Z kuchni :-)

211. Data: 2009-03-07 00:22:52

Temat: Re: Z kuchni :-)
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> Mnie nie ściga. Proszę bardzo: Adam Mickiewicz-Litwa.

Henryk Sienkiewicz - Oblęgorek. Bardzo blisko do Ikselki. Może
wpadniesz do mnie i zrobimy mały zajazd? :D

--
Pozdrawiam - Aicha

212. Data: 2009-03-07 00:26:27

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości:

> GŁĄbie, a nie gŁOMbie.
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=16918

> Co za głąb.

No i co z Twoją inteligencją? ;D

michał

213. Data: 2009-03-07 00:34:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Mar 2009 00:27:13 +0100, Paulinka napisał(a):

> Paulina Nowicka-Czech dla cierpliwych googole wyrzuca moją od dawna
> niebyłą prace, tylko webmasterowi coś ciężko aktualizacja idzie:P
> To jak jakiś rewanż będzie?

A dlaczego ma być? Mam jakieś zobowiązania?

214. Data: 2009-03-07 00:35:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Mar 2009 00:37:06 +0100, michał napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" napisał w

> Co tak cicho?

Oglądam na tele5 film o lesbijce. Juz rozumiem, skąd TO się bierze.

215. Data: 2009-03-07 00:40:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Mar 2009 01:07:09 +0100, michał napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:
> [...]
>
> [...]
>
> Dwia sprawy:
> 1. Dlaczego myślisz, że w tym wątku mogłoby mnie zainteresować, co Twoj
> dziadek robił Twojej babci?

Znów chcesz gotowca? - jeśli nie wiesz, to i gotowiec nie pomoże.

> 2. Chcę pisać, to piszę. Do żony piszę listy.

Aha. Korespondencyjnie to załatwiacie.

216. Data: 2009-03-07 00:41:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Mar 2009 01:12:58 +0100, michał napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" napisał w
> wiadomości:

> Mnie nie ściga. Proszę bardzo: Adam Mickiewicz-Litwa.

To on o Janosiku pisał???

217. Data: 2009-03-07 00:43:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Mar 2009 01:26:27 +0100, michał napisał(a):

> No i co z Twoją inteligencją? ;D

Wszystko w porządku. A co? Uważaz, że tak inteligentnie z tym "om"
zagrałeś?

218. Data: 2009-03-07 00:59:53

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:
[...]

> Aha. Korespondencyjnie to załatwiacie.

Tak. Listy korespondencyjnie.

michał

219. Data: 2009-03-07 01:03:35

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko w porządku. A co? Uważaz, że tak inteligentnie z tym "om"
> zagrałeś?

Po prostu znowu nie wyczułaś bluesa. Ale to moja wina. :)))

michał

220. Data: 2009-03-07 01:07:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Mar 2009 02:03:35 +0100, michał napisał(a):

> Po prostu znowu nie wyczułaś bluesa. Ale to moja wina. :)))

Bluesy nie zawsze ci wychodzą, to fakt. Starość.

Staję się nudna...
CDN...
co mi jest?
Uwaga na donosicieli!!!!!