Z cyklu ,,Rozmowy z lewakiem".

41. Data: 2020-06-14 12:30:18

Temat: Re: Z cyklu ,,Rozmowy z lewakiem".
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2020 o 20:55, XL pisze:

> Raczej tylko do czasu. Wkrótce i tam czarni zaczną tłuc białych. Juz za
> chwilę ich liczebność im na to pozwoli jak w USA:
>
> https://cai24.pl/na-glowne/6377/to-czarni-bija-bialy
ch-szokujaca-prawda-o-odwrotnym-rasizmie-w-usa/?fbcl
id=IwAR1Lpst4E8djvbZ9_3-s3udS5h7sQ85ZzclNxPyrlF6Z6T5
DefobXYGcQlY

To raczej nie kolor skóry a współcześni rasiści typu, temat tabu - kolor
skory, przyczyniają się do utrzymywania segregacji rasowej. To przecie
te idiotyczne zakazy nazywania rzeczy po imieniu (murzyn, pedał, Polak
itpitd) przyczyniają się bardziej do podziałów gatunku ludzkiego niż
wszystkie inne sprawy.

42. Data: 2020-06-14 12:31:22

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2020 o 04:01, Izaura pisze:

> //tez uwazam, ze czarnych trzeba pilnie odradykalizowac... dla ich
> wlasnego dobra.

I białych, idiotów którzy pod pozytorem obrony murzynów i ich praw robią
im tylko tzw niedźwiedzia przysługę. Tu przykład naszego grupowego
Kviata - pod pozorem walki z faszyzmem sam stał się zagorzałym faszystą.

43. Data: 2020-06-14 13:49:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Bog Ciem Takiego Kocha! ;)

nie ma czegos takiego, My jestesmy
---
Mysl sobie co chcesz a i tak...
Bog ciem KOcha ;)

44. Data: 2020-06-14 13:53:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/06/2020 o 12:49, m...@g...com pisze:

> nie ma czegos takiego, My jestesmy
> ---
> Mysl sobie co chcesz a i tak...
> Bog ciem KOcha ;)

nie moze, nie istnieje, za to ty mnie kochasz bezwzglednie

--
gazebo

45. Data: 2020-06-14 14:38:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> te idiotyczne zakazy nazywania rzeczy po imieniu (murzyn, pedał, Polak
> itpitd) przyczyniają się bardziej do podziałów gatunku ludzkiego niż

Dokładnie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

46. Data: 2020-06-14 14:40:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> I białych, idiotów którzy pod pozytorem obrony murzynów i ich praw robią
> im tylko tzw niedźwiedzia przysługę. Tu przykład naszego grupowego
> Kviata - pod pozorem walki z faszyzmem sam stał się zagorzałym faszystą.

100/100

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

47. Data: 2020-06-14 23:00:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Mysl sobie co chcesz a i tak...
> Bog ciem KOcha ;)

nie moze, nie istnieje, za to ty mnie kochasz bezwzglednie
---
dobrze bobrze...
Bog ciem KOcha ;P

48. Data: 2020-06-15 01:10:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-14 12:31, Trybun wrote:

> I białych, idiotów którzy pod pozytorem obrony murzynów i ich praw robią
> im tylko tzw niedźwiedzia przysługę. Tu przykład naszego grupowego
> Kviata - pod pozorem walki z faszyzmem sam stał się zagorzałym faszystą.

Doskonale wie co robi...
Dokladnie takom samom narracje wstawial w XIX wieku ziec Marksa,
proletariatowi gdy ten, w okresie rewolucji technicznej, wchodzil w
faze etosu pracy.
Dzisiaj nadal, murzynom wciska siem ten sam kit, ze praca, to najwieksze
zniewolenie dla murzyna jest...

//oczywiscie, nie dla kazdego murzyna...

49. Data: 2020-06-15 01:35:53

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-14 12:29, Trybun wrote:

> Wątpię - to działające na zimno wyrachowane sq*yny. Nie mam pojęcia kto
> poza nimi samymi, tymi choćby na naszym podwórku miałby kręcić.

Nie ma juz tzw. 'naszego podworka', to jest globalna organizacja, ktorej
celem jest dzialanie do 'zwyciestwa prawdziwej demokracji* ".

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=%
22zwycieztwa+prawdziwej+demokracji%22

* - w kazdym statusie jakiejkolwiek organizacji, zamiast slowa
'demokracja', nalezy rozumiec 'rewolucja'.

50. Data: 2020-06-15 01:42:48

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-14 14:38, XL wrote:

ch-szokujaca-prawda-o-odwrotnym-rasizmie-w-usa/?fbcl
id=IwAR1Lpst4E8djvbZ9_3-s3udS5h7sQ85ZzclNxPyrlF6Z6T5
DefobXYGcQlY

> Dokładnie.

//tu przyklad w formie prezentacji... z polskimi napisami...

'Czym jest Marksizm Kulturowy'

https://youtu.be/EtJnaTxHZxU //zaledwie 7' 54"

gornicy
Czarny bandytyzm...