XL

21. Data: 2012-09-14 11:39:39

Temat: Re: XL
Od: Witek <j...@...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-14 12:13, czeremcha pisze:

> Raczej - załatwiła znikając z niej...
>
> Spory procent osób pojawiał się tu tylko po to, żeby sprawdzić, co nowego napisała
/a potem złośliwie komentować/, a nie - co nowego w grupie w ogóle.

> Ania

A były czasy, przed xlewsko-panslawistyczne, że spory procent osób
zjawiał się by podyskutować lub wymienić się przepisami.
I wielu z tych osób dziś raczej tu nie świadczysz ;-(
Pozdrawiam
Witek

22. Data: 2012-09-14 14:00:02

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 września 2012 12:59:08 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:

> A u Ciebie, Aniu, co dziś na obiad?

;-) Zupa z cukinii, wołowina duszona, kasza jęczmienna, cykoria.

Na deser - mus malinowy.

Ania

23. Data: 2012-09-14 14:01:37

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 września 2012 13:39:47 UTC+2 użytkownik Witek napisał:

> A były czasy, przed xlewsko-panslawistyczne, że spory procent osób
> zjawiał się by podyskutować lub wymienić się przepisami.
> I wielu z tych osób dziś raczej tu nie świadczysz ;-(

Świat się zmienia. Ludzie wolą teraz moderowane miejsca w internecie, skąd natrętów
łatwo się pozbyć.

Ania

24. Data: 2012-09-15 09:52:13

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-14 16:00, czeremcha pisze:

> ;-) Zupa z cukinii, wołowina duszona, kasza jęczmienna, cykoria.
>
> Na deser - mus malinowy.
>
> Ania

Posiłek niemal doskonały tylko ten deser wszystko psuje.
Dobić wołowinę cukrem w żołądku to chyba najpaskudniejsze uczucie, jakie
może być po obiedzie.
Jak czytam o tym musie to już mnie mdli.
Nie macie czasem problemów z nadwagą? ;>

25. Data: 2012-09-15 10:30:21

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 15 września 2012 11:54:07 UTC+2 użytkownik Ed napisał:

> Jak czytam o tym musie to już mnie mdli.

To nie czytaj. Skąd wiesz, ile czasu po obiedzie był deser i ile w nim było cukru?
Kawy nie słodzę, skoro tak się interesujesz.

> Nie macie czasem problemów z nadwagą? ;>

Nie.

A ty masz jakiś problem z cudzą?

Ania

26. Data: 2012-09-15 10:55:03

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-15 12:30, czeremcha pisze:

> To nie czytaj. Skąd wiesz, ile czasu po obiedzie był deser i ile w nim było cukru?
Kawy nie słodzę, skoro tak się interesujesz.

Mus po wołowinie to najmniej ze 2 godzinki, a wtedy mało kto kojarzy go
już z obiadem ;>

> Nie.
>
> A ty masz jakiś problem z cudzą?
>
> Ania

No wiesz, tyle starania włożyć w obiad i inteligencji mogłoby się
wydawać, żeby tak dobrać posiłki, żeby wszystko zniweczyć deserem?
Coś mi się wydaje, że kogoś tu fantazja poniosła, a jak nie to takie
zestawy muszą prowadzić do otyłości, nie ma bata ;>

27. Data: 2012-09-15 11:15:06

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw się martwisz o mój kręgosłup moralny, a teraz o moją tkankę tłuszczową...
Patolog z bożej łaski...

Użyjże swojej inteligencji do innych zadań - może krzyżówki rozwiązuj?

Ania

28. Data: 2012-09-15 11:39:35

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-15 13:15, czeremcha pisze:
> [...]
Patolog z bożej łaski...

> Użyjże swojej inteligencji do innych zadań - może krzyżówki rozwiązuj?

I ta postawa zachowawcza ma pewnie potwierdzać Twoje insynuacje?
Chyba Aniu ten mus uderzył Ci troszkę do głowy ;>

29. Data: 2012-09-15 11:46:33

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 15 września 2012 13:40:06 UTC+2 użytkownik Ed napisał:

> I ta postawa zachowawcza ma pewnie potwierdzać Twoje insynuacje?
> Chyba Aniu ten mus uderzył Ci troszkę do głowy ;>

Wow, patolog i psycholog w jednym!

Wiesz już, czemu był tu taki ruch, gdy była tu XL-ka? Bo miała takich "wielbicieli"
na pęczki i posty się wyłącznie mnożyły. Bez zbytniej troski o zawartość
merytoryczną.

Żegnam, kolego! Będę cię starannie ignorować!

Ania

30. Data: 2012-09-15 12:13:36

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-15 13:46, czeremcha pisze:

> [...]
merytoryczną.

> Żegnam, kolego! Będę cię starannie ignorować!

Wybacz, że śmiałem powątpiewać w Twoją zawartość merytoryczną i jeśli
czujesz z tego powodu przymus do ignorancji to cóż, nie będę Cię
powstrzymywał koleżanko ;>

Dania z dynią
Apropos sosow
żółty sos