Re: ŻEGNAJ, PANSLAVISTO!

From: Córka Panslavisty <c...@g...com>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.rec.kuchnia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: ŻEGNAJ, PANSLAVISTO!
Date: Sun, 17 Jul 2011 12:40:31 -0700 (PDT)

On Jul 17, 7:56 pm, "hoja" <j...@k...pl> wrote:
> corka Panslavisty pisze:
>
> Nie mam potrzeby udawać kogoś kim nie jestem, tak jak niektórzy z
> obecnych podszywających się pod mojego Ojca. Nie mam także potrzeby
> udowadniać, że jestem Jego córką. A to, że pisał o jakimś "zaginionym"
> synu, nie znaczy że innych dzieci nie miał.
>
> Poznałam kiedyś pewnego Wikinga, co na tej grupie się udziela/ł.
> Córka Panslavisty
> _____
> Z całym szacunkiem Droga Pani. I właśnie dlatego,że Pani tato umarł tydzień
> temu ma Pani taką determinację/chęć i siłę, by tłumaczyć się i dyskutować z
> [...]
Miałam tylko grupę powiadomić o zaistniałej sytuacji - nawet nie z
woli Ojca, bo o tym nic nie wspominał. Wciąż jednak nurtuje mnie skąd
nagle ta wiadomość wypłynęła do Internetu. Czy się dowiem?
Po co i w jakim celu piszę to moja sprawa.

"Ludzie to sa jednak dziecinnie naiwni. Wystarczy
zerknac na IP tej "corki" (83.6.247.159) aby
dowiedziec sie, ze ten dupek wabi sie "jur" albo
"mario", kopie pilke i nosi spodnie:
http://ksiegi.emix.net.pl/wyswietl.php?user=pawelmks
&strona=215&lang=pl
http://brodnobeje.ownlog.com/swietego-listopada,1678
641,komentarze.html"

Żyj człeku w takim przeświadczeniu dalej.