Wycie opozycji rośnie...,

21. Data: 2020-04-04 11:08:04

Temat: Re: Wycie opozycji rośnie...,
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

denckie-2020/
.-Wybory-2020

> [...]
> Jeżeli dzis wybory zostałyby przesuniete na jesien a jesienia byłoby
> jeszcze gorzej to wtedy mozna je jeszcze przesunac. Wystarczy nie robić
> kurwy z logiki.

> Ach jak ty masz to spoko.
> W ten sposób moznaby rozwiazac wszelkie problemy swiata. Zawezajac je do
> jednej osoby! Brawo.
> Ale jeżeli mamy tyle wolnych mocy przerobowych to szkoda je marnować w
> tej chwili - jest wiele innych waznych zadan. IMO oczywiście.

> No to chociaz tu sie zgadzamy. Ze na mysl o tym co idzie mamy niewesołe

Dopiero teraz to widzisz? A gdzie Ty zobaczyłeś przedtem u mnie te wesołe,
zaiste nie wiem.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

22. Data: 2020-04-04 12:59:49

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

>>> Zimno. Mnie się robi ciepło od optymistycznych lub kosmatych

> Dopiero teraz to widzisz? A gdzie Ty zobaczyłeś przedtem u mnie te
> wesołe, zaiste nie wiem.

dopytywałem a ty zamiast odpowiedziec wprost (bo przeciez mam nadzieje
wiedziałas co miałem na mysli piszac ze sie robi ciepło) zaciemniłas
dyskusje ze tobie robi sie zimno.

Toche tak jak w dyskusji o zydzie - dowiedziałem sie ze miałas
koniecznosc uszczegolowienia jakim zydem był / nie był jezus a w sumie
nie dowiedziałem sie co w tym serialu jest antyjezusowego.

No i zabrałem sie za ogladanie, zeby nie gadac po proznicy.
Wroce do tematu jak wyrobie sobie zdanie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

23. Data: 2020-04-04 13:03:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To kiedy wydrukuja te 100 miliardow euro ?
---
Jak wigilia bedzie w maju ;P
"kiej wilijo w maju trefi"

24. Data: 2020-04-04 13:23:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

No :)
I czasem ze swoich - np. ,,militaryzując" Pocztę Polską przed wyborami :)
https://tvn24.pl/polska/poczta-polska-tomasz-zdzikot
-nowym-prezesem-4537863
?
---
Szykuje siem grubsza jazda swiatowa, rewolucja Nowego Ladu, to tylko przetasowania
porzadKOwe
bardziej przed tym niz okolowyborcze. Jesieniom juz bedzie wszystko totalnie
POrozpizane...
Wybory teraz zeby miec stabilne wladze panstwowe wobec globalistycznej lewackiej
partyzantki
i zakusow tak eurokratow i globalistow z zewnatrz na przejecie paleczki sterow i u
nas tez...
Albo dopiero za 2-3 lata jak siem to przewali nad naszymi glowami [kto jeszcze bedzie
miec
glowe na karku]

25. Data: 2020-04-04 13:48:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2020 o 12:59, Budzik pisze:

> No i zabrałem sie za ogladanie, zeby nie gadac po proznicy.
> Wroce do tematu jak wyrobie sobie zdanie.

Też nabrałam ochoty, pomimo że generalnie nie mam za bardzo czasu ani
chęci pakowania się w seriale. Może to taka kryptoreklama? ;)

Ewa

26. Data: 2020-04-04 14:51:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> dopytywałem a ty zamiast odpowiedziec wprost (bo przeciez mam nadzieje
> wiedziałas co miałem na mysli piszac ze sie robi ciepło) zaciemniłas

Nie. To TY zaciemniasz dyskusję, wprowadzając w niej element WŁASNEJ
indywidualnej reakcji fizjologicznej. Zaciemniasz, ponieważ nie bierzesz
pod uwagę odmienności fizjologicznych reakcji na TO SAMO - Tobie ,,robi się
ciepło", a inni mają lodowaty dreszcz na plecach.

> [...]
>
> No i zabrałem sie za ogladanie, zeby nie gadac po proznicy.
> Wroce do tematu jak wyrobie sobie zdanie.

Nie przewiduję, żebyś TY w nim coś znalazł ,,antyjezusowego", więc daj
sobie spokoj.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

27. Data: 2020-04-04 15:25:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/04/2020 o 13:51, XL pisze:

> [...]
> ciepło", a inni mają lodowaty dreszcz na plecach.

> Nie przewiduję, żebyś TY w nim coś znalazł ,,antyjezusowego", więc daj

dlaczego ty nie mozesz sie nauczyc, ze NIE MOZESZ MOWIC LUDZIOM CO MAJA
ROBIC?! kurwa, nie moge _wykrzyknika_ zrobic wiekszego? ja to mAM
NORMalnie _przejebane_

--
gazebo

28. Data: 2020-04-04 15:56:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> dlaczego ty nie mozesz sie nauczyc, ze NIE MOZESZ MOWIC LUDZIOM CO MAJA
> ROBIC?! kurwa, nie moge _wykrzyknika_ zrobic wiekszego?

Możesz jeszcze się ?ć :-)

> ja to mAM
> NORMalnie _przejebane_

No masz. Cenna samokrytyka.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

29. Data: 2020-04-04 16:03:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/04/2020 o 14:56, XL pisze:

> Możesz jeszcze się ?ć :-)

smacznego delektowania sie moimi postami

> No masz. Cenna samokrytyka.

wiem, dziekuje
--
gazebo

30. Data: 2020-04-04 16:08:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> smacznego delektowania sie moimi postami

Spoko, jak zacznie śmierdzieć, to nid otworzę :/)

O.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Nostradamus
ofensywa edukacyjna
CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P
Psychopaci i sadysci
XXI wiek i nadal ciemnogród