Wybór Uczelni :)

1. Data: 2007-01-21 18:47:15

Temat: Wybór Uczelni :)
Od: y...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam, ja i moją koleżanka w tym roku kończymy licea
ogólnokształcące. Zastanawiamy się nad naszą przyszłością (Na
razie Nie Wygląda Ciekawie) oraz nad kierunkiem studiów Magisterskich
jednolitych. Najbardziej interesuje nas Psychologia oraz szeroko
pojęte zagadnienia z nią związane. I tu zaczyna się nasz problem.
Nie wiemy którą uczelnię wybrać oraz jaki kierunek specjalizacji
zawodowej.
Niestety nie jesteśmy wybitnie uzdolnieni naukowo, tzn. nasze wyniki
matur próbnych oscylują w granicach 60 -70 %. Stopnie mamy Poprawne i
Dobre... Wiemy że nasze wyniki nie są porażające ale jesteśmy
dobrej myśli. Mamy opanowany język Angielski na poziomie średnim.
Nasze finanse są ograniczone i prawdopodobnie będziemy szukać pracy.
Jakie studia wybrać aby nie kolidowały one z pracą której być
może się podejmiemy ?

2. Data: 2007-01-21 20:28:19

Temat: Re: Wybór Uczelni :)
Od: "Przemek" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy pójście na studia to jedyna droga?

dziewczyno tracisz 5 lat

3. Data: 2007-01-21 22:00:54

Temat: Odp: Wybór Uczelni :)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemek <p...@d...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ep0ijs$qvm$...@n...news.tpi.pl...
> czy pójście na studia to jedyna droga?
>
> dziewczyno tracisz 5 lat

Nie lepiej wcześnie mieć dzieci i uniwersytet zwany życiem? ;)

4. Data: 2007-01-21 22:09:26

Temat: Re: Odp: Wybór Uczelni :)
Od: y...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik Przemek <p...@d...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:ep0ijs$qvm$...@n...news.tpi.pl...

> Nie lepiej wcześnie mieć dzieci i uniwersytet zwany życiem? ;)

Cóż... ;D JAkoby nie patrzeć jestem mężczyzną ;] a moja Ziomala
to Dziwczyna jak wynika z postu ;]... Jednak myślę że i ona
wolałaby iść na Studia... Pozdrawiam ;)

5. Data: 2007-01-21 22:31:24

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

y...@o...pl napisał:

> Najbardziej interesuje nas Psychologia oraz szeroko
> pojęte zagadnienia z nią związane.
> Niestety nie jesteśmy wybitnie uzdolnieni naukowo, tzn. nasze wyniki
> matur próbnych oscylują w granicach 60 -70 %.

Nie chcę Was martwić, ale sądzę,że przy obecnych
metodach rekrutacji pozostaną Wam tylko płatne studia
zaoczne lub wieczorowe, ewentualnie podobne kierunki
na uczelniach prywatnych.
W roku 2006 osoby ze średnią poniżej 5,45 raczej nie
miały szans już na starcie do drzwi uczelni państwowych
(mówię o wymienionych przez Was kierunkach).

Znana mi maturzystka miała matury z wszystkiego
w rejonie 95% - psychologia-byli lepsi - jest teraz
na psych. zaocznej i płacze,że drogo :(

Przy mnogości pomysłów ministerstwa edukacji może
coś się zmieni,ale uczelnie państwowe są na tyle
autonomiczne (patrz: przypadek totalnego bojkotu
"ulgowych matur") że będą bronić swoich regulaminów.

Niezależnie od moich informacji - życzę powodzenia :)

Hanka
:)

6. Data: 2007-01-21 23:16:20

Temat: Odp: Odp: Wybór Uczelni :)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <y...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@v...googleg
roups.com...

Sky napisał(a):
> [...]

Cóż... ;D JAkoby nie patrzeć jestem mężczyzną ;] a moja Ziomala
to Dziwczyna jak wynika z postu ;]... Jednak myślę że i ona

Ach te stereotypy... ;)

7. Data: 2007-01-22 08:22:45

Od: "Grimoir" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <y...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Studia w tym kierunku są w zasadzie w Polsce tylko w jednym miejscu- UJ.
Mówię o sensownych i liczących się.

