Re: Zadaszenie tarasu

Data: 2014-04-03 20:42:09
Temat: Re: Zadaszenie tarasu
Od: w...@o...pl

W dniu niedziela, 27 maja 2012 19:01:12 UTC+2 użytkownik Albercik napisał:
> [...]
w Strzelinie zamówiem przez telefon wysyłkowo ,i sie z dziwiłem co do jakości
zadaszenia bo po naprężeniu jest tak stabilne i silne ze wymiekam ,płaciłem 70zł za
m2,z materiału namiotowego ,ale z materiałów żaglowych robią za 100złm2 a z materiału
z markiz 120 złm2 ,słupki sobie wmurowałem stalowe i mam za małe piniążki mam
zadaszenie super ,goście co przyjdą są w szoku,po prostu wyszło zajebiście.
pozdrawiam. Lokalizacja
ul. PRACOWNIA ART. STRZELIN ul.Pocztowa 14 501569138 g...@i...eu wysyłamy na
całą polske
Strzelin
woj. dolnośląskie są na gratce i na tablicy