Re: Wynajmujesz mieszkanie?

Data: 2015-05-14 16:49:19
Temat: Re: Wynajmujesz mieszkanie?
Od: k...@g...com

W dniu czwartek, 14 maja 2015 16:33:51 UTC+2 użytkownik aaadam napisał:
> [...]
aktywnych sejsmicznie, albo jak pod ich domami są kopalnie, albo jak wybuchnie wojna.
Czy pod koniec XX wieku przyszło komuś w Europie do głowy że w Europie może być
wojna. A w Jugosławii się wojna zrobiła. Teraz wschodnia Ukraina. Tam też ludzie mają
mieszkania własnościowe w blokach, domy jednorodzinne. I wyszło na to że największą
mają frajdę jak oni i ich bliscy żyją, jak mają co jeść i raz w tygodniu mogą się
umyć. Państwo ( czytaj chuje co rządzą) z obywatela bardzo szybki potrafi zrobić
wiernego niewolnika. Wystarczy stworzyć warunki żeby coś miał a potem przy próbie
niesubordynacji mu to zabrać.Kiedyś nikt mi nie potrafił odpowiedzieć na proste
pytanie czy komfort mieszkania w wykupionym od spółdzielni mieszkaniu w bloku z
wielkiej płyty jest większy niż w tym samym mieszkaniu przed wykupieniem, znaczy się
spółdzielczym. Spółdzielcze mieszkanie jest na przykład całkowicie odporne na
komorników. W
> przypadku sytuacji w której z jakiś względów technicznych blok trzeba by rozebrać
posiadaczom własnych mieszkań nie przysługują od spółdzielni mieszkania. Właściciele
mieszkań w przypadku rozebrania poniosą pełne koszty rozbiórki. W przypadku
spółdzielców rozbiórka rozłoży się na wszystkich członków spółdzielni.

> Znowu coś chrzanisz, znasz kogoś, kto dla zysku wybuduje dom na
> osuwisku, wysypisku czy innym parszywym terenie?
>
> A Ty w centrum Łodzi to co zrobisz w razie wojny? Jak Ci odetną światło,
> gaz, wodę i ogrzewanie, a w sklepach nic nie będzie?

Cimoszewicza wyjebali za to że powiedział że ludzie mogli się ubezpieczyć. Sam
znajdziesz o co wtedy chodziło czy potrzebujesz pomocy? Co zrobię pytasz. Podpiszę
volkslistę i dostanę Twoje mieszkanie albo Twój dom.