.

To nie jest 'czyjeś zdanie'.
To sa naukowe fakty, z zakresu prawdziwej, przedwojennej socjologii,
zamiatane pod dywan, przaz levactwo, od czasów powstania szkoły
frankfurckiej.

// posłuchaj, o tym 'konstrukcie myślowym', czyli pułapce zastawionej na
debila!
https://www.youtube.com/watch?v=N5vTuPDaiH8&feature=
youtu.be&t=1425

393. Data: 2019-03-21 09:18:33

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-18 o 16:33, Ilona pisze:

> Własnie przeliczanie tych wytwarzanych wówczas w PRL towarów na dolary
> doskonale oddaje stopień kolonialnej podległości.
>
> Na Kubie obecnie rządzą specsłużby, jak zawsze w sytuacji pojawienia
> się gołej ziemi, gdy levactwo oddaje władze w nadziei na inwestycje z
> zagranicy.
> //to samo będzie wkrótce w Wenezueli.
>
> Nie żartuj!  Powiedz lepiej ile małp można kupić za równowartość
> balistycznego pocisku, typu R-12, z głowicą nuklearna?
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Cuban_Missile_Crisis
>
> // poza tym, małpy można przewozić w łodziach podwodnych, sprawdzone
> [...]

No nie bardzo. Nie chodzi o wytwarzanie ale po prostu życie. W Polsce
szło utrzymać przez miesiąc siebie i rodzinę za koszty wysokości ceny
kilku hot-dogów w NY.

Daj spokój, specsłużby nie utrzymałyby władzy przy sprzeciwie większości
społeczeństwa w tak małym odizolowanym kraju. Tym bardziej że sąsiad aż
przebiera nogami aby interweniować.

Jedno jest pewne - sankcje i blokada USA nie spłynęły po Kubie i
Kubańczykach jak woda po psie.

394. Data: 2019-03-21 09:19:27

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-18 o 16:39, Ilona pisze:

> Jeszcze nie raz się zdziwisz.
> Rzeczywistość lubi czasem zaskakiwać.

No, musimy przyjąć w końcu że nie ma czegoś takiego jak właściciel ziemi.

395. Data: 2019-03-21 09:20:09

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-18 o 16:36, Ilona pisze:

> Ten proces, oddawania połowy kontynentu, bez jednego wystrzału,
> rozpoczął sie w 1964.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=kPLi3Y_ySCw&feature=
youtu.be&t=815

Ale o co chodzi? O to że powszechna i znana wówczas forma kolonializmu
zaczęła się chylić ku upadkowi?

396. Data: 2019-03-21 09:21:46

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-18 o 16:48, Ilona pisze:

> Chciałeś przez to powiedzieć, że ludzkie dziecko, pozostawione same
> sobie, na zasadzie: 'róbta co chceta', bez jakiejkolwiek edukacji,
> jest w stanie tego dokonac?

Całkiem możliwe, bo ta zbiorowość sprawia że w sumie trwamy tylko po ta
aby gonić swój własny ogon. Spójrzmy na naszego grupowego "wielkiego
inkwizytora" Kviata. Czy on jest w stanie zaakceptować kogoś z
odmiennymi poglądami.. tak go wyedukowali..

397. Data: 2019-03-21 09:23:13

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-18 o 16:58, Ilona pisze:

> [...]
> frankfurckiej.
>
> // posłuchaj, o tym 'konstrukcie myślowym', czyli pułapce zastawionej

Polskiej przedwojennej socjologi? Czyż to nie m.in. jej zadaniem było
trzymanie ludzi w fałszu i ciemnocie? Niestety poza tzw naukami ścisłymi
reszta to trendy i koniunkturalizm. W żadnym wypadku nie możemy z tego
łączyć z mądrością.

398. Data: 2019-03-21 10:50:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-21 o 09:21, Trybun pisze:

> Spójrzmy na naszego grupowego "wielkiego
> inkwizytora" Kviata. Czy on jest w stanie zaakceptować kogoś z
> odmiennymi poglądami..

Ja tak. Ty nie.
Ty nie do tego stopnia, że aż posuwasz się do obrzydliwych insynuacji na
mój temat.

I nie nazywaj propagowania faszyzmu czyimiś "poglądami". Idioto.

> tak go wyedukowali..

Tak ci wyprali mózg.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

399. Data: 2019-03-22 02:25:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-21 09:18, Trybun wrote:

> [...]
> przebiera nogami aby interweniować.
>
> Jedno jest pewne - sankcje i blokada USA nie spłynęły po Kubie i

Własnie dlatego, że za te 20 dolarów można było przeżyć miesiąc, możliwy
był taki drenaż tego nieszczęsliwego kraju.

Te wszystkie surowce i produkty 'eksportowane' z kraju za złotówki, czy
ruble_transferowe należy policzyc w kwotach i walucie, którą można było
wtedy otrzymać sprzedając je na rynkach światowych. To dobitniej
obrazuje skale rabunku, który wtedy sie odbywał.
Ktos policzył, całkiem niedawno, że gdyby przez te lata PRL, sprzedawać
to wszystko za prawdziwe pieniądze i zyski inwestować w infrastrukture i
szeoko rozumiany potencjał, (intelektualny i przemysłowy), to dzisiaj
mielibysmy gospodarke porównywalna z godpodarka Francji.

Dzis na Kubie rządzi brat Fidela, Raul.
Ten Raul, to tamtejszy, lokalny 'Kiszczak'.
Za nim stoi cała tamtejsza nomenklatura.
Wygląda na to, że blokada nieprędko się skończy.
https://monde-diplomatique.pl/LMD107/index.php?id=1_
3

Kiedyś było takie powiedzenie: "Jak Kuba Bogu, tak Bóg, Kubańczykom."
Kuba miała się świetnie, do czasu dokąd miała sponsora. Po tym jak w
sajuzie dopracowano rakiety interkontynentalne, przestała pełnić role
sovieckiego lotniskowca i przestała być potrzebna.

400. Data: 2019-03-22 02:31:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-21 09:19, Trybun wrote:

> No, musimy przyjąć w końcu że nie ma czegoś takiego jak właściciel ziemi.

Dlatego napisałem, że nie tylko własność, ale szeroko rozumiany
'zarząd', nad tą własnością.

//Jak się tak zastanowić, to właściwie, wszelkie nieruchomości i
bogactwa pożyczyliśmy od przyszłych pokoleń i nikt niczego nie posiada
na własność.

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!