Re: Wydatki na cele rehabilitacyjne

Data: 2007-04-16 15:26:27
Temat: Re: Wydatki na cele rehabilitacyjne
Od: t...@i...org.pl (tzchmgda)

A ja mysle, ze powinienes Tomku napisac do swojego US pismo z konkretnym
pytaniem ewentualnie zadzwon. Kazdy US ( kazdy urzednik) interpretuje
przepisy inaczej. Odpowiedz bedzie na pismie, to po pierwsze a po drugie w
razi co bedziesz mial dowod, ze pozwolili Ci odliczyc, albo nie pozwola.
A tak poza tym, to chyba zakup takiej kabiny mozna (ewntualnie) tez podpiac
pod :
- adaptację i wyposażenie mieszkania oraz budynków mieszkalnych, stosownie
do potrzeb wynikających z niepełnosprawności.

pozdrawiam ania