Re: ŻEGNAJ, PANSLAVISTO!

From: Córka Panslavisty <c...@g...com>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.rec.kuchnia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: ŻEGNAJ, PANSLAVISTO!
Date: Sun, 17 Jul 2011 13:06:45 -0700 (PDT)
<ivrodr$bcn$2@speranza.aioe.org> <ivrvfk$gft$1@node2.news.atman.pl>
<ivsmng$iop$1@speranza.aioe.org>
<3...@t...googlegroups.com>
<ivv7nm$ll6$1@news.onet.pl>
<5...@g...googlegroups.com>
<1bl4sasy9apzl$.72gl0esf783k$.dlg@40tude.net>

On Jul 17, 9:43 pm, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nieprawda - wspominał, w grupach napisał kiedyś, ze jeśli umrze, to jego
> córki nas tutaj zawiadomią. Więc musiał coś swoim córkom mówić o swym
> życzeniu.

> PS. Dlaczego nie odpisała Pani na moje zapytanie na priv o termin pogrzebu?
> Jeśli jest Pani Jego córką, proszę odpisać i podać termin. Poniedziałek?
> --
> XL

Byłam jedyną z córek, która wiedziała o zamiłowaniu do tej grupy (choć
zawsze dziwiłam się po co i dlaczego)... może i kiedyś wspominał, ale
na pewno nie ostatnio.

Nie wiem gdzie mam sprawdzić prywatną wiadomość. Na skrzynkę nic nie
doszło.

Pogrzebu nie będzie, a w innych uroczystościach ma wziąć udział tylko
Żona i Dzieci - była to Ostatnia Wola JSD.