Wybuch gazu -W butli

11. Data: 2015-02-11 21:51:05

Temat: Re: Wybuch gazu -W butli
Od: j...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> A nie wywali pierwej zaworu?

10 lat temu w Kutnie wybuchł pożar w nielegalnym składzie butli z gazem.
W sumie od tego pożaru wybuchło z kilkadziesiąt butli, jedna po drugiej.
Strzępy butli latały po okolicy jak perszingi.
Z garażu, gdzie był skład zostały tylko fundamenty,
a chałupa, która stała przy garażu nie nadawała się już do zamieszkania.

12. Data: 2015-02-11 21:53:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Feb 2015 17:57:02 +0100, Jeffrey napisał(a):

> wybuchnie gaz który się wydostał a nie butla, ani też gaz który jest w
> butli

No co też nie powiesz.

13. Data: 2015-02-11 21:56:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Feb 2015 12:51:05 -0800 (PST), j...@p...fm napisał(a):

> [...]
> Z garażu, gdzie był skład zostały tylko fundamenty,
> a chałupa, która stała przy garażu nie nadawała się już do zamieszkania.

No i czego to dowodzi?

14. Data: 2015-02-11 22:31:51

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-11 o 21:51, j...@p...fm pisze:

> [...]
> Z garażu, gdzie był skład zostały tylko fundamenty,
> a chałupa, która stała przy garażu nie nadawała się już do zamieszkania.

Ale to w Kutnie.

15. Data: 2015-02-12 21:12:03

Od: j...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> Ale to w Kutnie.

Tak tak. Jak ktoś w Kutnie nie był, to życia nie zna :)
http://wikary.pl/87845/

16. Data: 2015-02-12 21:51:35

Od: j...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> No i czego to dowodzi?

Dowodzi nie dowodzi. To raczej taka historyjka o eksplodujących butlach
dla urozmaicenia wątku :)
A tak w sumie to pożar pożarowi nierówny. Jak się pali chata, gdzie jest butla to
chyba jest tylko taka zasada, że pier...nie albo nie pier...nie.

17. Data: 2015-02-19 14:58:36

Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-10 o 21:28, k...@g...com pisze:
> Gaz płynny z niebieskiej butli to bardzo bezpieczne paliwo pod warunkiem zachowania
ostrożności na minimalnym poziomie.

Ja tam byłbym raczej za ostrożnością na maksymalnym poziomie.
Szczelność to sprawdza się najprostszym sposobem,czyli zapalniczką,
niejeden wypala gaz z przewodu do końca, żeby nie śmierdziało. Ciekawi
mnie ile osób wymienia uszczelkę przed podłączeniem butli, chyba nie
wiele, w co drugim punkcie wymiany w ogóle nie mają uszczelek, bo nikt o
nie nie pyta. Intryguje mnie też bardzo fakt, dlaczego przy napełnianiu
butli nie wymieniają uszczelki na nową. Zawór ładnie zafoliowany, a
uszczelka w strzępach.

18. Data: 2015-02-19 18:49:54

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-10 o 21:33, XL pisze:
> [...]
rozgrzała to ją ciśnienie rozerwało.
Tylko wtedy, jak się butlę wcześniej grillowało.

19. Data: 2015-02-19 18:52:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2015 18:49:54 +0100, Frez napisał(a):

rozgrzała to ją ciśnienie rozerwało.
> Tylko wtedy, jak się butlę wcześniej grillowało.

Może naucz się cytować - skąd tu moja wrotka?

20. Data: 2015-02-19 19:14:45

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 lutego 2015 18:49:59 UTC+1 użytkownik Frez napisał:

rozgrzała to ją ciśnienie rozerwało.
> Tylko wtedy, jak się butlę wcześniej grillowało.

Nie ucz się cytować. Wiele osób by sobie życzyło żeby jedno nadęte i przemądrzałe
babsko poszło stąd w pizdu. Może ją wypłoszysz.

bluray 3d i zwykly kabel hdmi
Lodowka WYSOKA i WASKA
Re: Urządzone apartamenty
Re: Urządzone apartamenty