Wycie opozycji rośnie...,

31. Data: 2020-04-04 16:17:05

Temat: Re: Wycie opozycji rośnie...,
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/04/2020 o 15:08, XL pisze:

> Spoko, jak zacznie śmierdzieć, to nid otworzę :/)

nie klam, zaciagniesz sie

> O.

buziaczki
--
gazebo

32. Data: 2020-04-04 16:47:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/04/2020 o 12:23, m...@g...com pisze:
> No :)
> I czasem ze swoich - np. ,,militaryzując" Pocztę Polską przed wyborami :)
> https://tvn24.pl/polska/poczta-polska-tomasz-zdzikot
-nowym-prezesem-4537863
> ?
> ---
> Szykuje siem grubsza jazda swiatowa, rewolucja Nowego Ladu, to tylko przetasowania
porzadKOwe
> bardziej przed tym niz okolowyborcze. Jesieniom juz bedzie wszystko totalnie
POrozpizane...
> Wybory teraz zeby miec stabilne wladze panstwowe wobec globalistycznej lewackiej
partyzantki
> i zakusow tak eurokratow i globalistow z zewnatrz na przejecie paleczki sterow i u
nas tez...
> Albo dopiero za 2-3 lata jak siem to przewali nad naszymi glowami [kto jeszcze
bedzie miec
> glowe na karku]

a ty dziecko gdzie sie zawiniesz? buraczki uprawiac, tansze beda

--
gazebo

33. Data: 2020-04-04 16:48:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/04/2020 o 21:16, XL pisze:

> A miałam pilnować obejścia po śmierci, żeby się tu jakaś podstępns zua
> kobieta nie wkradła - wiesz, postraszyć trochu, tak, aby szybko
> zrezygnowała.
> Nie no, dobrą kobietę oczywiście miałam zamiar wpuścić i błogosławieństwo
> dać.
> ?

wyslac ci urne?

--
gazebo

35. Data: 2020-04-04 17:42:23

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

UĹźytkownik XL i...@g...pl ...

> Nie przewiduję, żebyś TY w nim coś znalazł „antyjezusowego”, więc
> daj sobie spokoj.

Nie bede szukał na siłe ale jestem ciekawy zdania innych.
Wiec jezeli juz ogladałas to chetnie poznam twoje zdanie.

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

34. Data: 2020-04-04 17:42:23

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

UĹźytkownik gazebo g...@j...com ...

> dlaczego ty nie mozesz sie nauczyc, ze NIE MOZESZ MOWIC LUDZIOM CO
> MAJA ROBIC?! kurwa, nie moge _wykrzyknika_ zrobic wiekszego? ja to
> mAM NORMalnie _przejebane_

syndrom nauczycielki - mysle ze te kilkuletnie bobasy sie słuchały ;-PPP

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

36. Data: 2020-04-04 19:51:16

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 04.04.20 um 04:21 schrieb Izaura:
> [...]
denckie-2020/Sond
.-Wybory-2020.-Ko

nawirus-w-polsce-ke-upomina-polske/r8071w5

> To kiedy wydrukuja te 100 miliardow euro ?

Wyzsze nominaly schowalem, zeby nie kusic licha.

http://fotoforum.gazeta.pl/photo/5/bd/sc/zcgf/5RGdYt
0yTo6U7kb2QX.jpg

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
,,Polacy wyjątkowo wręcz chcieliby być lubiani, a przede wszystkim
doceniani od bieguna po biegun. Jesteśmy wszakże przedmurzem, pierwsi
stawiliśmy czoło, urodziliśmy papieża, zwyciężyliśmy komunizm i
wynaleźli lampę naftową. Poza tym Polakami byli między innymi:
Apollinaire, Batory, Chopin, Conrad, Kopernik, Matka Boska czy Wit
Stwosz. Obiektywnie więc od świata nam się należy, a jak nie, to
antypolonizm" (Ludwik Stomma)

37. Data: 2020-04-04 22:36:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2020 o 17:42, Budzik pisze:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Nie bede szukał na siłe ale jestem ciekawy zdania innych.
> Wiec jezeli juz ogladałas to chetnie poznam twoje zdanie.

Ona nie oglądała i ma nie swoje zdanie. To u religiantów tradycja.
Tak jest ze sztukami teatralnymi - nie widzieli, ale protesty pod
teatrami robili.
Tak jest z książkami - nie czytali, ale jakimś cudem wiedzą, że to
badziew. Już nawet nie wspominam o Potterze, dla którego niektóre klechy
nawet ogniska rozpalały, ale np. nie przeczytała ani jednej książki
Tokarczuk, a czuje do tych książek wręcz obrzydzenie (jakim cudem, skoro
nie przeczytała?) i się jeszcze tym chwali.
Nie wie dlaczego Tokarczuk dostała Nobla (no bo skąd, skoro nie
przeczytała), ale nie przeszkadza jej (i jej towarzystwu) twierdzić, że
dostała niesłusznie. Skąd wie, że niesłusznie, skoro nie przeczytała?

A może przeczytała (ale w życiu się do tego nie przyzna, bo zostałaby
wyklęta z towarzystwa) i faktycznie ma jakieś argumenty przeciw. Tylko
jak ma te argumenty przedstawić? Tak, żeby się nie wydało, że
przeczytała? Ona nawet nie rozumie, że zjada własny ogon.

Nawet jak obejrzy, to w życiu się nie przyzna. Do upadłego będzie
twierdzić, że to zły serial, ale nie będzie mogła uzasadnić dlaczego
zły. Jedyne co będzie mogła napisać, to to, że jest zły, bo ktoś jej tak
powiedział.

Pozdrawiam
Piotr

38. Data: 2020-04-04 23:01:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bedzie miec
> glowe na karku]

a ty dziecko gdzie sie zawiniesz? buraczki uprawiac, tansze bed
Dziadziu czas na cie, POpamietasz mnie kiedy na lozu zobaczysz demonki zacierajace
nac raczki.
Oj Taaakie oczka ze strachu zrobisz... ;P
Nawet nie wiesz ze wtedy tylko pewne trzy szczerze wyjeczane slowa beda mogly ciem
ocalic. ;)

39. Data: 2020-04-05 00:06:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2020 o 22:36, Kviat pisze:

> A może przeczytała (ale w życiu się do tego nie przyzna, bo zostałaby
> wyklęta z towarzystwa)

Znam takich, co to na 100% kiedyś czytali i im się bardzo podobało. A
teraz twierdzą, że nie czytali. Nie chcą się przyznać sami przed sobą?
Faktycznie zapomnieli, żeby im dysonansu poznawczego nie sprawiało? Tak
ludzie mają.

Ewa

40. Data: 2020-04-05 02:06:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/04/2020 o 22:01, m...@g...com pisze:
> [...]
> Oj Taaakie oczka ze strachu zrobisz... ;P
> Nawet nie wiesz ze wtedy tylko pewne trzy szczerze wyjeczane slowa beda mogly ciem

w brydza sobie pogram

--
gazebo

Nostradamus
ofensywa edukacyjna
CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P
Psychopaci i sadysci
XXI wiek i nadal ciemnogród