Za wysokie cisnienie?

1. Data: 2004-02-21 23:55:16

Temat: Za wysokie cisnienie?
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy cisnienie 155/85 u 58 letniej kobiety, ktora miala do tej pory 120/75, jest
za wysokie i grozne? Przy okazji boli ja tez glowa. Dodam, ze kobieta ta miala
ostatnio stres zwizany z pogrzebem.

2. Data: 2004-02-22 18:14:43

Temat: Re: Za wysokie cisnienie?
Od: woo-cash <w...@W...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

adam <a...@p...onet.pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w
wiadomości <6...@n...onet.pl> datowanej nie 22.
lutego 2004 00:55:

> Czy cisnienie 155/85 u 58 letniej kobiety, ktora miala do tej pory 120/75,
> jest za wysokie i grozne? Przy okazji boli ja tez glowa.

Jeśli ten skok wystąpił nagle, to bym się tym zainteresował. Szczególnie
dlatego, że jest ono uciążliwe ze względu na ból głowy.

Samo ciśnienie nie jest jakieś straszliwie wysokie i pewnie nie stanowi
bezpośredniego zagrożenia. Ale ważne jest ustalenie przyczyn, bo ten skok
to chyba skutek, nie przyczyna.

Pozdrawiam,
Woo.

--
= Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
= = Każdy ma swoją."

dzwine kłucie z tyłu głowy
głupi jaś
hormony a solarium