Re: Wychodzenie z toksycznego..

Data: 2005-01-04 20:50:51
Temat: Re: Wychodzenie z toksycznego..
Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

*cbnet* wrote in <news:creuo0$4pl$1@news.onet.pl> :

> Biko 77:
>
> Zgadzam sie ze bezmyslnie, ale nieprzypadkowo.

nie moge cytować bo sam to napisałem (dodałem tylko pareto).

Jak napisałem już "gdzieś, kiedyś" to sygnatura i moge se tam napisać
co mi sie podoba.

Nie podoba ci sie mój styl jazdy - zejdź z chodnika.

--
Dwulicowość nie jest wadą - to podstawowa zasada bezkonfliktowego
współżycia z innymi ludzmi. Zasada Pareto: 80% to imbecyle.