Re: Wysokie rachunki za gaz

From: "Tomek" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Wysokie rachunki za gaz
Date: 13 Dec 2004 23:03:10 +0100

> Witam,
> Moi rodzice niedawno przeprowadzili sie do nowego mieszkania. Tak jak w
> poprzednim, maja zainstalowana kuchenke gazowa, 4-palnikowa. Kuchenka,
> podobnie jak mieszkanie, jest ok. 5-letnia, nazwa firmy nic mi nie mówi. Nie
> jest jakas rewelacyjna, czasem zdarza sie, ze plomien gasnie, ale nie wiem
> czy to wina kuchenki czy wynika to z tzw. "szczytu".
> Problem w tym, ze zaczeli nagle placic zawyzone - naszym zdaniem - rachunki
> za gaz (prawie 2-krotnie wyzsze niz w poprzednim mieszkaniu, przy takim
> samym "poziomie eksploatacji").
> [...]
Może to nie wina kuchenki tylko pokrętnego naliczania opłaty. Jak widzę
rachunek za gaz to mi sie scyzoryk w kieszeni otwiera. 1/3 za zużyty gaz a
reszta to jakieś numery butów i kołnierzyków wstawione do rubryk. Może tam
gdzie jest ta kuchenka te poboczne opłaty są wyższe i dlatego rachunki też.
Tomek