XLi

61. Data: 2009-10-15 10:23:40

Temat: Re: XLi
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> "Qrczak" <q...@g...pl>

> O kurka :)
> W żartach (w myślach) sobie pozwalam na wiele skojarzeń, ale
> w praktyce (w realu) jestem znacznie bardziej powściągliwy
> i osłonięty za podwójną maską pozorów - jedynie czasem oczy
> mówią co innego niż słowa, tak jakby duszy nie dało się oszukać... :-)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

A czemuż by tak nie dać się czasem porwać w stronę niczym nieskrępowanej
wolności? Słowa rzecz jasna.

Qra, natleniona

62. Data: 2009-10-15 10:26:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> bez czego?

Bez e- z C10H14N2.
Wczoraj byłam wściekła, dziś śmiać mi się chce z zadziwiającej skuteczności
tej dziwnej metody.

Qra, na-tleniona

63. Data: 2009-10-15 11:00:21

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> A czemuż by tak nie dać się czasem porwać w stronę niczym nieskrępowanej
> wolności? Słowa rzecz jasna.
>
> Qra, natleniona

Z mojego punktu odpowiedź zawarta jest w słowie ZASADY, które
to słowo kreuje nastawienie i wynika raczej z przezorności
- bo nigdy nie wiadomo, kto się kiedy sparzy bawiąc się
nieposkromionym żywiołem...
"Dmuchanie na zimne" studzi zapędy
bo
zbyt wiele można stracić porwanym czarem chwili... :-)
lecz
alkohol sprzyja porywom nieskrępowanej wolności
stąd
wiele małżeńskich tragedii
i wyrzuty:
"a po hój mi była ta nieskrępowana wolność" ;-)

PS. "Słowa rzecz jasna" - oczywiście. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

64. Data: 2009-10-15 11:07:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i wyrzuty:
> "a po hój mi była ta nieskrępowana wolność" ;-)
>
> PS. "Słowa rzecz jasna" - oczywiście. :-)

No, puenta Ci wyszła, dziaduniu, porywista.

Qra, wnusia

65. Data: 2009-10-15 11:24:40

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> No, puenta Ci wyszła, dziaduniu, porywista.
>
> Qra, wnusia

Jako puentę zacytuję znaną bajkę Stanisława Jachowicza:

Nie rusz Andziu,
tego kwiatka,
Róża kole,
rzekła matka.

Andzia mamy
nie słuchała,
Ukłuła się
i płakała

Morał z tej bajki jest taki: można sobie gadać a i tak człowiek
zrobi to co uważa. ;)

Dziadek Edek :-)

66. Data: 2009-10-15 11:43:02

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

Qra, natleniona

A słowo ciałem się stało

67. Data: 2009-10-15 11:58:23

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie oddał mi Chiron. Na razie znaczki trzymam w lodówce ze spożywką. Liżę
> je czasem na kolację.

Skoro nie chciałes mnie zaprosićna piwo- i zamiast napisać, że nie masz
kasy, zaatakowałeś mnie na grupie abym się obraził i nie przyjechał- to nie
masz klasera

serdecznie pozdrawiam

Chiron

68. Data: 2009-10-15 12:21:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Bez e- z C10H14N2.
> Wczoraj byłam wściekła, dziś śmiać mi się chce z zadziwiającej
> skuteczności tej dziwnej metody.

Metody na śmiech? Czy masz jakąś specjalną metodę na rzucanie?

BTW Co Cię skłoniło do tak drastycznego kroku?

Ewa

69. Data: 2009-10-15 12:28:45

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Metody na śmiech? Czy masz jakąś specjalną metodę na rzucanie?

Mam. Zakup przez sklep internetowy e-fajki, która po trzech tygodniach
zepsuła sobie atomizerek. Puenta jest następująca. Analogi nie smakują już
tak, jak kiedyś. E-fajka czeka na wymianę atomizera. Qra ma uderzenia tlenu
do mózgu.

> BTW Co Cię skłoniło do tak drastycznego kroku?

Analogi śmierdzą. W smaku są okropne. I podobno szkodzą zdrowiu.

Qra

70. Data: 2009-10-15 15:31:57

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Skoro nie chciałes mnie zaprosićna piwo- i zamiast napisać, że nie
> masz kasy, zaatakowałeś mnie na grupie abym się obraził i nie
> przyjechał- to nie masz klasera

Aha, znowu Cię atakują... Właściwie, to co Cię w tych Chlewka trzyma? Może
klimat?

michał

Kaminica, czyli "afera" bez afery...
CZY?!