Re: Wychodzą - brawo! :-)

Data: 2016-06-25 11:43:50
Temat: Re: Wychodzą - brawo! :-)
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

W dniu 2016-06-25 o 10:32, LeoTar pisze:
> A poza tym popadłaś w sprzeczność uwzględniając prawo przestępcy do
> zabijania i zabraniając ślepej Temidzie zabicia mordercy. Sprzeczność,
> która nie jest li tylko Twoim udziałem lecz boryka się z nią ludzkość od
> tysiącleci i nie jest to dylemat do rozwiązania jeżeli nie postawi się
> pytania DLACZEGO ludzie zabijają i nie odnajdzie się psychologicznej
> PRZYCZYNY tego stanu rzeczy. Eliminując PRZYCZYNĘ przestępstwa uwolnimy
> się od nierozstrzygalnego dylematu kary bo zniknie przestępstwo.

Aż tu nagle, po tysiącleciach, przygłup Leotar pedofil odkrył przyczynę.
Wystarczy, że rodzice będą gwałcić własne dzieci i problem zniknie.
Oczywiście ignoruje fakt, że nie jest pierwszym na świecie pedofilem i
nie jest pierwszym zwyrodnialcem, który wpadł na pomysł gwałcenia
własnych dzieci.
Tak, wiem kretynie, że byłbyś najszczęśliwszym człowiekiem na świecie
gdyby nagle wszyscy rodzice na świecie zaczęli gwałcić swoje dzieci.
Skończyłyby się wojny, ciebie przestałoby łupać w kościach i już nie
byłoby potrzeby szukać leku na raka. Nawet karaluchy obrosłyby różowym
futerkiem, a z rekinami bawiłbyś się w aportowanie freesbee...

Pomimo tego, że jestem przeciwnikiem cenzury, to czytając posty takich
kretynów jak Leotar żałuję, że nie wprowadzono obowiązkowych badań
psychiatrycznych zanim komuś podłączy się internet. Jakieś minimum
powinno być, bardzo niski próg - dla nich wystarczy.
Eliminując przyczynę może dżuma nie zniknie, ale od razu internet byłby
piękniejszy :) bez Leotara, Ikselki, chiorona itp. przygłupów i
wyznawców chemtrails i wklęsłej Ziemi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr