Zaczyna się...

31. Data: 2007-04-27 08:51:29

Temat: Re: Zaczyna się...
Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):

> Tak.

Ale zauważasz bezsens swojego działania? - no bo:

a)jeśli nas coś ze sobą łączy, to po co nam to dodatkowo imputować?
b)jeśli nic nas ze sobą nie łączy, to jaki sens imputowania bzdur?

Zastanowiłes się nad tym?
:-))))))))))))))))))))))))))))))))
--

XL wiosenna :-)

32. Data: 2007-04-27 08:56:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <m...@y...com> wrote in message

> [...]
>
> a)jeśli nas coś ze sobą łączy, to po co nam to dodatkowo imputować?
> b)jeśli nic nas ze sobą nie łączy, to jaki sens imputowania bzdur?

Nie mogłem odpowiedzieć.... jak kiedyś Syli.

33. Data: 2007-04-27 09:05:28

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser Ikselka (m...@y...com) wrote:

> Ale zauważasz bezsens swojego działania? - no bo:
>
> a)jeśli nas coś ze sobą łączy, to po co nam to dodatkowo imputować?

Gdybym to robil w stosunku do Was i tylko Was, bylby to bezsens, ale robie
to na Usenecie, w miejscu publicznym, wiec wiedza o tym postronni
czytelnicy. A jak wiedz o tym postronni, to moge nawet podpiac takie
dzialanie pod uprawianie polityki lub manipulacji.

> b)jeśli nic nas ze sobą nie łączy, to jaki sens imputowania bzdur?
>
> Zastanowiłes się nad tym?
> :-))))))))))))))))))))))))))))))))

A zastanawialas sie, dlaczego doskonale funkcjonue "kolorowa prasa" nasycona
fotkami paparazzi i plotkami? :)

Moim celem inputowani bylo wiec zadanie wymuszenia w stosunku do obiektu,
aby uzyskac odpowiedz, ktora mozna juz analizowac. Wlasnie uzyskalem :>
Rezonujesz :) Nie przejmuj sie jednak moimi badaniami :)

--
(STS)
Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia.

34. Data: 2007-04-27 09:06:53

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):

> A trzeba zdjec, pogawedek on-line, webkamerek, aby kogos poznac?

A czy pogawędki w "realu" i osobiste zetknięcie pozwalają kogoś poznać?
Zawiedzeni to właśnie wszyscy ci, co w to uwierzyli.
Więc nie podchodź tak kolczaście do ludzi, którzy chcą sobie pogadać w
necie w godzinach dla nich dogodnych - nie oznacza to ani lizania szyby,
ani window-shoppingu. Oznacza tylko, że akurat im pasuje godzina druga,
no, może nawet minut dwadzieścia, no i to, że nie chce im się akurat o
tej porze wychodzić z domu, bo knajpki zamknięte, a znajomi spotykani
zwykle w dzień nie bardzo się nadają w tym momencie do rozmowy :-)))

> Wiem, wiem ... tak polizac przez szybe, albo robic "window shopping'.
> Dosc popularne w Cywilizacji Zachodu.

Pisałam "mógłby".
A Ty - co tutaj robisz? - bawisz się w rzeczywistość? - chyba nie. Wobec
tego liżesz szyby czy robisz "window shopping"?
:-)

> Czyli znam juz motywy, a teraz gdzie "trup"? ;)

Trupem jest ten, co domyśla się zbyt wiele na podstawie rozmów w grupach
Usenetu :-)))))))))))))))).

--

XL wiosenna :-)

35. Data: 2007-04-27 09:17:56

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):

> [...]
>

> A zastanawialas sie, dlaczego doskonale funkcjonue "kolorowa prasa"
> nasycona fotkami paparazzi i plotkami? :)

Aaaa, teraz rozumiem: chcesz przyciągnąć tu(?) rzesze ciekawych
czytelników? Licz się jednak z tym, jakiego rodzaju to będa osoby. Do
Twych badań może być całkowicie nieprzydatna taka "grupa
reprezentatywna"... Wyniki nie wyjdą Ci zgodnie z krzywymi :-)

> Moim celem inputowani bylo wiec zadanie wymuszenia w stosunku do
> obiektu, aby uzyskac odpowiedz, ktora mozna juz analizowac. Wlasnie
> uzyskalem :> Rezonujesz :) Nie przejmuj sie jednak moimi badaniami :)

Analizuj spokojnie. Będziesz miał jeszcze wiele moich odpowiedzi do
badań - miło mi, że jestem na tyle interesującym obiektem, aby je
wszystkie (?) czytać :-)

--

XL wiosenna :-)

36. Data: 2007-04-27 09:24:21

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Nie mogłem odpowiedzieć.... jak kiedyś Syli.

Nie chcąc rozmawiać - nie można już odpowiedzieć :-(
--

XL wiosenna :-)

37. Data: 2007-04-27 09:29:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chcąc rozmawiać - nie można już odpowiedzieć :-(

Tak to jest - poszukaj na psp praźródła...

38. Data: 2007-04-27 09:41:52

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <m...@y...com> wrote in message

> Tak to jest - poszukaj na psp praźródła...

Nie chcę.
--

XL wiosenna :-)

39. Data: 2007-04-27 09:59:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chcę.

Życzę powodzenia....... wiosennego.

40. Data: 2007-04-27 10:13:02

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> A czy pogawędki w "realu" i osobiste zetknięcie pozwalają kogoś poznać?

Tak wlasnie jest. Pogawedki i zetkniecia sa fundamentalnymi zachowaniami
spolecznymi pozwalajacymi ludziom poznac sie.

> Zawiedzeni to właśnie wszyscy ci, co w to uwierzyli.

Zawiedzeni to tacy, ktorym marzenia rozminely sie z empiria. Mogli byc
sceptykami :)

> Więc nie podchodź tak kolczaście do ludzi, którzy chcą sobie pogadać w
> necie w godzinach dla nich dogodnych - nie oznacza to ani lizania szyby,
> ani window-shoppingu.

Tylko ciekawosc mnie napedza, a nie zlosc czy jakiekolwiek inne zle uczucie.

> [...]
> domu, bo knajpki zamknięte, a znajomi spotykani zwykle w dzień nie bardzo
> się nadają w tym momencie do rozmowy :-)))

Pardon - nie czynilem NIGDZIE uwag co do godziny. Mylisz mnie z kims innym.

> Pisałam "mógłby".
> A Ty - co tutaj robisz? - bawisz się w rzeczywistość? - chyba nie. Wobec
> tego liżesz szyby czy robisz "window shopping"?
> :-)

Robie badania. Niecne ;)

> Trupem jest ten, co domyśla się zbyt wiele na podstawie rozmów w grupach
> Usenetu :-)))))))))))))))).

Grozisz mi, czy to tylko hiperbola? :)

--
(STS)
Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia.
[A. Einstein]

BEZ BABY
---- PSYCHOzofia ??? ---- wiedza = wiara
Re: komunikacja interpersonlna -moje dwa najwieksze problemy-pomóżcie
PESMA
God The Trickster?