Re: Wzory do naśladowania

Data: 2013-05-26 19:15:15
Temat: Re: Wzory do naśladowania
Od: outside <s...@g...com>

On 26 Maj, 18:35, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

> Istniał, bo istnieje wielu ludzi , więcej niż ilość  gloryfikowanyh.

> Tu akurat nie idzie o komunę. Asceta miał być biedny , i to bieda miała mu
> dawać szczęście, zwykle jednak w kontekście religijnym.
> ___________

> Bo im było niewygodnie, to też kszywda dla niego i dalej to samo
> rozumowanie...

> Oni nie są masohistami. Narkotyk właśnie dowodzi, że nie są.
> To środek pszeciwbulowy , kojący.
>
> --
> (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> [...]

Alkoholik jest normalny, ma zmienioną strukture psychiczną, on tu nie
chce być, tak samo religia odrywa od doczesności że nerwicowo
zaprzecza się ciału które jest grzeszne i nic nie warte, można się
zgnoić jak pochody biczowników, które szły przez miasta europy i
walili biczami z końcami metalowymi wyrywając ciało, takie biczowanie
też gwarantowało zbawienie. Spróbuj teraz się tak okaleczać z
nienawiści do siebie to wylądujesz na psychiatryku, jak też pierwsze
skojarzenie z św Aleksym to alkoholik, bo alkoholicy się tak pod
schodami wylegują, jednak oni pili religijność. Kominizm miał wzór
biednego chłopa czy robotnika, który dzięki biedzie był szlachetny i
realnie bytu dotykający, bogacze to były osoby zdegenerowane przez
bogactwo, nienaturalne. Tak więc okleślano biednych jako właściwych,
cała ta komusza propaganda to moralizowanie i przeklinanie zgniłych
kapitalistów bo oni mieli. A niewiadomo czy istniał Aleksy mógł być
tylko politycznym założeniem, ale że był wzorem do naśladowania
zaistniał przez naśladowanie ludzi. Sadom-masochizm uwypukla się w
systemach przemocowych, albo ludzie zniewoleni masochistycznie się
podporządkują tyranowi, albo atakują sadystycznie innych co są
konkurencją dla tyrana, te skłonności są płynne. Sadysta może być na
zewnątrz sadystą a w domu ciepłe kluchy jak Hitler.