Wyrzucony pracownik IKEA

41. Data: 2019-09-07 03:59:30

Temat: Re: Wyrzucony pracownik IKEA
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 września 2019 18:01:43 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Możesz powtarzać swoje brednie tysiąc razy, ale to nie sprawi, że
> pracodawcy zaczną chętnie zatrudniać faszystów.
> I nie sprawi, że zaczną istnieć portale, przez które naziści przechodzą
> do naszego wymiaru...
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

nikt z normalnych ludzi w waszym obleśnym, jawnie faszyzującym portalu, być nie
chce.

42. Data: 2019-09-07 04:09:38

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 5 września 2019 21:25:17 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> i to sie nadaje do prasy
>
> --
> gazebo

chyba twojej, tej najbardziej faszyzującej "wykształcone" mózgi głuptasów,
by nie powiedzieć dobitniej.

43. Data: 2019-09-07 06:38:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/09/2019 o 03:09, j...@o...pl pisze:

> chyba twojej, tej najbardziej faszyzującej "wykształcone" mózgi głuptasów,
> by nie powiedzieć dobitniej.

masz mentalnosc dziecka

--
gazebo

44. Data: 2019-09-10 07:30:05

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 września 2019 06:38:19 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> masz mentalnosc dziecka

natomiast ty diabła, tylko nie z tych rozumnych i na ile tylko być mogą uczciwych.

jacek

45. Data: 2019-09-10 18:25:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/09/2019 o 06:30, j...@o...pl pisze:

> natomiast ty diabła, tylko nie z tych rozumnych i na ile tylko być mogą uczciwych.
>
> jacek

a po polsku?

--
gazebo

46. Data: 2019-09-15 05:27:48

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 10 września 2019 18:25:14 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> a po polsku?

Tak samo jak po Anielsku i człowieczemu; bywają diabły naprawdę uczciwe,
dbające o w żaden sposób nieskrzywdzenie osoby którą akurat chcą odwiedzić,
czyli gdy wchodzą swą niedopasowaną "fizycznie" sylwetką do rozmiaru człowieka.
Istnieją też inne, a może nawet tożsame, które łoją te zwykłe, rozsierdzone
na świat cały, na wszystko i wszystkich.
I są dla was, też w pewnym stopniu dla mnie, niewidzialne.
Pewnie już to kumasz, a przekonasz się o tym później; tak czy siak już wiesz.

jacek

47. Data: 2019-09-15 15:36:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/09/2019 o 04:27, j...@o...pl pisze:

> [...]
> I są dla was, też w pewnym stopniu dla mnie, niewidzialne.
> Pewnie już to kumasz, a przekonasz się o tym później; tak czy siak już wiesz.

to sie leczy, a przynajmniej hamuje, powodzenia

--
gazebo

48. Data: 2019-09-17 03:26:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-05 21:25, gazebo wrote:

> i to sie nadaje do prasy

//prasa już o tym pisała:

https://3obieg.pl/dyrektywa-stalina-dla-komunistow-i
-pozytecznych-idiotow-nazywajcie-ich-faszystami-albo
-antysemitami/

49. Data: 2019-09-17 06:31:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/09/2019 o 02:26, Izaura pisze:

> //prasa już o tym pisała:

wstapilem na dzialo
--
gazebo

50. Data: 2019-09-22 02:39:31

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 września 2019 15:36:18 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> to sie leczy, a przynajmniej hamuje, powodzenia
>
> --
> gazebo

:)))
tak, wyhamuj też np. Św. Pawła, czy Pana Jezusa, skoro widział, wiedział
i rozumiał rzeczy, których ty ujrzeć nie potrafisz.

pozdrawiam,
jacek

polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".
UW się spisał! dr. House byłby wniebowzięty za życia... ;)
chamom wszelakim