Re: Zabezpieczenie garażu

From: k...@g...com
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zabezpieczenie garażu
Date: Sat, 12 Apr 2008 01:29:56 -0700 (PDT)

On 11 Kwi, 18:14, "." <b...@b...pl> wrote:

> Zwykłego dresa-łomiarza może i odstraszy a innych nie.
> Wystarczy że postoją naprzeciw bramy i popatrzą co tam trzymasz i skalkulują
> opłacalność. Jak dojdą do wniosku, że im się opłaca to nic Cie nie uratuje.
> Zresztą jak będą Ci chcieli zabrać auto to poczekają aż otworzysz bramę i
> rozbroisz alarm.

Od początku pisałem, że nie chodzi mi o wariant zabezpieczenia przed
tymi, którzy się uprą. Tak jak pisałem - mamy problem włamań z łomem
do piwnic, a drzwi i brama, którą posiadam do garażu jest mozliwa do
otworzenia łomem. Próbuję się zabezpieczyć przed tym i zastanawiam się
czy wystarczy alarm, czy tez wymieniać za 7 tys. PLN drzwi i bramę.
Potrzebuję konkretnych rozwiązań i rad :) Dywagacje nad tym, że jak
ktoś się uprze to i tak się włamie w niczym mnie nie posuwają do
przodu bo brak w nich konkretnych propozycji - co Twoim zdaniem
powinienem zatem zrobić? :)