Wszystkim

401. Data: 2019-03-22 02:35:17

Temat: Re: Wszystkim
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-21 09:20, Trybun wrote:
> [...]
youtu.be&t=815

> Ale o co chodzi? O to że powszechna i znana wówczas forma kolonializmu
> zaczęła się chylić ku upadkowi?

Pewnie tak, w obliczu kryzysu gospodarki, która była obliczona na
zwycięstwo wszechświatowej rewolucji, gdzieś do 1960, taniej wychodziło
zakończyć zimną wojne i podzielić się strefami wpływów.

402. Data: 2019-03-22 02:36:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-21 09:21, Trybun wrote:

> Całkiem możliwe, bo ta zbiorowość sprawia że w sumie trwamy tylko po ta
> aby gonić swój własny ogon. Spójrzmy na naszego grupowego "wielkiego
> inkwizytora" Kviata. Czy on jest w stanie zaakceptować kogoś z
> odmiennymi poglądami.. tak go wyedukowali..

To nie jest dobry przykład.

403. Data: 2019-03-22 02:50:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-21 09:23, Trybun wrote:
> [...]
youtu.be&t=15

youtu.be&t=1425

> Polskiej przedwojennej socjologi? Czyż to nie m.in. jej zadaniem było
> trzymanie ludzi w fałszu i ciemnocie? Niestety poza tzw naukami ścisłymi
> reszta to trendy i koniunkturalizm. W żadnym wypadku nie możemy z tego
> łączyć z mądrością.

Ale, ja mówie o Malinowskim i Konecznym a nie o szkole frankfurskiej.

https://wolna-polska.pl/wiadomosci/szkola-frankfurck
a-dewastujacy-spisek-timothy-matthews-2014-10

Poza tym, sanacja jaka była, taka była, ale zostawiła po sobie znaczący
potencjał, o którym na samą myśl sąsiedzi dostawali sraczki i dopiero
potrzebna była zmowa dwóch największych armii ówczesnej Europy, aby
zająć i podzielić się nim.

//a plan był znacznie bardziej ambitniejszy:
https://demotywatory.pl/1492890/Plan-15-letni

404. Data: 2019-03-23 15:54:06

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-18 o 16:08, Ilona pisze:

> Chodzi o tę nauke, którą odbieraja niektórzy obywatele?
> https://www.youtube.com/watch?v=kPLi3Y_ySCw&feature=
youtu.be&t=815

Nie wiem o jaką naukę chodzi,. Tak właściwie to nie znam żadnej szkoły
która by stawiała na to aby robić próby nauczania ucznia bycia dobrym,
uczciwym i przyjaznym swoim bliźnim,.

405. Data: 2019-03-23 15:58:18

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

3

> Kiedyś było takie powiedzenie: "Jak Kuba Bogu, tak Bóg, Kubańczykom."
> Kuba miała się świetnie, do czasu dokąd miała sponsora. Po tym jak w
> sajuzie dopracowano rakiety interkontynentalne, przestała pełnić role
> sovieckiego lotniskowca i przestała być potrzebna.

Nie bardzo się domyślam o co chodzi z tym drenażem.

To akurat nie ulega wątpliwości ze obecność w układzie RWPG to była dla
Polski jak pętla na szyi i dodatkowo z wielką kulą u nogi.

I pewnie podobnie będziemy podliczać straty za jakiś czas gdy Polacy
harują w fabrykach VW i innych kapitalistów a nie w swoich własnych. Co
my na to możemy skoro w jednym i drugim przypadku do władzy powołali się
jawne sprzedawczyki i zdrajcy polskiej racji stanu.

Akurat tak się składa że na Kubie nie ma równych i równiejszych. Ale
porównanie do Kiszczaka, przecie ten gdy tylko poczuł że "niedźwiedź"
słabnie to zaraz zaczął sobie (i towarzyszom) tworzyć alternatywę..
Socjalizm i jego idee on miał zwyczajnie gdzieś.

No tak - iście przerażające są sceny z jakiegoś afrykańskiego kraju,
czyli postaci (Kubańczyka?) na tle palm orzącej ziemię za pomocą woła,
albo nowojorskiej dzielnicy w nocy przedstawianej jako nędza w
Hawanie..  Tymczasem sąsiedzi z np. Haiti mogą pomarzyć o poziomie życia
przeciętnego Kubańczyka.

406. Data: 2019-03-23 15:58:59

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-22 o 02:31, Ilona pisze:

> Dlatego napisałem, że nie tylko własność, ale szeroko rozumiany
> 'zarząd', nad tą własnością.
>
> //Jak się tak zastanowić, to właściwie, wszelkie nieruchomości i
> bogactwa pożyczyliśmy od przyszłych pokoleń i nikt niczego nie posiada
> na własność.

Problem w tym że posiadając te bogactwa jednocześnie pozbawiamy ich
innych ludzi.

407. Data: 2019-03-23 15:59:45

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-21 o 10:50, Kviat pisze:

> Ja tak. Ty nie.
> Ty nie do tego stopnia, że aż posuwasz się do obrzydliwych insynuacji
> na mój temat.
>
> I nie nazywaj propagowania faszyzmu czyimiś "poglądami". Idioto.

Bardzo mi przykro że czujesz się być prześladowany za to że nie masz
mojej zgody na szykanowanie ludzi za ich poglądy, czynny i aktywny faszysto.

408. Data: 2019-03-23 16:00:18

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-22 o 02:36, Ilona pisze:

> To nie jest dobry przykład.

Niestety jest. I wtedy byli i teraz są prześladowani ludzie którzy mają
inne zdanie niż to oficjalnie głoszone.

409. Data: 2019-03-23 22:42:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-23 o 15:59, Trybun pisze:

> Bardzo mi przykro że czujesz się być prześladowany

Bardzo mi przykro, że jesteś kretynem.

> za to że nie masz
> mojej zgody

Że czego nie mam?
LOL :)

> na szykanowanie ludzi za ich poglądy,

Bardzo ci przeszkadza, że szykanuję faszystów i obrońców pedofilów w
sutannach?
Mam nadzieję, że bardzo.

> czynny i aktywny
> faszysto.

Bardzo mi przykro, że jesteś kretynem.

A teraz czekam na kolejne twoje obrzydliwe insynuacje. Jako sympatyk
faszystów i pedofilów zapewne masz ich sporo w swoim repertuarze.
3, 2, 1...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

410. Data: 2019-03-23 22:54:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-23 o 16:00, Trybun pisze:

> Niestety jest. I wtedy byli i teraz są prześladowani ludzie którzy mają
> inne zdanie niż to oficjalnie głoszone.

Czyli uważasz, że dobrze się stało, że przed II W.Ś. nie prześladowano
faszystów i pozwolono im dojść do władzy.

I pewnie nie przeszkadza ci to, że współcześni faszyści nadal
prześladują homoseksualistów i plują w tramwajach na studentów o
ciemniejszej karnacji, albo z obcym akcentem. No bo przecież faszyści
też mają prawo do swoich poglądów... biedni, prześladowani faszyści.

Teraz już jestem pewien, że jesteś co najmniej upośledzony umysłowo, a
już na pewno opóźniony.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!