Wszystkim

411. Data: 2019-03-24 03:28:46

Temat: Re: Wszystkim
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-21 10:50, Kviat wrote:

> Ja tak. Ty nie.
> Ty nie do tego stopnia, że aż posuwasz się do obrzydliwych insynuacji na
> mój temat.

Sam się o to prosisz.
Całą twoją 'twórczośc' na p.s.p można sparafrazować jednym zdaniem: 'Na
kolanach i do buzi'.

412. Data: 2019-03-24 03:51:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-23 15:54, Trybun wrote:
> [...]
youtu.be&t=815

> Nie wiem o jaką naukę chodzi,. Tak właściwie to nie znam żadnej szkoły
> która by stawiała na to aby robić próby nauczania ucznia bycia dobrym,
> uczciwym i przyjaznym swoim bliźnim,.

O ten fragment chodzi:
https://www.youtube.com/watch?v=6zoXwWQo8bk&feature=
youtu.be&t=762
Właśnie, szkoły obecnie, przygotowują do bezwzględnego współzawodnictwa,
do 'wyścigu szczurów'.

Jednak, te prawdziwe szczuru, mają mechanizm chroniący je przed
samozniszczeniem swojej wspólnoty.
https://www.youtube.com/watch?v=IOcV-3tCm3U

413. Data: 2019-03-24 03:54:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

3

> [...]
> jawne sprzedawczyki i zdrajcy polskiej racji stanu.
>
> Akurat tak się składa że na Kubie nie ma równych i równiejszych. Ale
> porównanie do Kiszczaka, przecie ten gdy tylko poczuł że "niedźwiedź"
> słabnie to zaraz zaczął sobie (i towarzyszom) tworzyć alternatywę..
> Socjalizm i jego idee on miał zwyczajnie gdzieś.
>
> No tak - iście przerażające są sceny z jakiegoś afrykańskiego kraju,
> czyli postaci (Kubańczyka?) na tle palm orzącej ziemię za pomocą woła,
> albo nowojorskiej dzielnicy w nocy przedstawianej jako nędza w
> Hawanie..  Tymczasem sąsiedzi z np. Haiti mogą pomarzyć o poziomie życia

Drenaż, jak to drenaż.
Kupowanie w koloni, (np: węgla na Śląsku), za papierową walute i
sprzedaż za prawdziwe pieniądze.

414. Data: 2019-03-24 03:59:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-24 03:54, Ilona wrote:

3

> Drenaż, jak to drenaż.
> Kupowanie w koloni, (np: węgla na Śląsku), za papierową walute i
> sprzedaż za prawdziwe pieniądze.

Raczej Kiszczak był lojalny do samego końca, (swego końca, i nawet po
śmierci), wypełniał dzielnie powieżone zadania.
Niedzwiedz nigdy nie osłabł. Niedzwiedz zmutował do z góry zaplanowanej
formy.

415. Data: 2019-03-24 04:12:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-23 15:58, Trybun wrote:

> Problem w tym że posiadając te bogactwa jednocześnie pozbawiamy ich
> innych ludzi.

Z pewnością tak, jednak rozwijając w nauke i technologie, przyszłym
pokoleniom zostawiamy zupelnie nowe bogactwa.

A jesli chodzi o nierówny podział dóbr, może jakimś sposobem jest
nakładanie na tych którzy je dzielą, moralnego kagańca?

416. Data: 2019-03-24 04:16:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-23 16:00, Trybun wrote:

> Niestety jest. I wtedy byli i teraz są prześladowani ludzie którzy mają
> inne zdanie niż to oficjalnie głoszone.

Myśle, że własnie jego pozostawiono samemu sobie na zasadzie: 'róbta co
chceta'.

417. Data: 2019-03-24 09:58:29

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-24 o 03:51, Ilona pisze:

> [...]
> współzawodnictwa, do 'wyścigu szczurów'.
>
> Jednak, te prawdziwe szczuru, mają mechanizm chroniący je przed

No właśnie, czy jesteśmy skazani na wieczną rywalizację i czy jest ona
sensem naszego istnienia?

Każdy drapieżca ma wbudowane hamulce, to dzięki nim "kruk krukowi oka
nie wykole". Człowiek w swojej zbiorowości zdaje się być najbliższej
zrzucenia takich ograniczeń.

418. Data: 2019-03-24 09:59:12

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-24 o 03:54, Ilona pisze:

> Drenaż, jak to drenaż.
> Kupowanie w koloni, (np: węgla na Śląsku), za papierową walute i
> sprzedaż za prawdziwe pieniądze.

No tak, oczywiście masz rację i tu nie może być dwu zdań.

419. Data: 2019-03-24 10:00:25

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-24 o 03:59, Ilona pisze:

> Raczej Kiszczak był lojalny do samego końca, (swego końca, i nawet po
> śmierci), wypełniał dzielnie powieżone zadania.
> Niedzwiedz nigdy nie osłabł. Niedzwiedz zmutował do z góry
> zaplanowanej formy.

E tam.

420. Data: 2019-03-24 10:01:38

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-24 o 04:12, Ilona pisze:

> [...]
>
> A jesli chodzi o nierówny podział dóbr, może jakimś sposobem jest
> nakładanie na tych którzy je dzielą, moralnego kagańca?

Oj, nie wiem. Chyba wszyscy wiemy że przed tzw rewolucją przemysłową
Europejczyk płacił zasadniczo jeden bardzo niewielki podatek. Tak więc w
tym kontekście widać że przyszłym pokoleniom zostawiamy coraz mniej
korzystną sytuację.

Myślę że moralny może mnie wystarczyć.

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!