Strona główna Grupy pl.sci.psychologia "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM... Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

Data: 2020-05-24 10:45:41
Temat: Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 24 May 2020 06:41:37 +0100
doszła do mnie wiadomość <rad1eh$aj0$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

>czyli nie, ciagle strzaly na oslep

Testy odpowiadają na pytanie o to, jakie jest prawdopodobieństwo tego, że dany
osobnik
jest nosicielem tego wirusa. Nie ma testów 100% skutecznych. Znalazłem jeszcze to,
ale
pewnie jest tego więcej:
https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedzie
c,testy-na-koronawirusa---genetyczne-i-immunologiczn
e--jak-dzialaja-,artykul,00608201.html