Wszystkim

51. Data: 2019-02-04 12:04:00

Temat: Re: Wszystkim
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-03 o 20:47, Ilona pisze:

> Jednak, najistotniejsze jest to, jakie wzorce przekazuje się tym
> dzieciom.

Na ogół te wzorce to uklepywanie wyżej wymienionych pozostałościach po
bawołach. Jak można uczuć/urabiać na podstawie rzeczy których samemu się
nie rozumie..

52. Data: 2019-02-04 15:02:39

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 3 Feb 2019 22:33:46 +0100
doszła do mnie wiadomość <q37mou$h3n$1@node2.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>Niestety nie.
>Nie znam, ominął mnie ten zaszczyt szerokim łukiem :)

No to ja bym zaczął od:
750 razy gra półsłówek, praca zbiorowa pod redakcją magister Zyty
Pielonej
Oraz:
Stanisław Barańczak "Pegaz Zdębiał"

53. Data: 2019-02-04 20:16:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/01/2019 o 21:21, Ilona pisze:

> Ale, kto?
> Ten byt z IQ ~ 8E11?

mnozysz trudnosci :]

--
gazebo

54. Data: 2019-02-04 22:27:08

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-04 12:02, Trybun wrote:

> Podobno twoja wyobraźnia zahacza o taką wartość. I już bez uników -
> jeden przykład możliwości istoty ludzkiej z takim ilorazem inteligencji.

Zahacza, ale słabo.
Pojawia się mgliste wyobrażenie już przy wartości ponad 200.

55. Data: 2019-02-04 22:28:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-04 12:04, Trybun wrote:

> Na ogół te wzorce to uklepywanie wyżej wymienionych pozostałościach po
> bawołach. Jak można uczuć/urabiać na podstawie rzeczy których samemu się
> nie rozumie..

Jednak, działaja i są sprawdzone przez setki pokoleń.

56. Data: 2019-02-05 05:46:33

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 11:53:34 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
> ogóle istnieje, a co dopiero na to że On nas miłuje. W naszych
> predyspozycjach do pojmowania  nie ma też miejsca na Byt który wszystko

To dla Ciebie drogi kolego nie ma dowodu, że Chrystus istnieje,
bo On ci się nie ujawnił.
Natomiast że nas miłuje jest też całkowicie pewne, bo jest Miłością.
Bezgraniczną.
On po prostu miłuje wszystkich nas, bez względu na zło czy dobro w nas zawarte.
Naprawdę można ubolewać, z naszego punktu widzenia, że tak jest,
ale będąc w Nim zobaczysz, że to właśnie nasze postrzeganie świata jest dziwne
i śmieszne; dlatego wiem, że to On ma rację, a ja tylko mogę Mu tłumaczyć,
że z naszej, cielesnej i duchowej, pokoleniowej fizycznie i ideowo perspektywy,
wygląda to całkiem inaczej.

Co do Bytu, który wszystko może, to tak, jakby dla twórcy gry powiedzieć,
że nic ponad to, co napisał, dopisać Mu do kodu nie było wolno.

Oczywiście Istnienie nie jest żadną grą, czy matriksem, jakby ktoś chciał,
nasz Wszechświat nie jest nim także, jednak, przynajmniej w Nim,
można tworzyć wszystko na co zezwoli Bóg człowiekowi poprzez sam akt zezwolenia.

jacek

57. Data: 2019-02-05 06:07:55

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 14:27:12 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> A co to znaczy ,,istnieć"?
> Najpierw DOBRZE sformułuj definicję istnienia, a dowody zobaczysz
> natychmiast.

Ikselkuś, nie ma dowodu, że miłość istnieje, bo możesz tylko pokazać
jej przejawy, jednak jej nie wyjmiesz z siebie czy kogokolwiek i pokażesz,
że tu, w tych rękach, to jest Miłość.
I to są tylko te dowody, które on może dostrzec natychmiast.

jacek

58. Data: 2019-02-05 06:35:28

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 17:51:18 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> A jesteś w stanie wyobrazić sobie, swoim ludzkim pojmowaniem, byt, który
> ma IQ około 800 miliardów?
> // IQ ~ 8E11

Ilonuś kochana, w naszej ludzkiej skali to mamy do 160.
Ja chyba mam ponad 140, co jest i tak przyzwoicie, choć zadawałoby mnie też 120.
Także nawet mniej, aż do pewnej, ściśle nigdy nieokreślonej przecież granicy.
Bo same IQ naprawdę o niczym nie świadczy.
Po kiego np. 8E11 IQ, skoro złu by służyło?
Chyba, że tak wysoka inteligencja już z samej siebie złu nie może służyć.
Wówczas taka istota byłaby po prostu Bogiem.

jacek

59. Data: 2019-02-05 06:42:50

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 18:24:46 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Autorzy s-f wymyślają nawet bardziej odjechane rzeczy.

Ona powiedziała ci tylko, abyś nie mierzył swoim mniemaniem czy ludzką nauką
to, co dla ciebie lub naszej, ludzkiej nauki, jest na ten czas niedostępne.

jacek

60. Data: 2019-02-05 07:14:59

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 21:45:18 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> A choćby takie zwykłe coś, jak prostą...

Dość dobry przykład, Ikselkuś.
PROSTA, czenie nieskoń biegnąca przez cały nasz wszechświat w linii prostej,
nawet nie zważająca na czas i przestrzeń, czy masoczasoprzestrzeń wyginającą
wszystko prócz niej. Może ikselkuś właśnie taka prosta jest przysłowiowym
mostem Einsteina-Rosena, któż to wie.

jacek

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!