Wycofuję się. Stokrotka

11. Data: 2007-04-27 10:19:27

Temat: Re: Wycofuję się. Stokrotka
Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

:D zaawansowana schizofrenia

12. Data: 2007-04-27 10:28:16

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Limcha <l...@o...pl> napisał(a):

> :D zaawansowana schizofrenia

kolejny przypadek gołębicy, co to ją napadają i napadają. Kazda widac ma
swoje miejsce: jedna jest na kuchni, a ostatnio wyniosla sie na
psychologie ;-)

h.

13. Data: 2007-04-27 11:23:39

Od: "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...pl> wrote in message

> względu
>
> Czy paranoja jest zaraźliwa albo dziedziczna? I czy przenosi się przez
> net?

Etiologia nie jest znana. Poza tym diagnoza - IMHO - niewłaściwa.

T. D.

14. Data: 2007-04-27 11:24:15

Od: "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Limcha" <l...@o...pl> wrote in message
> :D zaawansowana schizofrenia

Jeśli masz rację, to czy jest to powód do uśmiechu?

Owocnych refleksji życzy
T. D.

15. Data: 2007-04-27 11:28:07

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie lektura postu była lepszym powodem do śmiechu, niż wizyta na
stronie Szkła Kontaktowego - coś w tym musi być.

16. Data: 2007-04-27 16:06:43

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> szukaj wiadomości tego autora

"Limcha" f0sir3$c4c$...@a...news.tpi.pl

> :D zaawansowana schizofrenia

Jesteś lekarzem? :) Czy szarlatanem? :)

--
.`'.-. ._. .-.

17. Data: 2007-04-27 17:30:40

Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisała:
> Ze względu na to, że Ziobro skierował do mnie groźbę wyrwania żeber,
> a więc śmierci i ze względu na brak _bezpiecznego_ dostępu do sieci
> oraz ze względu na rozwijający się bandytyzm policji,
> nie będę mogła normalnie używać Internetu (odbierać poczty itp.).
Gwoli ścisłości, Rafał Ziobro pisał o wyrywaniu chwastów, a nie
wyrywaniu żeber :)

> To ulga dla większości, że mnie już tu stale nie będzie.
Nom. ;)

> Mimo to powiadomiłam o tym kilka gazet:
> Gazetę Wyborczą, Super Express, Fakt, Nie, Nasz Dziennik.
> Bez reakcji. Potwierdzenia dotarcia wiadomości mam jedynie z 2 gazet.
Może ich redaktorzy też chętnie przeglądają grupę pl.hum.polszczyzna? :)

> Nie zakończę działań w kierunku uproszczenia ortografi
> co mi sugerowano bezpośrednio po groźbie.
> Jednak nie mogę już używać adresu o...@a...pl
> ani ortografia2@... itp.),
> mimo to
> dalej będę się podpisywać Stokrotka, i używać kontrowersyjnej stopki,
> a poznać mnie będzie można po w miarę konsekwentnym stosowaniu nowej,
> uproszczonej ortografi, a najbardziej po używaniu jej tak,
> by w tekście było mało odstępstw od tradycyjnego zapisu.
Słusznie, to byłaby wielka strata, gdybyś zaprzestała działań na rzecz
wprowadzenia nowej ortografii. Nie powinnaś jednak korzystać przy tym z
Internetu, gdyż Układ mógłby Ci coś zrobić i stracilibyśmy tak wielką
szansę na poprawę. Mam nadzieję, że nawet takie niepomyślne zdarzenie
uda Ci się wykorzystać i zamiast rzucać perły przed wieprze polskiego
Usenetu będziesz miała okazję zająć się krzewieniem prostoty wśród
swojego najbliższego otoczenia :)

> Dokładniej:
> Groźba została wysłana na listę dyskusyjną polszczyzna, dostępną publicznie,
> a wysłał ją człowiek podpisujący się Ziobro, a więc tym samym nazwiskiem co
> minister sprawiedliwości. Do ministra sprawiedliwości wysłałam skargę,
> około 4 stycznia 2007
A skąd 4 stycznia 2007 wiedziałaś już, że 20 kwietnia Rafał wyśle pod
Twoim adresem groźbę? :)

> [...]
> podał on w Internecie moje imię, co uprawdopodabnia, że był to minister,
> bo skąd by je znał, jeśli nie z akt sprawy?
Sam fakt, że nie udzielił Ci odpowiedzi na pytanie "Jakiej Irence" wręcz
świadczy o jego winie :)

Dzięki za ten post, poprawiło mi humor, że są osoby, które, khem, nie
dają się zastraszyć Żydom, masonom, pisiorczykom i cyklistom. Mam
szczerą nadzieję, że wbrew ich oczekiwaniom nie będziesz więcej narażać
szansy na uproszczenie polskiej ortografii publikacjami swoich kolejnych
postów.

Pozdrawiam, argothiel

18. Data: 2007-04-28 22:13:49

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" f0t74t$d4s$...@a...icm.edu.pl

> "Limcha" f0sir3$c4c$...@a...news.tpi.pl

Limcha> :D zaawansowana schizofrenia

E> Jesteś lekarzem? :) Czy szarlatanem? :)

Mniemam, że szarlatanem -- żaden lekarz nie stawia zdalnej diagnozy.

--
.`'.-. ._. .-.

19. Data: 2007-05-02 13:14:28

Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Kwi, 19:36, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:
> [...]
> podał on w Internecie moje imię, co uprawdopodabnia, że był to minister,
> bo skąd by je znał, jeśli nie z akt sprawy?
>
> Istotny fragment wątku dyskusyjnego jest następujący:
> "
> E.L.C., 19-04-2007, 02:18:51:.. Nie deptać Stokrotek!!! ...
> Rafal Ziobro, 20-04-2007, 14:42:33 :.. Pewnie, że nie deptać. Wyrwać
> chwasty! ;)
> E.L.C., 19-04-2007, 02:18:51: No... To wyrywajmy te RZiobra... ;)
> Rafal Ziobro, 20-04-2007, 14:42:33 : Irence?
> E.L.C., 19-04-2007, 02:18:51: Ronk nie wyrywajmy.Stokrotka,21-04-2007, 22:43:24:
Jakiej Irence?

Aleś się IRENA zdemaskowała :))), niejaki Rafał Ziobro (masz rację to
na pewno Pan minister, który w wolnych chwilach odpisuje na Twoje
dyrdymały) miał na myśli wyrywanie rąk w nowej pisowni. Widzisz, do
czego doprowadzają reformy zarówno pisowni jak i ortografii?

20. Data: 2007-05-02 13:54:29

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

maja_p65 1...@h...googlegroups.com

: czego doprowadzają reformy zarówno pisowni jak i ortografii?

Czym różni się reforma pisowni od reformy ortografii?
Czy wątek nadal powinien iść na dwie grupy? Pewnie
reforma z uzdrowieniem ma coś wspólnego, ale przekonany nie jestem...

--

Interpretacja Mammografii
test T-Studenta (statystyka)
wzrost leukocytów
agresywna przyroda atakuje ;-)
Problemy z angielskim - publikacja z tribochemii