Z kuchni :-)

251. Data: 2009-03-07 19:23:35

Temat: Re: Z kuchni :-)
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:16m2t438omyyp.z8tc18kh31rw.dlg@40tude.net...

> Paniczny strach? - nic z tych rzeczy. Po prostu brak obowiązku. A jeśli
nie
> ma obowiązku, to znaczy nie muszę. W moim środowisku znane są moje poglądy
> i nic mi tutaj z ich powodu nie grozi, nie jestem tutaj anonimowa.
> natomiast tutaj każdy ma swój nick i nie bez powodu go używa, powodem nie
> jest akurat strach. Jest to prawo do anonimowości w internecie. Hyde
Park -
> znasz coś takiego? Tam się nie ma obowiązku wieszać na szyi tabliczki z
> danymi osobowymi i nikt się o to nie upomina: staje i słucha albo pomija i
> idzie swoją drogą.

Albo ktoś moze psów nasłać...

252. Data: 2009-03-07 20:29:38

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
gou4a4$mjv$...@a...news.neostrada.pl

> I jak wrażenia, oślepłeś? ;)

O! Kura domowa!
Ubiór i akcesoria Cię postarzają.
A w ogóle myślałem, że jesteś jeszcze młodsza.

Saulo

253. Data: 2009-03-08 18:52:26

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> danymi osobowymi i nikt się o to nie upomina: staje i słucha albo pomija i

Tak to sobie tłumacz.

--

Paulinka

254. Data: 2009-03-08 18:59:39

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
> gou4a4$mjv$...@a...news.neostrada.pl

> O! Kura domowa!

I po to poświęciłeś swój czas, żeby znaleźć zdjęcie i sie wszem i wobec
podzielić tym zaiste trafnym stwierdzeniem. Winszuję :>

> Ubiór i akcesoria Cię postarzają.

Trudno cóż robić. Mogę się tylko pochlastać na wieść, że Saulo z
internetu uważa, że się akcesoriami postarzam.

> A w ogóle myślałem, że jesteś jeszcze młodsza.

No tak zapomniałam, że dogłębnie śledzisz moja usenetową tfufczość i
dokonałeś już dogłębnej psychoanalizy treści moich wypowiedzi.
Przykro mi, że się zawiedziony poczułeś.

--

Paulinka

255. Data: 2009-03-08 19:10:52

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 18:59, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> [...]
>
> Trudno cóż robić. Mogę się tylko pochlastać na wieść, że Saulo z
> internetu uważa, że się akcesoriami postarzam.

Nie bierz tego do siebie Paulinka, Saulo z Internetu czasami tak sobie
kopnie, z miłości

256. Data: 2009-03-08 19:19:01

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Nie bierz tego do siebie Paulinka, Saulo z Internetu czasami tak sobie
> kopnie, z miłości

Spoko nie potrzebuję klepania po pleckach, w końcu to nie jemu mam się
podobać ;>

--

Paulinka

257. Data: 2009-03-08 19:19:59

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> I po to poświęciłeś swój czas, żeby znaleźć zdjęcie i sie wszem i wobec
> podzielić tym zaiste trafnym stwierdzeniem. Winszuję :>

To po co pytałaś? Trza się było liczyć z odpowiedzią, która
niekoniecznie będzie Ci pasować.

BTW Gdzie te foty?

;)

Ewa

258. Data: 2009-03-08 19:22:06

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Nie bierz tego do siebie Paulinka, Saulo z Internetu czasami tak sobie
> kopnie, z miłości

Tutaj większość nie ma umiaru w kopaniu po kostkach, bo jakoś sińców nie
widać, krew się nie leje, to i cierpienia się nie czuje. ;-P

Ewa

259. Data: 2009-03-08 19:23:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Mar 2009 20:19:59 +0100, medea napisał(a):

> To po co pytałaś? Trza się było liczyć z odpowiedzią, która
> niekoniecznie będzie Ci pasować.
>
> BTW Gdzie te foty?
>
> ;)
>
> Ewa

A gdzie: pewnie na NK.
--
"Święto Kobiet jest jak Czerwona Księga, gdzie IUCN wpisuje ginące gatunki,
którym należy stworzyć warunki, aby miały możliwość realizacji...

260. Data: 2009-03-08 19:25:05

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To po co pytałaś? Trza się było liczyć z odpowiedzią, która
> niekoniecznie będzie Ci pasować.

Pytanie 'oślepłeś' było retoryczne, bo ocena mojego wyglądu mi zwisa i
powiewa, więc nie bardzo wiem co mi miałoby pasować/nie pasować.

> BTW Gdzie te foty?
>
> ;)

W internecie.

--