Re: Zaczyna się...

From: Ikselka <m...@y...com>
Newsgroups: pl.misc.paranauki,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zaczyna się...
Date: Fri, 27 Apr 2007 11:06:53 +0200

Stanislaw Sidor napisał(a):

> A trzeba zdjec, pogawedek on-line, webkamerek, aby kogos poznac?

A czy pogawędki w "realu" i osobiste zetknięcie pozwalają kogoś poznać?
Zawiedzeni to właśnie wszyscy ci, co w to uwierzyli.
Więc nie podchodź tak kolczaście do ludzi, którzy chcą sobie pogadać w
necie w godzinach dla nich dogodnych - nie oznacza to ani lizania szyby,
ani window-shoppingu. Oznacza tylko, że akurat im pasuje godzina druga,
no, może nawet minut dwadzieścia, no i to, że nie chce im się akurat o
tej porze wychodzić z domu, bo knajpki zamknięte, a znajomi spotykani
zwykle w dzień nie bardzo się nadają w tym momencie do rozmowy :-)))

> Wiem, wiem ... tak polizac przez szybe, albo robic "window shopping'.
> Dosc popularne w Cywilizacji Zachodu.

Pisałam "mógłby".
A Ty - co tutaj robisz? - bawisz się w rzeczywistość? - chyba nie. Wobec
tego liżesz szyby czy robisz "window shopping"?
:-)

> Czyli znam juz motywy, a teraz gdzie "trup"? ;)

Trupem jest ten, co domyśla się zbyt wiele na podstawie rozmów w grupach

--

XL wiosenna :-)