Z cyklu co przywieśc z ....

1. Data: 2007-04-21 20:58:40

Temat: Z cyklu co przywieśc z ....
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam znajomi jada na kilkanscie dni na ukrainę i w związku z tym mam
pytanie co przywieśc smacznego można z tego kraju , nie chodzi mi o alkohol
Pozdrawiam JULIUSZ

2. Data: 2007-04-21 21:34:23

Temat: Re: Z cyklu co przywieśc z ....
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:f0dtt2$hjt$1@news.onet.pl...
> Witam znajomi jada na kilkanscie dni na ukrainę i w związku z tym mam
> pytanie co przywieśc smacznego można z tego kraju , nie chodzi mi o
> alkohol
> Pozdrawiam JULIUSZ

NTG! >> pl.rec.kuchnia

h.

3. Data: 2007-04-21 21:36:20

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> NTG! >> pl.rec.kuchnia

sorki, chwilę wcześniej byłam na grupie lokalnej ;-)

h.

4. Data: 2007-04-21 21:57:51

Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nightmen napisał(a):
> Witam znajomi jada na kilkanscie dni na ukrainę i w związku z tym mam
> pytanie co przywieśc smacznego można z tego kraju , nie chodzi mi o alkohol
> Pozdrawiam JULIUSZ

mistrzostwo Europy 2012 w pilke kopana...

5. Data: 2007-04-22 05:24:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> mistrzostwo Europy 2012 w pilke kopana...

No to bez alkoholu się nie obejdzie ;-)

6. Data: 2007-04-22 05:35:49

Od: Hula Hop <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nightmen napisał(a):
> Witam znajomi jada na kilkanscie dni na ukrainę i w związku z tym mam
> pytanie co przywieśc smacznego można z tego kraju , nie chodzi mi o alkohol
> Pozdrawiam JULIUSZ

- Kiszoną czeremszę. Kiszony czosnek - bazary.
- ser "pleciony", nazwa mi wywietzrała z głowy, warkocze z cienkich
serowych nici, dzielących się na jeszcze cieńsze, do piwa genialny - też
w kioskach bazarowych.
Generalnie na bazarach można coś ciekawego lokalnego kupić, w sklepach -
batoniki marki, jak to pisał Waligórski, od tyłu czytane Sram, nestlee i
Weseba...

HH

7. Data: 2007-04-22 07:57:15

Od: "-=Elwood=-" <elwood@S_P_A_M_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nightmen" napisał:

> Witam znajomi jada na kilkanscie dni na ukrainę i w związku z tym mam pytanie
> co przywieśc smacznego można z tego kraju , nie chodzi mi o alkohol

Sało. I Miedową z piercem... ;-)

-=Elwood=-

8. Data: 2007-04-22 08:03:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"-=Elwood=-" <elwood@S_P_A_M_o2.pl> wrote in message

> Sało. I Miedową z piercem... ;-)

Z kljukwą (żurawiną)... Ale pisano, ze bez alkoholizmu, w tym także
Niemiroffa...

9. Data: 2007-04-22 10:37:47

Od: "tomolek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam znajomi jada na kilkanscie dni na ukrainę i w związku z tym mam
> pytanie co przywieśc smacznego można z tego kraju , nie chodzi mi o

rewelacyjne sa ketchupy w saszetkach firmy Torczyn (szczególnie czosnmkowy),
bardzo dobre przeciery pomidorowe, krówki w czekoladzie, i rewelacyjne
piwo - lepsze niz nasze, polecam np: Obolonia pszeniczne i aksamitne, salo,
no i kawior :)

10. Data: 2007-04-22 11:26:05

Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Apr 2007 12:37:47 +0200, tomolek napisał(a):

> [...]
> piwo - lepsze niz nasze, polecam np: Obolonia pszeniczne i aksamitne, salo,

Obolona nie musisz wozić z Ukrainy, u nas kupisz bez problemu.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

Nogi piłkarzy są ciężkie jak z waty -- Andrzej Zydorowicz, TVP

JUDITH...
Co dodać do gotującej się golonki
Tort orzechowy Magdaleny B
Re: co można zrobić z selera naciowego?