Yerba mate

1. Data: 2004-11-15 11:12:15

Temat: Yerba mate
Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Do wszystkich "zarazonych" yerba mate, polecam doskonala yerba , znalazlem
ja na Alegro i chce zauwazyc ze to nie jest moja reklama ,ale uznalem ze
taka informacja o doskonalej yerba warto sie podzielic.Zrobicie jak
bedziecie chcieli -:)))
Pozdr
juras

1. Data: 2004-11-15 12:18:52

Temat: Re: Yerba mate
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "juras" <j...@m...ru> napisał w wiadomości
> [...]
ze
> taka informacja o doskonalej yerba warto sie podzielic.Zrobicie jak

Nie polecaj więcej, dlaczego?
Zobacz:
http://store.amigofoods.com/cbyema12ki.html

--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-11-15 12:35:02

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Nie polecaj więcej, dlaczego?
> Zobacz:
> http://store.amigofoods.com/cbyema12ki.html

A ile kosztuje przesylka do Polski?

th.

1. Data: 2004-11-15 12:50:25

Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości

> Nie polecaj więcej, dlaczego?
> Zobacz:
> http://store.amigofoods.com/cbyema12ki.html

Nie stac mnie na sciagniecie jednej lub dwoch paczek i dlatego kupuje na
Alegro, mozna kupic w sklepie internetowym ,ale tam jest drozej .W
specjalistycznym sklepiku z herbatami za dziesiec deko place od 8 do 10 zl .
Tez pozdrawiam
juras

1. Data: 2004-11-15 16:28:31

Od: "Przemodar" <przemodar.wonspamerzy@.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"juras" <j...@m...ru> uszczególniał o yerba z Allegro...

Co do tego sprzedawcy z Allegro - wydaje mi się solidną firmą, sporo z nim
o Yerba korespondowałem. Poza tym gatunkiem ma (miał) jeszcze kilka
innych, m.in. o charakterze tytoniowym.

> W specjalistycznym sklepiku z herbatami za dziesiec deko
> place od 8 do 10 zl.
Za dobrą yerbę zapłaciłem 49 zł za kilogram, więc przepłacasz o 100% ;-)
Mała uwaga - też pochodząca od powyższego sprzedawcy - warto zwracać uwagę
na to, co oferują sprzedawcy yerba w sklepach. Zazwyczaj jest tak, że w
foliowych woreczkach oferują yerbę przesypaną przez sito, w sumie troszkę
dużych, ciętych liści (loose leaves). To BŁĄD! Prawdziwa yerba swój
niepowtarzalny smak ma właśnie w tym drobniutkim pyle. Im jest go więcej,
tym lepsza yerba. I jeśli sprzedawca ma "czyste" liście lub próbuje
"odcedzić" pył, to należy go pogonić w diabły.

Ja swoją yerbę kupowalem (tak, to paskudna reklama) tutaj:
http://www.yervita.home.pl/. O samym napitku można badzo miłe rzeczy
wyczytać tutaj: http://www.ushuaia.pl/yerba/.

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie"

1. Data: 2004-11-15 20:02:34

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie stac mnie na sciagniecie jednej lub dwoch paczek i dlatego kupuje na
> Alegro, mozna kupic w sklepie internetowym ,ale tam jest drozej .W
> specjalistycznym sklepiku z herbatami za dziesiec deko place od 8 do 10 zl .

Ja kupuję yerbę za 30 zł za kg. (La Oracion). W tym samym sklepie zamówiona przez
internet kosztuje bodajże 35 zł.
Sklep jest w Warszawie.

1. Data: 2004-11-15 20:13:51

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Nov 2004 12:12:15 +0100, "juras" <j...@m...ru> wrote:

>Do wszystkich "zarazonych" yerba mate, polecam doskonala yerba

Czy to prawda ze do parzenia yerba mate potrzebne jest specjalne
urzadzenie? Nie parzy sie tego jak zwyklej herbaty?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

1. Data: 2004-11-15 20:31:33

Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sabinka" <s...@t...tuniema.pf.pl> napisal w wiadomosci

> Czy to prawda ze do parzenia yerba mate potrzebne jest specjalne
> urzadzenie? Nie parzy sie tego jak zwyklej herbaty?

Skorzystalem z adresow z jednego z poprzednich maili i radze abys zobaczyla
te linki .Tam fachowcy opisali wszystko od poczatku, jest to specjany
pojemnik ktory nazywa sie mate, sama yerba mate tez musi byc specjalnie
traktowana i potem podlewasz sobie woda z termosu i pijesz przez rurke zwana
bombilla, najlepiej srebrna, juz mam taka zamowiona .Mozna tez z takiej
ktora dostaniesz pod adresem sklepu .
Pozdrawiam i moze sie namowisz na picie tego napoju
to ten link http://www.yervita.home.pl/. O samym napitku mozna badzo mile
rzeczy
wyczytac tutaj: http://www.ushuaia.pl/yerba/.i na wielu innych stronach
juras

1. Data: 2004-11-15 21:19:37

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Nov 2004 21:31:33 +0100, "juras" <j...@m...ru> wrote:

>Tam fachowcy opisali wszystko od poczatku

Domyslam sie, ze fachowcy opisuja wszystko fachowo, wiem ze do yerba
mate jest specjalny sprzet, ale jako ze nie narzekam na nadmiar
pieniedzy, nie bede wydawac ich na jakis sprzet jesli nie wiem, czy
takie cos mi smakuje. I dlatego chcialam zapytac troche mniej
fachowcow, czy warto jest probowac yerba mate zaparzonej w filizance.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

1. Data: 2004-11-15 22:03:05

Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Sabinka
Mon, 15 Nov 2004 22:19:37 +0100 napisałeś:

> takie cos mi smakuje. I dlatego chcialam zapytac troche mniej
> fachowcow, czy warto jest probowac yerba mate zaparzonej w filizance.

kupilem dzis w markecie, wersje torebkowaną, firmy vitax.
ten produkt smakuje jak zaparzony papieros, wiec dopoki nie spoboje innej
wersji (w jakichs rozsadnych hernaciarnianych warunkach) nawet nie bede
probowal siegnac na polke w sklepach :-)
sorry...
zreszta zielonej i smakowych herbat - poza earl greyem - rowniez nie trawie.
mocna, czarna, bez sladu cukru czy cytryny... tak.
acha, zaden ze mnie znawca. ;)
--
Laik

w czym trzymacie kapustę kiszoną?