Grimoir

8. Data: 2007-01-22 10:51:27

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wybór uczelni

9. Data: 2007-01-22 11:31:15

Od: "GigaFlops" <gigaflops.USUN_OD_KROPKI_DO_MALPY@@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Liczy się tylko UJ;] Na Politechnice Wrocławskiej cały czas powtarzają
opionie że za oceanem nie ściagają;]Bawi mnie to kiedy widze jaki kolwiek
wiejski film z hoolywoodu przepelniony fake-amy uczelnianymi.
Niezła bzdura;]

Do czego, u diabla, miałoby się to przydać?
-- Robert Lloyd, inżynier w Wydziale Zaawansowanych Systemów
Obliczeniowych IBM, o mikroprocesorze - ok. 1968 r.

Nie ma powodu, aby indywidualna osoba miała komputer w domu
-- Ken Olson, prezes i założyciel Digital Equipment Corp., 1977 r.

Ten cały telefon ma zbyt wiele niedociągnieć, aby był
poważnie brany pod uwagę jako środek komunikacji. To urządzenie jest dla nas
pozbawione jakiejkolwiek wartości.
-- notatka wewnętrzna Western Union, 1876 r.

Dobrze poinformowane osoby wiedzą, że jest niemożliwym przesyłanie
głosu przez przewody elektryczne; nawet jeśli by to było możliwe,
nie miałoby to jakiegokolwiek praktycznego zastosowania.
-- artykuł redakcyjny Boston Post, 1865 r.

Koncepcja jest interesująca i dobrze sformułowana, ale żeby
była opłacalna, pomysł musiałby być wykonalny.
-- profesor zarządzania Uniwerstyetu Yale w odpowiedzi na koncepcje
Freda Smitha dot. usług szybkiego doręczania przesyłek. Fred Smith
założył poźniej Federal Express Corp.

**********

Kto, do cholery, chciałby słyszeć jak aktorzy mowią?
-- Harry M. Warner, prezes Warner Brothers Pictures, ok. 1927 r.

Wujek dobra rada;]
Znam takich co im wujek dobra rade z dyplomem magistra, polecał po
ukończeniu podstawówki, szkołę zawodową mówiąc że to dla nich może okazać
się i tak za wysoki poziom.Jeden z przypadków kończy studia na pwr;] drugi
konczy doktorat z biologi na UWr;]
Twój los w twoich rękach;]Proste ale jak trudne do wprowadzenia w
życie;]Dziś jesteś na dnie jutro na szczycie, zależnie od tego w co
uwierzycie.
Moim zdaniem to czy pogodzicie prace z nauka zależy jak bardzo was
interesuje studiowany kierunek ile jesteśćie poświęcić na jego ukończenie.
Nikt nie mówił że będzie lekko, jężeli naprawde pragniecie napierajcie na
psychologie ile się da i gdzie się da;] i nie słuchajcie złych
ludzi!Powodzenia!!

10. Data: 2007-01-22 11:57:29

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

GigaFlops<gigaflops.USUN_OD_KROPKI_DO_MALPY@@o2.pl>

[...]
> [...]
> ukończenie. Nikt nie mówił że będzie lekko, jężeli naprawde
> pragniecie napierajcie na psychologie ile się da i gdzie się da;] i

Omijajcie co najwyżej takie kierunki, na których występują czasochłonne
badania terenowe/praktyki (na które trzeba poświęcać urlop) - ale
psychologia chyba do takich nie należy - i, jeśli możecie, ustawcie sobie
pracę/działalność zarobkową w taki sposób, żeby odbywała się w elastycznych
godzinach.

Zamiast psychologii rozważcie neuronaukę, chyba że interesuje Was typowo
humanistyczny biegun psychologii.

P.

Czy to już alkoholizm? :-)
czy ktos na grupe spozywa kupy ludzkie?
Zamknięta w sobie partnerka - jak nawiązać bliższy kontakt
zarzadzanie kierowcami - prosze o opinie -
nieprawdziwy świat