Z jakimi dodatkami pizza jest najlepsza ?

11. Data: 2009-10-04 07:30:33

Temat: Re: Z jakimi dodatkami pizza jest najlepsza ?
Od: roman <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

vcore pisze:

> [...]
> szynami), nie wiem ile trwa pieczenie bo nigdy nie licze, zaglądam co
> 1min. i jak jest przyrumieniona od góry to wyciągam. Ale to zależy kto
> co lubi, niektórzy wolą np kiedy pizza od góry jest lekko zwęglona
> (tak wyglądają prawdziwe pizze robione w piecach)
>
> Termoobieg wyrównuje temperature w całym piekarniku i tym samym
> przyspiesza pieczenie, np. pieczenie kuraka czy golonki bez
> termoobiegu trwa bardzo długo a na dodatek taki delikwent jest
> przypieczony tylko od góry
>
> Warto popróbować różne ustawienia, jak sie pilnuje to niema szansy sie

ja jeszcze po wyciągnięciu pizzy z pieca okrywam ja szczelnie folią i
zostawiam na 10 minut, po tym czasie ciasto łapie wilgoć i pizza jest
tak miękka że rozpływa się w ustach
r.

12. Data: 2009-10-04 09:17:38

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 03 Oct 2009 23:10:31 +0200, vcore napisał(a):

> [...]
pieczenie, np. pieczenie
> kuraka czy golonki bez termoobiegu trwa bardzo długo a na dodatek taki delikwent

Dzięki za info.

W ogóle poczytałem odrobinę o tym termoobiegu, znalazłem np taką notkę -
http://www.euro.com.pl/termin.xml?term=43726 - wychodzi że to ogólnie dobra
rzecz jest.

Gotowanie opanowuję od paru tygodni dopiero więc się gówno znam, a
przyjaciółki dwie mi rzuciły że wentylatora się używa tylko do jakichś
specjalnych rzeczy jak ciasto francuskie ;]

Popróbuję więc z wentylatorem i dam odrobinę wyżej, bo mi się trochę spód
za mocno spiekł.

W ogóle pizza to jest genialna potrawa :D

--
Kapsel
http://kapselek.net

13. Data: 2009-10-05 07:54:06

Od: "Tomek" <news@_WIADOMO_CO_Z_TYM_zrobic_zdjeciawkrysztale.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gruby" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> z gównem

No to wiemy dlaczego gruby jesteś, zbyt kalorycznego gówna używasz w kuchni.

Brzoskwinie
Ryż smażony po chińsku
PYCHOTKA
Obrażał w sieci - pójdzie siedzieć