Wszystkim

421. Data: 2019-03-24 10:02:15

Temat: Re: Wszystkim
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-23 o 22:42, Kviat pisze:

> Bardzo ci przeszkadza, że szykanuję faszystów i obrońców pedofilów w
> sutannach?
> Mam nadzieję, że bardzo.

Zdaje się ich sztandar i sutanna drugich są dla ciebie nie do przyjęcia,
bo to nie oni ale ty zachowujesz się jak Adolf z Josephem razem wzięci.

422. Data: 2019-03-24 10:09:01

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-23 o 22:54, Kviat pisze:

> Czyli uważasz, że dobrze się stało, że przed II W.Ś. nie prześladowano
> faszystów i pozwolono im dojść do władzy.
>
> I pewnie nie przeszkadza ci to, że współcześni faszyści nadal
> prześladują homoseksualistów i plują w tramwajach na studentów o
> ciemniejszej karnacji, albo z obcym akcentem. No bo przecież faszyści
> też mają prawo do swoich poglądów... biedni, prześladowani faszyści.
>
> Teraz już jestem pewien, że jesteś co najmniej upośledzony umysłowo, a
> już na pewno opóźniony.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Faszystowskie metody były praktykowane przez władze nawet w II RP,. Kto
by niby ich miał prześladować. Nie debilu jeden - faszyzm to nie
wznoszone hasła - faszyzm to czynne prześladowanie ludzi którzy nie
robią nikomu nic złego, za to że mają własne zdanie.

423. Data: 2019-03-24 10:09:21

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-24 o 04:16, Ilona pisze:

> Myśle, że własnie jego pozostawiono samemu sobie na zasadzie: 'róbta
> co chceta'.

Pietia niestety z tych co to nie bardzo są w stanie odróżnić dobro od
zła. Typowy wyznawca kalizmu - "co złego to nie ja".

424. Data: 2019-03-24 11:02:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-24 o 03:28, Ilona pisze:

> Sam się o to prosisz.
> Całą twoją 'twórczośc' na p.s.p można sparafrazować jednym zdaniem: 'Na
> kolanach i do buzi'.

Całą waszą tfurczość na p.s.p. można sparafrazować jednym zwrotem:
"śmietnik w głowie".
Sami zrobiliście z p.s.p. wysypisko. Nikt was o to nie prosił.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

425. Data: 2019-03-24 20:15:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-24 09:58, Trybun wrote:
> [...]
youtu.be&t=762

> No właśnie, czy jesteśmy skazani na wieczną rywalizację i czy jest ona
> sensem naszego istnienia?
>
> Każdy drapieżca ma wbudowane hamulce, to dzięki nim "kruk krukowi oka
> nie wykole". Człowiek w swojej zbiorowości zdaje się być najbliższej
> zrzucenia takich ograniczeń.

Starzy mistycy a także współcześni badacze, uważają, że celem jest
powrót do żródła.
//linka podać?

426. Data: 2019-03-24 20:18:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-24 09:59, Trybun wrote:

> No tak, oczywiście masz rację i tu nie może być dwu zdań.

i tak było ze wszystkim, poczynając od surowców a skończywszy na
importowanych za gierkowskie pożyczki, najnowszych technologiach.

427. Data: 2019-03-24 20:26:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-24 10:00, Trybun wrote:

> E tam.

Niedzwiedz teraz udaje jakiegoś żółwia, albo cos, jednak cały czas
trzyma ręke na 'cynglu'.

428. Data: 2019-03-24 20:31:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-24 10:01, Trybun wrote:

> Oj, nie wiem. Chyba wszyscy wiemy że przed tzw rewolucją przemysłową
> Europejczyk płacił zasadniczo jeden bardzo niewielki podatek. Tak więc w
> tym kontekście widać że przyszłym pokoleniom zostawiamy coraz mniej
> korzystną sytuację.
>
> Myślę że moralny może mnie wystarczyć.

To, że neomarksizm teraz się szerzy, to jedynie przejściowe trudności.
Jednak Mr. Michio Kaku ma inne zdanie o przyszłych pokoleniach.
//linka chcesz?

Niestety nie ma nic lepszego niż zasady moralne.
//po to w starożytni Rzymianie wymyślili chrześcijaństwo.

429. Data: 2019-03-24 20:35:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-24 10:09, Trybun wrote:

> Pietia niestety z tych co to nie bardzo są w stanie odróżnić dobro od
> zła. Typowy wyznawca kalizmu - "co złego to nie ja".

i dodatkowo, wszystko mu się z sutanną kojarzy.
//gdybym nie wiedział, że to obleśny levaczek, pomyślał bym, że
katolicyzm promuje.

430. Data: 2019-03-24 21:00:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-24 11:02, Kviat wrote:

> Całą waszą tfurczość na p.s.p. można sparafrazować jednym zwrotem:
> "śmietnik w głowie".
> Sami zrobiliście z p.s.p. wysypisko. Nikt was o to nie prosił.

Oj, tam!

'Psychoanalityczny marksizm', różne oblicza ma!

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!