Re: Wynik rezonansu

From: La Luna <a...@z...w.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Wynik rezonansu
Date: Tue, 28 Aug 2001 21:40:17 GMT

Witam

Przepraszam ze odpisuje dopiero teraz, ale pogubilam sie troszke w
postach, a moja Opera wycina te przeczytane i wiecej ich nie pokazuje :( Ale
juz nadrabiam zaleglosci :) Co prawda widze Tylko swoj post, innych juz nie,
dlatego odpisuje w ten sposob, roszke z pamieci...

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Ten neurolog nie jest z Wroclawia, w tym
miescie bylo robione badanie NMR. Zdaje sobie sprawe ze to nie ja jestem
lekarzem i neurolog zna sie na tym lepiej niz ja, ale mysle ze w tym wypadku
powinien wystawic skierowanie do neurochirurga. Moj tata moze chodzic,
ale po zaordynowanych sterydach dostal paskudnej wysypki. Na dodatek
teraz zaczyna miec problemy z noga. Z powodu wysypki (to delikatne slowo)
ma zawieszone wszelkie zabiegi. Przypuszczam ze zaden masazysta by go
nie dotknal tak czy owak...

Moj tata ma 50 lat a porusza sie z ostroznoscia, teraz na dodatek pociaga
noge. Siada jak staruszek bo dokuczaja mu plecy. W dodatku wynik
badania chyba nie byl najlepszy. Lekarka stwierdzila ze na operacje
zawsze bedzie czas... Moj tata jest juz w takim wieku ze nie wszystko mozna
odwlekac... Czy rozwiazaniem ma byc teraz takie kustykanie przez
najblizsze 10 lat a pozniej operacja na gwalt - bo sie pogorszy?

Ja nie mowie ze nalezy kroic mojego tate bez potrzeby, ale czy w przypadku
takiej choroby neurolog nie powinien zasiegnac, chocby dla zasady, opinii
specjalisty zajmujacego sie wlasnie takimi przzypadkami?

Coz, mam nadzieje ze panikuje i ten dysk sam mu wskoczy na miejsce....

Pozdrawiam
Agnieszka
- [ http://www.zwierzeta.w.pl ] -
- [ ICQ UIN: 52521716 ] - [ E-Mail: a...@z...w.pl ] -