Wypiekacz do Chleba Zelmer - sprzedawca NEONET

11. Data: 2015-09-25 23:00:30

Temat: Re: Wypiekacz do Chleba Zelmer - sprzedawca NEONET
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Sep 2015 09:57:15 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> WON IDIOTKO !!

Won, chamiszcze!

12. Data: 2015-09-26 08:38:58

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.09.2015 o 23:00, Ikselka pisze:

> Won, chamiszcze!

Nie, no niech które zostanie bo co ja będę czytał? :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

13. Data: 2015-09-29 19:50:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Rada dobra, nie mam zamiaru jej kwestionować. Ale moja znajoma
> mieszkająca w Niemczech ma taki automatyczny programowany piec
> do chleba, używa. Wszyscy sąsiedzi mają i używają, sprzęt jest
> w tamtych rejonach bardzo popularny. Mówili mi, że to wszysko
> w związku ze zdobyczami socyalizmu. Piekarze niemieccy zakazaną
> mają pracę w nocy, aby mogli się dobrze wyspać i być zawsze
> zdrowym i wypoczętym. Przeto by rano mieć świeże pieczywo, ludzie
> pieką tam po domach, wieczorem wkładając potrzebne ingrediencje
> do wnętrza machiny i nastawiając zegar na pożądaną godzinę.

Też mam taką maszynę i potwierdzam, że da się w niej upiec
co się chce - trzeba tylko umieć to poustawiać i mieć dobry
przepis na ciasto... Nie mam problemów z chinskim badziewiem
więc nie bardzo rozumiem dlaczego kolega ma z Zelmerem.
Proponuję olać przepisy zelmerowskie i wybrać coś z sieci.
Te maszyny są typowe i popularne - programy pewnie Zelmer
zerżnął z innych maszyn, niewykluczone że kupują całą płytkę
sterownika z LCD od Chinczyków i mają to co inni... Cała ich
innowacja to pewnie ta dioda LED której nie bardzo widać ;-)

Co do regulowanych programów pieczenia/wyrastania to
mój też tego nie ma - tylko czasomierz pozwalający ustawić
kiedy program ma się włączyć (np. o 4 rano aby na pobudkę
był świezy chlebek).

Swoją drogą odkąd zacząłem piec chleby na zakwasie, które
na tym moim wyrastać muszą barzo długo, to żaden program
z takiej maszyny nie podoła i używam jej tylko do wyrabiania
mokrego ciasta bo nie lubię sobie rąk paprać a na dodatek
maszyna ciut grzeje podczas wyrastania i budzi fajnie drożdze.

Przepisów na ciasta do tych maszyn jest w sieci co nie miara,
programy w nich takie same, tylko wybierać i przebierać.
Można też kupić całe zestawy składników, odmierzone do
torebeczek że tylko wsypać, zalać wodą czy mlekiem i już.
Ale wtedy drogo chlebek wychodzi, warto samemu poważyć.

Matiasy - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie
Diabelskie papryczki chili :-)
bezglutenowy chleb z ograniczeniami
nadciąga dynia...
Good Looking Pomeranian Puppies For Adoption