Z pogranicza kulinariow...

1. Data: 2001-09-18 13:53:43

Temat: Z pogranicza kulinariow...
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

....i medycyny naturalnej. Jezeli macie w domach jakichs zasmarkancow, to
zrobcie im "winko czosnkowe". Wlasnie wyleczylam dwa cieknace jesienne nosy.

glowka czosnku
duza cytryna (dwie male)
filizanka miodu, najlepiej takiego autentycznego z pasieki
ciepla przegotowana woda

Do litrowego sloja-twista wrzucamy obrane i rozkrojone zabki czosnku,
zalewamy sokiem z cytryny i miodem. Cieplej wody tyle by dopelnic sloik.
Odstawiamy do naciagniecia w cieple miejsce. Po 48h przekladamy do lodowki.
Popijac trzeba po lyzce kilka razy dziennie. Mikstura ta zapewnia zdrowie
oraz zdolnosc do roztaczania woni i wytrzeszcz oczu przy przelykaniu.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-09-18 14:27:27

Temat: Re: Z pogranicza kulinariow...
Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mikstura ta zapewnia zdrowie
> oraz zdolnosc do roztaczania woni i wytrzeszcz oczu przy
przelykaniu.
> Agata Solon, naturalna

Brzmi kuszaco :)))) juz mamosc mleka z czosnkiem
Agata, a to znasz? tylko dla doroslych ofc.
Miksturka na grype i przeziebienia:
50 ml spirytusu
1/2 szkl. wody goracej ale mniej niz 80st.C
sok z 1/2 cytryny
2 czybate lychy miodu
bawelniana pizamka i gruba posciel:)))
wymieszac miodek z woda, dodac spirytus, sok; zamieszac;
wypic duszkiem ;o)
wylaczyc telefony i dac nura w posciel na dlugo.
Ja tym nawet angine wyploszylam :)

zycze ciepelka
Castle - smarkata ciut

1. Data: 2001-09-18 15:52:11

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Castle" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> zycze ciepelka
> Castle - smarkata ciut

Castle! ale ja Cie nie zarazilam, mam grype ale zoladkowa.
cierpie bo musze na diecie byc....

Mechcia :(

1. Data: 2001-09-18 17:45:59

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-18 19:13:18

Od: Joanna Kalińska <k...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon wrote:

witam!

Kiedys zrobilam taka nalewke ( pracowałam w szpitalu dzieciecym i przepis
dostalam od lekarza ) aby wykurowac moje male dziecko. Mialam mu podawac mala
lyzeczke tej mikstury raz dziennie. Jako mloda nadgorliwa matka podawalam
synkowi- mial wtedy dwa latka- chyba trzy razy dziennie lyzeczke.
Efekt byl taki ze na drugi dzien dziecko lezalo spokojnie albo spalo a my z
mezem nie moglismy pojac co sie stalo z naszym nadzwyczaj ruchliwym dzieckiem.
No i okazalo sie ze czosnek tak mu obnizyl cisnienie ze biedaczek nie mial na
nic silek i tylko lezal i lezal.....Jak to opowiedzialam w pracy to ubaw byl po
pachy a ja cala miksture wylalam. Dzisiaj sie z tego smiejemy ale wtedy to miny
mielismy takie sobie.
pozdrawiam Kizia prawie znachorka

1. Data: 2001-09-19 07:14:36

Od: Mdana <m...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Sep 2001, Agata Solon wrote:

> ....i medycyny naturalnej. Jezeli macie w domach jakichs zasmarkancow, to
> zrobcie im "winko czosnkowe". Wlasnie wyleczylam dwa cieknace jesienne nosy.

Jako uzupełnienie i przygotowanie do nadchodzących nieuchronnie jesiennych
chłodów i deszczu (hmmm... lato nie było dużo lepsze) proponuję mniej
wonny środek - działający raczej zapobiegawczo - stosowany pzrez całą
jesień i zimę chroni przed infekcjami.

1 - 2 łyżki miodu zalać wieczorem ciepłą pzregotowaną wodą (3/4 - 1
szklanka) a rano dodać sok z 1 cytryny i wypić naczczo. Dokładne proporcje
w zależności od upodobań smakowych.

Mdana

1. Data: 2001-09-19 07:25:37

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brzmi kuszaco :)))) juz mamosc mleka z czosnkiem
> Agata, a to znasz? tylko dla doroslych ofc.
> Miksturka na grype i przeziebienia:
> 50 ml spirytusu

Dodam tylko, ze cos podobnego, tylko na bazie koniaku poleca moja lekarka
zakladowa do codziennego spozycia w celach profilaktycznych. A kobita chyba
wie co mowi, bo jest czynna zawodowo (obsluguje kilka firm mieszczacych sie
w naszym budynku) w wieku 94(!!!) lat!

Jader

1. Data: 2001-09-19 19:46:35

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Castle <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o7poi$g1d$...@n...tpi.pl...
> [...]
> wymieszac miodek z woda, dodac spirytus, sok; zamieszac;
> wypic duszkiem ;o)
> wylaczyc telefony i dac nura w posciel na dlugo.

Nie moge sie doczekac, kiedy sie przeziebie!;o). Uwielbiam miec dobre
preteksty do napicia sie.

Agata

1. Data: 2001-09-19 20:07:21

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Nie moge sie doczekac, kiedy sie przeziebie!;o). Uwielbiam miec dobre
> preteksty do napicia sie.
Po co pić [toż to grzech], a aby się nie przeziębić [prewencja] lepij
uprawiać seks lub pić. ;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-19 20:31:48

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwielbiam miec dobre
> Po co pić [toż to grzech], a aby się nie przeziębić
[prewencja] lepij
> uprawiać seks lub pić. ;-)))
> pozdr. Jerzy

moze jedno i drugie, zeby nie bylo NTG - to jeszcze dobrze
zagryzac :))))

Castle
wiem, tez mi sie "zagryzac" podoba :)))))

klopoty z zupą berdyczowską
Kuchnia czeska
A tak swoja droga to jak jest z tym KFC?...
Krem jogurtowy
Barszcz bialy (zurek?) z kielbasa