Wybielanie zębów domowym sposobem

1. Data: 2005-07-28 16:26:27

Temat: Wybielanie zębów domowym sposobem
Od: "Joten" <joten@[fizzle_the_spam_shizzle]hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktos orientuje sie, czy domowe zabiegi wybielania zebow maja jakikolwiek
sens...?
Bylem dzisiaj w sklepie, widzialem zel wybielajacy z pedzelkiem [wygladalo
to troche jak korektory w plynie w buteleczce, przynajmniej na zewnatrz] i
jakies paski [zel byl chyba Blend-A-Meda a paski Colgate, ale mozliwe ze cos
pokrecilem]. Cena taka sama, co do grosza - 69 zlotych z malym haczykiem, o
ile mnie pamiec nie myli. Przy polce stala jakas kobieta, nie prowadzila
degustacji zadnej, nie reprezentowala tez ZTCW zadnej konkretnej marki - na
swoim ubraniu miala jedynie znaczek "Procter & Gamble", ale nie miala obok
siebie zadnego stoiska z produktami czy czegos w tym rodzaju - po prostu
udzielala ludziom informacji o roznego rodzaju
kosmetykach/preparatach/pastach do zebow itd., [wspol-]produkowanych przez
P&G. Kobieta powiedziala mi, ze lepiej uzywac paskow, i ze generalnie takie
cos daje widoczne efekty. Oczywiscie nie jest to od razu snieznobialy kolor
czystej kartki papieru, ale ze poprawa jest widoczna, nawet po tylko
tygodniowej kuracji paskami wybielajacymi.
Czy ktos jest w stanie wypowiedziec sie na ten temat? Bede wdzieczny. :)

--
pozdrawiam,

j.

1. Data: 2005-07-28 16:59:39

Temat: Re: Wybielanie zębów domowym sposobem
Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Działa, ale boli jak diabli:/
Kroofka

1. Data: 2005-07-28 18:08:25

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joten" <joten@[fizzle_the_spam_shizzle]hot.pl> wrote in message
> Witam,
>
> Czy ktos orientuje sie, czy domowe zabiegi wybielania zebow maja
> jakikolwiek sens...?

jaki taki ma. zalezy od koloru zebow, i przyczyn tego koloru oraz do jakiego
odcienia bialosci dazysz.
generalnie zgadzam sie, iz paski dzialaja lepiej niz taki zel
nakladany pedzelkiem. jesli wiec juz masz wydac pieniadze, to
na paski.

iwon(k)a

1. Data: 2005-07-28 18:34:49

Od: "Joten" <joten@[fizzle_the_spam_shizzle]hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Działa, ale boli jak diabli:/

Jak boli? Możesz coś więcej napisać...?

--
pozdrawiam,

j.

1. Data: 2005-07-28 18:36:40

Od: "Joten" <joten@[fizzle_the_spam_shizzle]hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaki taki ma. zalezy od koloru zebow, i przyczyn tego koloru oraz do
> jakiego
> odcienia bialosci dazysz.

Generalnie to chciałbym mieć jak najbardziej białe - ale oczywiście zdaję
sobie sprawę, że nie jest to do zrobienia w dwa tygodnie czy nawet dwa
miesiące. W planach mam jeszcze wizytę u dentysty i wybielanie w gabinecie,
ale na chwilę obecną chcę sobie choć trochę rozjaśnić zęby [na sesję u
stomatologa mnie nie stać, nie mówiąc już o kilku takich wizytach].

> generalnie zgadzam sie, iz paski dzialaja lepiej niz taki zel
> nakladany pedzelkiem. jesli wiec juz masz wydac pieniadze, to
> na paski.

Dzięki. A czy jesteś w stanie polecić jakąś konkretną firmę?

--
pozdrawiam,

j.

1. Data: 2005-07-28 18:50:59

Od: "trotka" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

uzywalam whitestripsow (paski) blend a med, oraz night effects (w pedzelku)
poszukaj w archiwum, porownywalam je tu na grupie, temat byl "[wybielanie
zebow] oceniam", sorki ze tak, ale nie chce mi sie jeszcze raz pisac ;)
ogolnie nastepnym razem jak bede to robic to wroce do whitestripsoiw (paski)
pomimo ze wiecej sie nacierpialam to efekt byl dluzszy i to zdecydowanie.
Pozdrawiam
Trotka

1. Data: 2005-07-28 19:03:15

Od: "Joten" <joten@[fizzle_the_spam_shizzle]hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trotka" <t...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ogolnie nastepnym razem jak bede to robic to wroce do whitestripsoiw
> (paski) pomimo ze wiecej sie nacierpialam to efekt byl dluzszy i to

W takim razie pytanie jeszcze - czy lepiej kupować to tutaj, na miejscu, czy
też lepiej poszukać w Wielkiej Brytanii [będę tam niedługo na dość długo]
jakiegoś specyfiku/produktu niedostępnego u nas, a o lepszym działaniu?
Warto zaznaczyć, iż przed wylotem raczej stosować tego nie będę [pracuję
głosem i aparatem paszczowym generalnie, a ból zębów uniemożliwiłby mi pracę
dość skutecznie] - więc ewentualnie wziąłbym ze sobą "tam" produkt zakupiony
w Polsce...

--
pozdrawiam,

j.

1. Data: 2005-07-28 19:10:27

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak boli? Możesz coś więcej napisać...?

u niektorych pacjentow wystepuje nadwrazliwosc zebow, ktora
zwykle po paru dniach lub godzinach ustepuje, a u niektorych nie
wystapuje w ogole. da sie pzrezyc, i nie ma co painkowac;)

iwon(k)a

1. Data: 2005-07-28 19:40:37

Od: "trotka" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> głosem i aparatem paszczowym generalnie, a ból zębów uniemożliwiłby mi
> pracę dość skutecznie] - więc ewentualnie wziąłbym ze sobą "tam" produkt

Powiem Ci szczerze ze nie wiem... Mialam do czynienia tylko z tymi dwoma
specyfikami, za bardzo nie wiem co (i czy dobre ;) jest dostepne na
angielskim rynku... Moga tam byc jakies produkty niedostepne u nas, ale jak
z ich skutecznoscia... nie mam pojecia :( Dlatego ciezko mi cos Ci doradzic.
A z tym bolem to roznie moze byc... Znaczy nie kazdy go odczuwa, mam kumpele
ktora wogole nie miala tego typu problemow przy stosowaniu whitestripsow
wiec to chyba indywidualna kwestia
Pozdrawiam serdecznie i zycze milego pobytu w UK :)
Trotka

1. Data: 2005-07-28 22:26:06

Od: "trotka" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Generalnie to chciałbym mieć jak najbardziej białe - ale oczywiście zdaję
> sobie sprawę, że nie jest to do zrobienia w dwa tygodnie czy nawet dwa
> miesiące.

Czy ja wiem, ja naturalne zeby mam zdecydowanie zolte. Po 2 tygodniach z
whitestripsami mialam zdecydowanie biale. Po Night effects bylo chyba
troszke gorzej z efektem, ale tez nie narzekalam, za to efekt trzyma sie
zdecydowanie gorzej :( Musisz chyba poprostu sprobowac ;)
Pozdrawiam
Trotka

szal i welon...
jaki krem pod oczy? jaki krem nawilzajacy z UV? jaka maseczka?
utrwalacz makijażu
[gdzie?] w Gdańsku Fryzjer ?
nietypowo - ale proszę wybaczcie :-)