Wyciskarka wolnoobrotowa

51. Data: 2016-07-21 18:42:40

Temat: Re: Wyciskarka wolnoobrotowa
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 18:10 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> [...]
> oglądam/czytam w necie, niech se "bada", co kupiłam ostatnio na Allegro
> czy
> w Amazonie, albo jaką potrawę zrobię na święta, czy NAWET (he he) numer
> mojego obuwia czy rozmiar za przeproszeniem majtek. Ja się najbardziej
> dziwię tym półinteligentnym istotom, które z własnej i nieprzymuszonej
> woli
> masowo udostępniają swe komputery różnym szemranym "programom badawczym"
> rodzaju np SETI@home. To jest dopiero debilizm ludzki klasy A! A rozmiar
> moich...- proszę bardzo, mogę podać jeszcze miseczkę biustonosza i obwód

Tak to wygląda w mikroskali, wydaje się, że ta wiedza im się do niczego
nie przyda.
I wcale nie widzisz jakiegoś niebezpieczeństwa, niech se wiedzą.

Ale już wiedza w makroskali o praktycznie _całej_ ludzkości (do czego dążą
gugiełki et consortes i wreszcie kiedyś tego dokonają), na pewno okaże się
strategiczna. Po to są nowe trendy w dziedzinie przetwarzania informacji,
np. BigData.

A co jeśli jakiś szalony algorytm (niektóre już teraz powstają
automatycznie na podstawie analizy olbrzymiej ilości danych) określi
mylnie, że pisujący w usenecie na pl.rec.kuchnia, niechętny GMO, mający
miseczkę D, potrafiący gotować i nie kryjący niechęci wobec III RP stanowi
terrorystyczne zagrożenie dla całej cywilizacji? Wtedy poinformowany o tej
sytuacji uzbrojony, autonomiczny dron może podjąć decyzję o "odstrzeleniu"
takiego osobnika. I nawet z prawnego punktu widzenia nie będzie można
wskazać winnego takiej pomyłki - wszystkie decyzje zostały podjęte poza
ludzką świadomością.

Nb. tu nawet nie będzie potrzebna wiedza o konkretnej osobie. Na podstawie
olbrzymiej ilości danych o populacji można będzie dość trafnie określić
konkretnego człowieka nawet wtedy, kiedy system "zobaczy" go po raz
pierwszy.
;)

--
Trefniś

52. Data: 2016-07-21 18:57:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.07.2016 o 17:45, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-07-21 12:43, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> 45 zeta na dwa miesiące. Piekarnik elektryczny, czajnik na gazie.
> Obiady codziennie, często w postaci: dla każdego coś innego.

Ryczałt?

Ewa

53. Data: 2016-07-21 18:58:37

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 18:21 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2016-07-21 18:01, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Cold brew znawco internetów.

To raczej ty się określiłeś, że miałeś czas na szukanie w internecie
takiej pierdołki.

--
Trefniś

54. Data: 2016-07-21 19:00:39

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 18:11 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Że niby tylko to, co z drzewa i z nieba spadnie?
> ;-PPP

Zostaje w odwodzie jeszcze bretarianizm :)

--
Trefniś

55. Data: 2016-07-21 19:17:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ryczałt?

Prognoza. Ale rozliczenie bez dopłat.

56. Data: 2016-07-21 19:18:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-21 18:58, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> To raczej ty się określiłeś, że miałeś czas na szukanie w internecie
> takiej pierdołki.

Nie sprawdzam też w internecie zawartości własnej lodówki.

57. Data: 2016-07-21 19:55:53

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 19:18 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2016-07-21 18:58, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

(...)

> Nie sprawdzam też w internecie zawartości własnej lodówki.

Ale rozmowy nie zrozumiałeś - mówimy o koszcie _podgrzewania_ i
_gotowania_ a nie o nowoczesnych trendach w kuchni.

--
Trefniś

58. Data: 2016-07-21 19:58:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.07.2016 o 19:17, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-07-21 18:57, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Prognoza. Ale rozliczenie bez dopłat.

Widać na samo gotowanie dużo nie schodzi. Chciałabym takie rachunki za
gaz dostawać.

Ewa

59. Data: 2016-07-21 21:06:06

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Widać na samo gotowanie dużo nie schodzi. Chciałabym takie rachunki za
> gaz dostawać.

Ten rachunek, to nawet nie tyle za gaz, co za możliwość gotowania na
gazie -- większość w nim, to stała opłata abonamentowa. Jeśli ktoś
korzysta z "taryfy kuchenkowej", to zawsze z grubsza płaci tyle samo,
obojętne czy raz na dzień robi herbatę, czy gotuje trzydaniowe obiady.
Co zresztą widać w powyższych zeznaniach.

Jarek

--
W naszej gazowni, oj dana, oj dana
Jest dużo gazu od samego rana

60. Data: 2016-07-21 21:40:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obojętne czy raz na dzień robi herbatę, czy gotuje trzydaniowe obiady.
> Co zresztą widać w powyższych zeznaniach.

Czyli to, co zużywamy w palnikach kuchennych, to są jakieś śladowe
ilości. Trudno tu mówić zatem o możliwości jakichkolwiek oszczędności.

Ewa

Pieczenie/smażenie na stali nierdzewnej
Trawienie i przyswajanie mleka UHT
Creme au violette