Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Z pl.rec.kuchnia - crosspostuję :-) Re: OT Wierzę w pokojowe współistnienie ludzi i ryb (was: OT Wierzę w pokojowe współistnienie ludzi i ryb)

Z pl.rec.kuchnia - crosspostuję :-) Re: OT Wierzę w pokojowe współistnienie ludzi i ryb (was: OT Wierzę w pokojowe współistnienie ludzi i ryb)

1. Data: 2008-04-22 18:35:18

Temat: Z pl.rec.kuchnia - crosspostuję :-) Re: OT Wierzę w pokojowe współistnienie ludzi i ryb (was: OT Wierzę w pokojowe współistnienie ludzi i ryb)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Apr 2008 20:33:13 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
&name=396

...Treść artykułu potwierdza moją wyrażoną tu (pl.rec.kuchnia) niedawno
opinię o Amerykanach, że sa to niedokształcone tłuściochy z mentalnością
dziecka :-)

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

2. Data: 2008-04-22 20:58:10

Od: "Holly" <2...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

> [...]
>>
> ...Treść artykułu potwierdza moją wyrażoną tu (pl.rec.kuchnia) niedawno
> opinię o Amerykanach, że sa to niedokształcone tłuściochy z mentalnością

Wielka szkoda, że Twój samozachwyt nie pozwolił Ci na przeczytanie
komentarzy do tego artykułu.

H.

3. Data: 2008-04-22 22:13:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Apr 2008 22:58:10 +0200, Holly napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka"

&name=396

> Wielka szkoda, że Twój samozachwyt nie pozwolił Ci na przeczytanie
> komentarzy do tego artykułu.
>
> H.

Tych pod artykułem? - rzadko czytam, a jeszcze rzadziej sugeruję się
czyimiś komentarzami :-)

4. Data: 2008-04-23 08:45:09

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Samozachwyt musi się czymś karmić - z reguły udowadnianiem, że inni są
gorsi.

M.

5. Data: 2008-04-23 10:26:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Samozachwyt musi się czymś karmić - z reguły udowadnianiem, że inni są
gorsi.

No nie XLko, a juz myslałam, że tylko zatrzesz łapki i rzucisz się do
boju...a tu proszę Xlka pewnie w tulipanach siedzi.

M.

6. Data: 2008-04-23 11:00:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Apr 2008 12:26:40 +0200, Vilar napisał(a):

> gorsi.
>
> No nie XLko, a juz myslałam, że tylko zatrzesz łapki i rzucisz się do
> boju...a tu proszę Xlka pewnie w tulipanach siedzi.
>
> M.

W żonkilach, mam ich całe pole, naprawdę :-)
Może zdążę sobie w nich zrobić zdjęcie :-)
Tylko w ten sposób karmię swój zachwyt światem i sobą, nie zaś
udowadniając, że inni są gorsi. Ludzie nie nadają się generalnie jako tło
do zdjęć dla mnie, nie ma to jak kwiaty ;-PPP

7. Data: 2008-04-23 12:19:32

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzie nie nadają się generalnie jako tło
> do zdjęć dla mnie, nie ma to jak kwiaty ;-PPP

Czy masz wśród tych kwiatów narcyzy, ikselko droga? :))

pozdrawiam,
o.

8. Data: 2008-04-23 12:50:49

Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ...Treść artykułu potwierdza moją wyrażoną tu (pl.rec.kuchnia) niedawno
> opinię o Amerykanach, że sa to niedokształcone tłuściochy z mentalnością
> dziecka :-)

Cytat: "Połowa mieszkańców Stanów Zjednoczonych wierzy w duchy i
wróżki, a jedna piąta jest pewna, że Słońce kręci się wokół Ziemi.
Tylko co trzeci obywatel jedynego supermocarstwa wie, co to jest DNA,
a co dziesiąty - czym jest promieniowanie. Prezydent George W. Bush
jest jedynym światowym przywódcą, który otwarcie powątpiewa w teorię
ewolucji. Tyle samo jego rodaków wierzy w ewolucję, co w latające
talerze."

Pytanie: i co z tego wynika? Tzn. kto i dlaczego twierdzi, że każdy
człowiek powinien wiedzieć co to jest DNA, nie wierzyć w duchy i
wróżki, czy też interesować sie promieniowaniem? No i co złego w tym,
że Bush powątpiewa w teorię ewolucji? Przecież to tylko teoria, więc
rzecz dyskusyjna.
Nie ma ani jednego człowieka na świecie, który by wiedział wszystko. A
powierzchowna hasłowa pseudowiedza z jakiejś wikipedii i naiwna wiara
w wyssane z palca teorie raczej ludziom szkodzi, bo mają sie potem za
oświeconych, puchną z dumy, a tymczasem rzeczywistość skrzeczy.

Cytat II: "W 2003 r. tylko co piąty obywatel USA potrafił wskazać Irak
na mapie. A było to przecież tuż przed amerykańską inwazją na ten
kraj."

No ja bym się chciał dowiedzieć, ilu Polaków prawidłowo wskaże na
mapie Poznań, bo o Iraku czy Afganistanie nawet nie wspomnę... I
doprawdy, nieumiejętność znalezienia Iraku na mapie nie ma nic
wspólnego z wojną. Czy każdy Polak pokaże Falaise, Narwik, Monte
Cassino, a nawet osławiony Oświęcim? G...o! I nie piszę tego dlatego,
że tak lubię Amerykanów - po prostu tego typu zarzuty są śmieszne i
nic nieznaczące.

FR

9. Data: 2008-04-23 12:56:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Apr 2008 14:19:32 +0200, ostryga napisał(a):

> Czy masz wśród tych kwiatów narcyzy, ikselko droga? :))
>
> pozdrawiam,
> o.

Narcyzy są głównie białe i inaczej pachną lub wcale.
Ja mam żonkile - żółte, pełne, ogromne XL-kwiaty :-)
Żonkilizm - to jest zapewne to, o co Ci chodziło :-)
A co do ludzi - wolę ich jako temat, a nie jako tło dla fotografii. O to Ci
chodziło?
;-P

10. Data: 2008-04-23 13:04:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Apr 2008 05:50:49 -0700 (PDT), r...@g...com napisał(a):

> [...]
> Cassino, a nawet osławiony Oświęcim? G...o! I nie piszę tego dlatego,
> że tak lubię Amerykanów - po prostu tego typu zarzuty są śmieszne i

Kiedy się spotkamy, weź mapę - będziesz mógł pytać o wszystkie nazwy
miejscowe i geograficzne :-)
Ja sądzę ludzi wg własnej miary.
Włosi są np równie niedouczeni jak Amerykanie. I leniwi jak oni. Kiedyś do
moich sąsiadów przyjechali znajomi Włosi. Tylko pan, głowa rodziny,
wiedział (chyba tylko z racji bycia kierowcą), gdzie leży Polska. Pani
myślała, że przyjechała do jakiejś krainy na Syberii (fakt, zima była, ale
żeby az tak być ciemnym, i to jeszcze nie przygotować się przed podróżą,
choćby z samej ciekawości...) Doświadczenia moich dzieci i znajomych z
kontaktów z ww nacjami też sa identyczne jak moje.
Sa tacy ludzie, w USA i we Włoszech jest ich większość: totalna ignorancja,
nieznajomość nauk ścisłych, języków obcych (Włosi, Francuzi generalnie nie
znają jęz. obcych, Amerykanie żadnych) itp :-)
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

dylemat
Konferencje dla studentow ?
wygnanie