ZIEMNIACZANKA GORSKA NIE TYLKO...

1. Data: 2006-11-09 10:38:17

Temat: ZIEMNIACZANKA GORSKA NIE TYLKO...
Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... dla koszernych.

Typowe składniki, pod koniec smażymy cebulkę do zrumienienia, dodajemy
makę w/g upodobań gęstościowych, rozprowadzamy wodą lub zupą zagotowujemy.
Dodajemy śmietanę, zieleń pietruszki i koperku. Nalewamy niezbyt gorącą na
talerze, na których znajdują się GÓRKI startego na grubej tarce sera
MYŚLIWSKIEGO...
Teoretycznie może to być każdy inny ser wędzony...

2. Data: 2006-11-09 17:14:42

Temat: Re: ZIEMNIACZANKA GORSKA NIE TYLKO...
Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Multisenior napisał(a):
> [...]
> MYŚLIWSKIEGO...
> Teoretycznie może to być każdy inny ser wędzony...

Czyli co w tych składnikach bo jak koszerne - to mięso wołowe lub
drobiowe. Czy bez mięsa jest. Wyglada mi na typową zupę jarzynową
plus ser wędzony. Lubie sery pod każdą postacią wybróbuję, ale
tych kalorii będzie.

Pzdr. Janusz

3. Data: 2006-11-09 17:20:52

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anatol" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
.com...

Multisenior napisał(a):
> [...]

drobiowe. Czy bez mięsa jest. Wyglada mi na typową zupę jarzynową
plus ser wędzony. Lubie sery pod każdą postacią wybróbuję, ale

========

Jak chcesz KOSZERNE z SEREM i ŚMIETANĄ, to bez MIĘSA!!

"Nie będziesz gotował cielęcia w mleku jego matki".

KOSZERNOŚC WYKLUCZA mieszanie mięsa i produktów mlecznych.

Zresztą "multisenior" (pewnie ze starczej demencji) też walnał BYKA, bo
sporo zółtych serów jest NIE KOSZERNA. Jeżeli powiem podpuszczka pochodzi,
jak Pan Bóg przykazał, z zołądka cielaka, to jest to ser niekoszerny.

DJD

4. Data: 2006-11-09 18:23:59

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> sporo zółtych serów jest NIE KOSZERNA. Jeżeli powiem podpuszczka pochodzi,
> jak Pan Bóg przykazał, z zołądka cielaka, to jest to ser niekoszerny.

Teraz używa się roślinnych zamienników podpuszczki cielęcej, a ta zupa jest
bez mięsa, ze śmietaną jako opcją, co raczej nie jest konieczne - jest
zasmażana a ser ma circa 50% tłuszczu...

5. Data: 2006-11-09 19:09:23

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@e...googlegroups.com
"anatol" <j...@t...pl> wrote:

> [...]
> drobiowe. Czy bez mięsa jest. Wyglada mi na typową zupę jarzynową
> plus ser wędzony. Lubie sery pod każdą postacią wybróbuję, ale

Jeżeli jest wywar mięsny, to z serem już nie będzie koszerne.

Władysław

6. Data: 2006-11-09 19:22:11

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message
> In article <1...@e...googlegroups.com
>,

> Jeżeli jest wywar mięsny, to z serem już nie będzie koszerne.
>
> Władysław

Witam!

Dlatego napisałem, że nie tylko dla koszernych - ci wiedzą, co mogą
jeść -reszta je to co lubi lub ma...

Kuchnia rosyjska - czy jest gdzies?
gdzie warto zjesc w okolicach Raciborza
Rozmowa o pracę ;)
jak gruby z jerzym zrobili sobie jajecznicę na kiełbasie
sos pomidorowy do pizzy, ryzu itepe