Re: Wykłady Dalajlamy

Data: 2008-12-17 00:58:07
Temat: Re: Wykłady Dalajlamy
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org>

news:puvrv7l02mww.x8qaos80y0c5$.dlg@40tude.net...

> Gdzieś widziałam statystyki na temat czytelnictwa w ogóle oraz inne, na
> temat poczytności Harryego P. Można sobie podywagować, porównując je. Może
> poszukam, ale raczej nieprędko. Nie mam ambicji Ci udowadniać czegokolwiek
> tym sposobem - ja mam swoje obserwacje z otoczenia, a to Cię absolutnie
> nie
> przekona.

Czyli chuja masz.
Jednym slowem JAK ZWYKLE: w dupie bylas i gowno widzialas.
Kolejny raz pierdolisz o czyms, nie majac zadnego poparcia w faktach.
Lejesz wode, ale nic z tego nie wynika.
"Obserwacje z otoczenia" kurwa mac hehe. Co to? Akademia Pana kurwa Kleksa
idiotko?
Aaaaa wiem!
"U nich na wsi" tak jest - to stad te "obserwacje z otoczenia"
Wypracuj moze jakas swoj(sk)a wiejska metodologie badan socjologicznych,
skoros taki observer w 3 dupy
Jakby nazwac taka szkole badan? Wiejsko-socjologiczna Szkola Glaba?

Relpp, nie gadaj z tym kaPUSTAKIEM, bo sie cipa spuszcza i brodzi w kisielu.
Jeszcze nie zdazy na swieta skwarow na stol przygotowac jak sie kmioty z jej
rodziny zejda na wpierdalanie, przez to ze tak ja zajmiesz odpisywaniem.

> Jakiś przykład? - np. latanie ludzi w powietrzu w Wiedźminie czy HP.... to
> a propos czego?

Skoro ty sensu bajek/basni/fantasy nie potrafisz pojac, to co sie
wpierdalasz na grupe o psychologii przyglupie...
--
Bluzgacz