Wycie opozycji rośnie...,

41. Data: 2020-04-05 12:31:19

Temat: Re: Wycie opozycji rośnie...,
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

w brydza sobie pogram
---
TylKO pieluche zaloz ;P

42. Data: 2020-04-05 12:37:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/04/2020 o 11:31, m...@g...com pisze:

> w brydza sobie pogram
> ---
> TylKO pieluche zaloz ;P

z dwoch metrow nie dam rady a dotykac cie tez nie chce, poszukam na
e-bay, moze znajde jakis wynalazek, dam znac

--
gazebo

43. Data: 2020-04-05 13:02:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> TylKO pieluche zaloz ;P

z dwoch metrow nie dam rady a dotykac cie tez nie chce, poszukam na
e-bay, moze znajde jakis wynalazek, dam znac
---
Zaden wynalazek ciem nie zbawi od sraczki na widok czarnych hartow KOstuchy

44. Data: 2020-04-05 13:13:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/04/2020 o 12:02, m...@g...com pisze:

> [...]
> ---
> Zaden wynalazek ciem nie zbawi od sraczki na widok czarnych hartow KOstuchy

tu akurat masz racje, od tego jest moja glowa, a na sraczke to
powinienes robic zapasy czarnych jagod, bo papieru do dupy to juz nie kupisz

--
gazebo

Nostradamus
ofensywa edukacyjna
CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P
Psychopaci i sadysci
XXI wiek i nadal ciemnogród