Wszystkim

41. Data: 2019-02-03 11:51:01

Temat: Re: Wszystkim
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 18:54, Ilona pisze:

> Nie wiem jaką konsystencje mają bawole odchody, ale z tym urabianiem
> od dziecka to masz sporo racji.

Bez fałszywej skromności -  więcej niż sporo .

42. Data: 2019-02-03 11:52:25

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-02 o 16:23, Kviat pisze:

> Same buty nie, a TE buty TAK?
> Bez sensu.

I cały Kviat - rzucił hasło o butach i będzie o nich kontynuował.
Tymczasem temat jest o symbolach.

> U mnie ani tęcza, ani buty nie potęgują nienawiści.
> Masz jeszcze jakieś pytania?

"A pies"?

> Po pierwsze, nie nienawidzę religiantów. To biedni zakompleksieni
> ludzie, których ktoś (często rodzice) pozbawił umiejętności
> samodzielnego myślenia. Ja im współczuję.

Dlaczego więc tak cię irytują ich symbole? Udajesz głupa czy jednak nie
musisz, - atakowałbyś ich również gdyby sobie siedzieli jak przysłowiowe
myszki pod miotłą, czy tylko ta agresywna propagacja ich wartości
doprowadza cię do stanu wrzenia?

> Po drugie, od religianta do fanatyka religijnego, który nachalnie
> wciska swoją wiarę innym (począwszy od wciskania na siłę swoich
> symboli religijnych, skończywszy na obcinaniu głów niewiernym) droga
> daleka.
> I tak, tych nienawidzę.

A więc musisz oczekiwać takiej samej reakcji homofobów na propagację
symboli pedalskich.

> Ale co to ma wspólnego z tęczą?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

To samo jak co krzyżowanie każdego miejsca w wolnej przestrzeni publicznej.

43. Data: 2019-02-03 13:06:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-03 o 11:52, Trybun pisze:

> I cały Kviat - rzucił hasło o butach i będzie o nich kontynuował.

Cały Trybun - rzucił hasło o tęczy i będzie o niej kontynuował.

> Tymczasem temat jest o symbolach.

I czego nie zrozumiałeś?
Jeszcze raz, powoli: tęcza nie potęguje nienawiści.
Tak jak buty nie potęgują.

To, że w tobie tęcza potęguje nienawiść (do tęczy? serio?), to nie jest
problem tęczy, tylko twój.

> "A pies"?

Pies też nie.
Masz jeszcze jakieś pytania?

> Dlaczego więc tak cię irytują ich symbole?

Bo niektórzy z nich, sfanatyzowani z wypranymi mózgami, wciskają je
wszystkim na siłę. Wystarczająco dużo ludzi zginęło przez te ich symbole.
Jest jeszcze coś, czego nie rozumiesz?

> Udajesz głupa czy jednak nie
> musisz, - atakowałbyś ich również gdyby sobie siedzieli jak przysłowiowe
> myszki pod miotłą, czy tylko ta agresywna propagacja ich wartości
> doprowadza cię do stanu wrzenia?

Upośledzony jesteś? Przecież pisałem o ty wielokrotnie.

> A więc musisz oczekiwać takiej samej reakcji homofobów na propagację
> symboli pedalskich.

Nie, nie muszę. Tęcza nie jest pedalskim symbolem. To wam się coś w
pustych dzbanach pokiełbasiło. (Co wy robicie, gdy wasz panbuk po
deszczu pokazuje tęczę? Chowacie głowy w piasek, czy tylko oczy
zamykacie żeby przypadkiem na nią nie spojrzeć?)

Jeszcze nie słyszałem o przypadku, żeby jakiś homoseksualista spalił na
stosie, albo obciął komuś głowę za to, że ten ktoś nie jest homoseksualistą.

Tylko idiota widzi w tęczy "pedalski symbol" i tylko w idiocie tęcza
"potęguje nienawiść".

Po drugie, z homofobią trzeba walczyć, a nie znosić ich fochy i fobie,
że im się tęcza nie podoba. Niebezpieczne fobie się leczy, a nie toleruje.

> To samo jak co krzyżowanie każdego miejsca w wolnej przestrzeni publicznej.

Bredzisz. Na tęczy nie tkwi rzeźba przybitego gwoździami człowieka. Nikt
z tęczą na sztandarach nie wyrzyna całych społeczności. Wciskanie siłą
symboli religijnych jest niebezpieczne dla zdrowia i życia. Możesz
dowiedzieć się o tym samodzielnie, zaglądając do podręcznika historii.

44. Data: 2019-02-03 20:44:52

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-03 11:50, Trybun wrote:

> Wymienionym, mowa była o 500.

Przecież juz napisałem, że nie wyobrażam sobie tej wartości.

45. Data: 2019-02-03 20:47:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-03 11:51, Trybun wrote:

> Bez fałszywej skromności -  więcej niż sporo .

Jednak, najistotniejsze jest to, jakie wzorce przekazuje się tym dzieciom.

46. Data: 2019-02-03 21:09:43

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 3 Feb 2019 20:44:52 +0100
doszła do mnie wiadomość <q37gcm$npl$2@node1.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>Przecież juz napisałem, że nie wyobrażam sobie tej wartości.

Jak to mawiał Bej Gowdenko, wysokie IQ bez browninga jest gówno warte.

47. Data: 2019-02-03 21:27:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-03 21:09, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> od Ilona <i...@u...net> :

> Jak to mawiał Bej Gowdenko, wysokie IQ bez browninga jest gówno warte.

Nie słyszałem.

48. Data: 2019-02-03 21:52:30

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 3 Feb 2019 21:27:57 +0100
doszła do mnie wiadomość <q37ith$qae$1@node1.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>Nie słyszałem.

Nie znasz słynnych dzieł Beja Gowdenki?
No to radzę poszukać:
Bej Gowdenko:
"Znicze znane z parowów"
Zbiór bajek i opowiadań dla dzieci "Bajka to wielka radość dla Juzi"
Oraz chyba najsłynniejsze "Plebanie, to Jaga! czyli Kupczenie Duszą"

49. Data: 2019-02-03 22:33:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-03 21:52, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> Zbiór bajek i opowiadań dla dzieci "Bajka to wielka radość dla Juzi"
> Oraz chyba najsłynniejsze "Plebanie, to Jaga! czyli Kupczenie Duszą"

Niestety nie.
Nie znam, ominął mnie ten zaszczyt szerokim łukiem :)

50. Data: 2019-02-04 12:02:19

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-03 o 20:44, Ilona pisze:

> Przecież juz napisałem, że nie wyobrażam sobie tej wartości.

Podobno twoja wyobraźnia zahacza o taką wartość. I już bez uników -
jeden przykład możliwości istoty ludzkiej z takim ilorazem inteligencji.

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!