ZDJĘCIA "upadłego" sufitu...

1. Data: 2003-12-22 10:54:49

Temat: ZDJĘCIA "upadłego" sufitu...
Od: "[edymon]" <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://monter.homeip.net/Sufit/
Edytka
[edymon]

1. Data: 2003-12-22 14:45:05

Temat: Re: ZDJĘCIA "upadłego" sufitu...
Od: abogde <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszpulczuje... Jednak zdjecia sa bardzie niepokojace, niz Pani mysli.
Zaniepokoilo mnie zdjecie z plyta stropowa. Widze tam rysy ukladajace
sie rownolegle. Jak dla mnie sa zbyt rozwarte!!! Nalezaloby zmierzyc ich
szerokosc. Na moj gust, zostalo dane za malo zbrojenia w stropie!!!!
Zelbet noemalnie sie rysuje i w trakcie projetkowania liczy sie
rozwarcie tych rys.: w mieszkaniowce nie moga przekroczyc 0,3mm. Takie
rysy daje sie zauwazyc... ALE TO CO JA WIDZE, to NIE JEST 0,3mm!!!!!
Powinna Pani zrobic ekspertyze.... Na razie to sa ogolniki.... Mogr zle
oceniac - na zdjeciu nie ma odniesienia... Poprosze z djecie z baaardzo
bliskiej odleglosci z naklejona np. zapalka - zdjecie oczywiscie tylko
jednego kawalka rysy. Pozdrawiam Adam

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2003-12-22 15:55:58

Od: monter <m...@S...fm> szukaj wiadomości tego autora

03-12-22 15:45, abogde:
> [...]
> sie rownolegle. Jak dla mnie sa zbyt rozwarte!!! Nalezaloby zmierzyc ich
> szerokosc. Na moj gust, zostalo dane za malo zbrojenia w stropie!!!!

To była druga warstwa - podkład. Robotnicy skuli pozostały tynk gipsowy
i ten podkład. Teraz widać strop żelbetowy. Jutro przyjdą tynkować.
monter (mąż "edymona") :-)

--
http://monter.FM
Archiwum JW23, parodie, stare i _nowe_miksy_muzyczne_, polityczne,

1. Data: 2003-12-23 09:05:15

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monter" <m...@S...fm> napisał w wiadomości
> 03-12-22 15:45, abogde:
> i ten podkład. Teraz widać strop żelbetowy. Jutro przyjdą tynkować.
> monter (mąż "edymona") :-)

O matko! Monti kiedy Wam sie tak porobilo?!
evelyna

1. Data: 2003-12-23 09:25:20

Od: "[edymon]" <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik evelyna napisał:

> O matko! Monti kiedy Wam sie tak porobilo?!
> evelyna

Czesc Evelinko, w niedziele nam to spadlo. Dzis juz bedzie prawie po
remoncie, odmaluja to po swietach:-) A u Was kiedy "parapecik"?
Uwazjacie na lecace tynki i radze opukac sufity:-)

Edytka
[edymon]

1. Data: 2003-12-29 15:23:46

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisał w wiadomości

> Czesc Evelinko, w niedziele nam to spadlo. Dzis juz bedzie prawie po
> remoncie, odmaluja to po swietach:-) A u Was kiedy "parapecik"?
> Uwazjacie na lecace tynki i radze opukac sufity:-)

Czesc Edytka
Szkody w ludziach nie bylo mama nadzieje ??? Bo wygladalo jak po malym
trzesieniu ziemi...
Bedziemy uwazac na nasz - moze ostukamy go w Sylwestra ;-)
Poki co w naszej chalupie na razie roboty przystosowawcze- parapet
przewidziany pewnie dopiero pod koniec stycznia - mam nadzieje, ze w
karnawale sie zmiescimy ;-)
to dosiegoroku!
sciskam
evelyna

suszone kwiaty, jak polakierować, pomalować
resztki parkietu-co zrobić?
Pralka w szafie
SPADŁ MI SUFIT...
na przykład lampy naftowe